Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ

Komatsu : Η ποινή του Magnussen “δεν δικαιολογείται”

Ο Ayao Komatsu, διευθυντής της Haas, εκτιμά πως η ποινή που δόθηκε στον Kevin Magnussen στο Grand Prix της Κίνας είναι “υπερβολικά αυστηρή”.

Στην επανεκκίνηση του αγώνα μετά από επέμβαση του αυτοκίνητου ασφαλείας, στην έξοδο της στροφής 6, ο Kevin Magnussen χτύπησε τον αριστερά-πίσω τροχό του Yuki Tsunoda, προκαλώντας το τετ-α-κε του Ιάπωνα. Οι ζημιές που προκαλέστηκαν στην VCARB τον ανάγκασε να εγκαταλείψει ενώ ο Magnussen συνέχισε κανονικά. Οι stewards έκριναν πως ο Δανός ήταν “κυρίως υπεύθυνος” του συμβάντος και του έδωσαν ποινή 10 δευτερολέπτων.

Ο Ayao Komatsu εκτιμά όμως πως αυτή η ποινή είναι υπερβολικά αυστηρή. “Δεν πιστεύω πως [η ποινή] δικαιολογείται. Πιστεύω πως είναι απλώς ένα αγωνιστικό συμβάν”, είπε ο επικεφαλής της Haas.

“[Ο Magnussen] δεν έστειλε τον Tsunoda εκτός πίστας. ‘Βούτηξε’ στην στροφή 6 και πέτυχε την κορυφή της, ο Tsunoda ήταν ανοιχτά και άφησε και χώρο, και έπειτα ο Tsunoda πλησίασε σταδιακά. Δεν βγήκε εκτός πίστας οπότε το να πούμε ότι ‘επέστρεψε’ στην πίστα είναι μάλλον λάθος. Αλλά δεν είναι ότι ο Kevin ευθύνεται πλήρως. Για μένα, είναι τουλάχιστον 50/50.”

“Πιστεύω πως [το φταίξιμο] είναι περισσότερο του Tsunoda. Ειλικρινά, δεν έστριψε πάνω στον Tsunoda. Βούτηξε από την εσωτερική, πέτυχε την κορυφή, έχασε πρόσφυση αλλά αυτό δεν άλλαξε την πορεία του μονοθεσίου. Δεν τον έστειλε εκτός πίστας, υπήρχε ακόμα χώρος. Άρα γιατί να υπάρξει ποινή ;”

Αν και δεν υπάρχει η δυνατότητα να ανακαλεστεί η απόφαση, οι επικεφαλής της Haas, οι οποίοι διαφωνούν με αυτήν, θα συναντηθούν με την διεύθυνση του αγώνα. Από την πλευρά του, ο Magnussen εκτιμά πως δεν θα μπορούσε να κάνει τίποτα άλλο για να αποφύγει το ατύχημα.

“Δεν ξέρω, είχα την εντύπωση πως [o Tsunoda] θα έχανε την κορυφή, κι όμως [παρέμεινε κοντά στην αγωνιστική γραμμή]”, εξηγεί ο οδηγός, ο οποίος τερμάτισε τον αγώνα στην 16η θέση. “Ήμουν κάπως εγκλωβισμένος στην πορεία μου. Δεν μπορούσα πια να κάνω τίποτα. Αλλά έκριναν πως θα δοθεί ποινή σε μένα. Έτσι είναι.”

Προσθέτει : “Νομίζω πως έκανα ότι μπορούσα. Όταν χτυπήσαμε, υπήρχε χώρος για ένα μονοθέσιο [στην εξωτερική]. Άρα πιστεύω πως ο ένας δεν κατάλαβε καλά τον άλλον. Πρέπει να ξαναδώ το ατύχημα αλλά για μένα, θα μπορούσε να είχε θεωρηθεί ένα απλό αγωνιστικό συμβάν.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Άγγελος Μπάνος

Λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού, και γενικότερα του αθλητισμού. Η Formula 1 όμως μου ήταν από πολλή μικρή ηλικία ένα πάθος, όταν τα μονοθέσια είχαν ακόμα κινητήρες V8. Πολύ ενδιαφερόμενος επίσης για τις κατηγορίες Junior της F1, (F2,F3...). Οδηγός αγωνιστικού καρτ στην πίστα Speed Park στον Ασπρόπυργο. Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι για όλες και όλους!