FIAFormula 1

Κοντά στο καλεντάρι το Portimao

Η πίστα του Portimao είναι τελικά εκείνη που θα μπει στο καλεντάρι της F1, όπως ειπώθηκε στο σημερινό συμβούλιο της διοργάνωσης.

Το φετινό καλεντάρι της F1 αποτελείται συνολικά από τα 23 Grand Prix. Ανάμεσα σε αυτά θα προστεθούν η Ολλανδία και η Σαουδική Αραβία. Επίσημα έχουν ανακοινωθεί οι 22 αγώνες, εκτός από έναν που θα διεξαχθεί, το τριήμερο 30 Απριλίου με 2 Μάϊου. Δηλαδή στο τριήμερο του Ορθόδοξου Πάσχα.

Σύμφωνα με πληροφορίες την θέση του “TBC” Grand Prix θα πάρει η Πορτογαλία, με την πίστα “Autódromo Internacional do Algarve“, στο Portimao. Μετά την επιτυχία διεξαγωγής αγώνα τόσο για τη F1, όσο και για το MotoGP οι Ίβηρες κέρδισαν την εκτίμηση των ανθρώπων της F1 και έτσι θα έχουν την δυνατότητα να πραγματοποιήσουν και φέτος αγώνα.

Η διεξαγωγή αγώνα ήταν και επιθυμία των ομάδων. Σύμφωνα με το πρόγραμμα μετά την Πορτογαλία ακολουθεί το Grand Prix της Ισπανίας, το τριήμερο 7 με 9 Μάϊου. 8 από τις 10 ομάδες της F1 έχουν έδρα τη Μεγάλη Βρετανία. Για να επιστρέψουν θα πρέπει να μείνουν υποχρεωτικά σε καραντίνα. Όλη η Ευρώπη έχει βάλει σε κόκκινη λίστα την Βρετανία εξαιτίας της νέας μετάλλαξης του Covid-19. Αυτό επηρεάζεται και τους αγώνες σε Champions League και Europa League στο ποδόσφαιρο.

Portimao
2020 Portuguese Grand Prix, Thursday – Steve Etherington

Το συμβούλιο ενημερώθηκε για το κενό με το όνομα “TBC” στο καλεντάρι του 2021. Πρόθεση της F1 είναι να αναπληρώσει αυτή τη θέση με έναν αγώνα στο Portimao, εντός των προκαθορισμένων ημερομηνιών. Η τελική συμφωνία εξακολουθεί να υπόκειται σε σύμβαση με τον διοργανωτή“, ανέφερε η ανακοίνωση από το συμβούλιο.

Παρά την πρόθεση προσθήκης της Πορτογαλίας στο καλεντάρι, η τελική έγκριση θα δοθεί από το παγκόσμιο συμβούλιο μηχανοκίνητου αθλητισμού (σ.σ. World Motor Sport Council).

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTube και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.