Latifi- Ζητά η Williams να τον κρίνει μετά το Βρετανικό GP

O Nicholas Latifi ζητά η Williams να κρίνει την απόδοσή του μετά την αλλαγή του σασί του αυτοκινήτου του στο Βρετανικό GP.

Ο Καναδός οδηγός έχει “προσπεραστεί” από τον νέο συμπαίκτη του Alex Albon , ο οποίος έχει σκοράρει όλους τους βαθμούς της ομάδας αυτή τη σεζόν .

Ο Latifi φάνηκε να δυσκολευόταν για να προσαρμοστεί με τα νέα μονοθέσια και τους κανόνες του τρέχοντος έτους, αλλά με την αλλαγή του σασί του στο Silverstone, συν τις αναβαθμίσεις στους πιο πρόσφατους αγώνες, έχει βελτιωθεί, καθώς κατάφερε και να φτάσει ως στο Q3 στο Βρετανικό GP.

Ως αποτέλεσμα, ο 27χρονος θέλει η Williams να τον αξιολογήσει με βάση τους τελευταίους τέσσερις αγώνες που πραγματοποιήθηκαν πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές.

“Τώρα που αισθάνομαι πολύ πιο άνετα στη θέση μου όταν αγωνίζομαι τα Σαββατοκύριακα γνωρίζοντας ότι, εντάξει, αν οδηγήσω με τον τρόπο που ξέρω
ότι μπορώ να οδηγήσω και να έχω καλό αποτέλεσμα από το αυτοκίνητο, τότε η απόδοση είναι αυτή που χρειάζεται, η οποία πιστεύω ότι αξίζει για να παραμείνω στην F1″, δήλωσε ο Latifi. “Ενώ προφανώς στις αρχές του έτους δεν ίσχυε αυτό, έχω ξεκαθαρίσει τη θέση μου ότι δεν μπορούν να αρνηθούν την αλλαγή στην απόδοση μου και έχω ασκήσει περισσότερη πίεση στον εαυτό μου τώρα, επειδή η απόδοση υπάρχει, για να με αξιολογήσει η ομάδα, από τώρα και στο εξής. Έτσι ασκώ περισσότερη πίεση στον εαυτό μου, αλλά η πίεση θα υπάρχει πάντα. Και έτσι ξέρω ότι μπορώ και αισθάνομαι ότι μπορώ να τα φέρω βόλτα, και για μένα, το έδειξα στον εαυτό μου στους προηγούμενους αγώνες. Οπότε ναι, μου πέφτει πίεση τώρα. Αλλά αυτό είναι η F1, σωστά;”

Ο Latifi ένιωσε ότι δεν είχε κάνει “καμία πρόοδο” με την Williams πριν αλλάξει το αυτοκίνητο στο Βρετανικό GP και δεν ένιωθε άνετα στην FW44, με αποτέλεσμα να είναι “εξαιρετικά ανήθικος” μετά τον αγώνα στο Μόντρεαλ.

“Αφήνοντας το Μόντρεαλ, ένιωσα ότι δεν υπήρχε πρόοδος σε οτιδήποτε”, ανέφερε. “Κατανοώντας γιατί ο ρυθμός ήταν πάντα τόσο αργός, έφυγα από το Μόντρεαλ, προβληματισμένος και μπερδεμένος. Η Αυστραλία ήταν περίπλοκη, γιατί ας πούμε, οι δυσκολίες δεν ήταν εμφανείς, μέχρι που είχα δύο συγκρούσεις στη Σαουδική Αραβία. Δεν υπήρξε καμία σαφής βελτίωση ή καμία σαφής πορεία προς τη βελτίωση. “

Αλλάξαμε το σασί για τον Silverstone και από τότε, η πρόοδος είναι εμφανής. Και πάλι, δεν είμαι… 100% λέγοντας ότι ήταν κάτι λάθος με το σασί, είμαι 99,9% πεπεισμένος ότι υπήρχε κάτι που δεν ήταν αρκετά σωστό, αν ήταν ένας συνδυασμός των εξαρτημάτων που χρησιμοποιούσα, η τοποθέτηση τους, το οποίο μπορούμε να δούμε επειδή γνωρίζουμε ότι μερικές φορές προκαλεί κάποια θέματα. “

Είναι δύσκολο να ξέρεις. Αλλά τα γεγονότα είναι ότι δεν έχει αλλάξει τίποτα από το Silverstone, για μένα, εγκατέλειψα στο Μόντρεαλ, και απλά  δεν μπορούσα να νιώσω το αυτοκίνητο και μετά το Silverstone, ήταν πολύ καλύτερο. Ακόμα και όταν ο ρυθμός δεν είναι ανταγωνιστικός, έχω ακόμα προεξοφλήσει αυτό, τουλάχιστον μπορώ να νιώσω τι κάνει το αυτοκίνητο τώρα. Νιώθω άνετα να οδηγώ το αμάξι στο όριο. Και αυτή ήταν η βασική διαφορά. Στην Αυστρία νομίζω ότι με τις αναβαθμίσεις, ήμουν ακριβώς εκεί που έπρεπε να είμαι στη πρόκριση και τον αγώνα. Και στη Γαλλία νομίζω ότι ήταν κάτι παρόμοιο”.

Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord,Twitter

Total
0
Shares
Related Posts