Lando Norris – “Μπορούσα να περάσω τον Verstappen”

O Lando Norris πιστεύει πως μπορούσε να έχει περάσει τον Max Verstappen για την πρωτοπορία του Emilia-Romagna Grand Prix, όμως αν το έκανε θα έχανε το βάθρο.

Ο οδηγός της McLaren, Lando Norris, βρέθηκε στην δεύτερη θέση στον γύρο 35, προσπερνώντας τον Charles Leclerc στην εκκίνηση. Βοηθήθηκε από την απόφαση της McLaren να βάλει και τους δύο πιλότους της στην μαλακή γόμα, αντί την ευρέως προτιμώμενη μεσαία.

Έτσι, ο Lando Norris πλησίασε στο δευτερόλεπτο τον πρωτοπόρο Verstappen και θα ήταν σε θέση να χρησιμοποιήσει το DRS εναντίον του αντιπάλου του αν είχε μείνει σε αυτήν την απόσταση και στον επόμενο γύρο.

“Ήταν μεγάλη απόφαση που έπρεπε να πάρω,” είπε ο Lando Norris σε ένα βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. “Είμαι με την μαλακή επειδή η μόνη μου ευακιρία για προσπέρασμα στον Leclerc θα ήταν στην αρχή. Και με την μαλακή γόμα, συγκρητικά με την μεσαία, η απόδοση πέφτει λίγο γρηγορότερα. Οπότε πήραμε την απόφαση να πάμε στην μαλακή.”

“Νομίζω πως θα μπορούσα να προσπεράσω τον Max. Ειδικά στον γύρο δύο [μετά την επανεκκίνηση].”

Ωστόσο, όταν ξεκίνησε αυτός ο γύρος, η ομάδα του Lando Norris του είπε στην ενδοεπικοινωνία “πρόσεξε τα ελαστικά σου”.

“Θα μπορούσα να έχω προσπεράσει τον Verstappen, νομίζω. Ίσως όχι. Τουλάχιστον θα μπορούσα να έχω προσπαθήσει.”

“Αλλά δεν θα είχα τερματίσει στο βάθρο, νομίζω, αν είχα προσπαθήσει, επειδή πιθανότατα θα είχα σκοτώσει τα ελαστικά μου και νομίζω ο Leclerc θα με είχε.”

Ο Lando Norris έπεσε στην τρίτη θέση όταν ο Lewis Hamilton τον προσπέρασε, και είδε την καρό σημαία 1.8 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Leclerc.

Norris
O διευθυντής στρατηγικής και αθλητισμού της McLaren, Randy Singh, είπε πως η επιλογή της μαλακής γόμας ήταν “πολύ δύσκολη επιλογή.”

“Τα μεσαία ελαστικά θα μας έφταναν με ασφάλεια μέχρι το τέλος, όμως είχαμε διαθέσιμα μόνο τα σετ που βγήκαν από τα μονοθέσια, και υπάρχουν πάντα προβλήματα με το να έρθουν αυτά στην ιδανική θερμοκρασία στον διαθέσιμο χρόνο. Τα μαλακά ελαστικά, εν αντιθέσει, ήταν ήδη στις κουβέρτες και φτάνουν στην θερμοκρασία πολύ πιο εύκολα.”

“Επι προσθέτως, δεν ξέρεις πως θα επανεκκινήσει ο αγώνας μέχρι να βάλουμε τα ελαστικά. Τα μαλακά ελαστικά θα έχουν καλύτερο ξεκίνημα, όμως, ακόμα και με εν κινήσει εκκίνηση, θα αποδώσουν καλύτερα στους πρώτους γύρους. Οπότε, πραγματικά, η ερώτηση ήταν θέλουμε να έχουμε το πλεονέκτημα στην εκκίνηση και να προσπαθήσουμε να πάρουμε μία θέση, όμως να αποδεχτούμε ότι θα δυσκολευτούμε στο τέλος του αγώνα ή θέλουμε να πάμε με την μεσαία γόμα;”

Ενώ ο Singh ήταν πεποισμένος πως ο Hamilton “θα προσπερονούσε τον Lando παρά την επιλογή ελαστικών του” η απόφαση να βάλει τα μαλακά “είναι αυτό που μας έδωσε το βάθρο – μαζί με την εξαιρετική διαχείριση του σκέλους από τον Lando που διαχειρίστηκε τα ελαστικά αλλά και την κατάσταση με τα μονοθέσια πίσω.”

“Δεν μπορούμε να υποτιμάμε την δουλειά που έκανε. Όταν σε προσπερνάει ένα μονοθέσιο σε αυτού του είδους το σκέλος, είναι απίστευτα δύσκολο να μην το αφήσεις να γίνει ντόμινο από προσπεράσματα αφήνοντας άλλα μονοθέσια από πίσω να περάσουν. Νομίζω πως οδήγησε με τεράστια ποσότητα ωριμότητας και δεξιότητα για να πάρει αυτήν την τρίτη θέση.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Νίκος Δαφνομήλης

Μεγάλος φίλαθλος της Formula 1 από το 2005. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον τεχνικό τομέα του αθλήματος και θαυμαστής όλων των ωραίων που έχει να προσφέρει. Μεγάλος φαν και του MotoGP. O μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι ένας μαγικός κόσμος!

F1RACINGNEWS