Key – “Ο νέος κινητήρας της Mercedes δεν έχει εγκατασταθεί με τον καλύτερο τρόπο”

O τεχνικός διευθυντής της McLaren, James Key, τόνισε ότι ο κινητήρας της Mercedes αποτελούσε ορόσημο για τις άλλες ομάδες, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ των διαφορετικών κινητήρων.

Η McLaren θα έχει ξανά κινητήρες Mercedes από το 2021, για πρώτη φορά μετά την σεζόν του 2014, καθώς τότε η Βρετανική ομάδα είχε συμφωνήσει με την Honda, μία συνεργασία, ωστόσο, που δεν καρποφόρησε.

Μετά από τρεις σεζόν με την Honda (2015,2016,2017), η McLaren συμφώνησε με την Renault, ενώ κατά την διάρκεια του 2019 ανακοίνωσε την συμφωνία της με την Mercedes για την παροχή κινητήρων από το 2021 κι έπειτα.

Παρ’ όλο τον ενθουσιασμό των φίλων της McLaren για το γεγονός ότι η νέα MCL35M “φοράει” τους καλύτερους κινητήρες του grid, o James Key πιστεύει ότι δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ των τεσσάρων κινητήρων.

“Είναι πολύ ωραίο να συνεργάζεσαι με την Mercedes. Η Mercedes αποτέλεσε το ορόσημο των τωρινών μονάδων ισχύων στην F1, αλλά στην πραγματικότητα υπάρχουν πλέον πολύ μικρές διαφορές μεταξύ των κινητήρων όσον αφορά την απόδοση,” δήλωσε ο Key.

H απόφαση για αλλαγή κινητήρα απαιτούσε από την McLaren να επανασχεδιάσει το μονοθέσιο για να τοποθετήσει τον κινητήρα, εγχείρημα αρκετά δύσκολο αν αναλογιστούμε ότι οι ομάδες έχουν στην κατοχή τους συγκεκριμένο αριθμό tokens εξέλιξης.

Με περιορισμένη δυνατότητα αλλαγών στο μονοθέσιο, ο Key υποστήριξε ότι η McLaren δεν μπόρεσε να αξιοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο τον κινητήρα της Mercedes.

“Όταν τροποποιούσαμε το σασί, δουλέψαμε πολύ κοντά με την FIA, για να εξασφαλιστεί ότι θα αλλαχτεί μόνο ότι χρειάζεται. Ωστόσο, αυτό σήμανε ότι δεν μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε τις αλλαγές στο σασί όσο θα θέλαμε, προκειμένου να βελτιστοποιήσουμε την απόδοση μας,” τόνισε ο τεχνικός διευθυντής της Βρετανικής ομάδας.

“Αν και ξοδέψαμε όλα τα tokens εξέλιξης που διαθέταμε στην εγκατάσταση του κινητήρα, αυτός δεν έχει εγκατασταθεί με τον καλύτερο τρόπο. Θα το είχαμε κάνει διαφορετικά αν δεν είχαν επιβληθεί περιορισμοί στην εξέλιξη ενόψει 2021.”

“Η κινητήρια μονάδα είναι θεμελιώδες μέρος της αρχιτεκτονικής του μονοθεσίου κι επειδή πολλά από τα εξαρτήματα της Mercedes, όπως ο κινητήρας, έχουν διαφορετικές γεωμετρίες από αυτά που χρησιμοποιήσαμε την περσινή σεζόν, έπρεπε να επανασχεδιάσουμε το μονοθέσιο.”

“Ωστόσο, έπρεπε να το κάνουμε αυτό τηρώντας πιστά τους κανόνες, το οποίο σημαίνει ότι έπρεπε να κρατήσουμε στοιχεία από το περσινό μονοθέσιο όπου γινόταν και να προσαρμόσουμε άλλα, προκειμένου να εγκαταστήσουμε την μονάδα ισχύος. Παρ’ όλα αυτά, η αλλαγή της μονάδας ισχύος σημαίνει καινούργιο σασί, καινούργιο κιβώτιο ταχυτήτων, καινούργια καύσιμα και υδραυλικά, νέο σύστημα ψύξης κι ηλεκτρισμού. Μέχρι και το μεταξόνιο άλλαξε. Έπρεπε να το μεγαλώσουμε λίγο, διότι ο χώρος του κιβωτίου ταχυτήτων έπρεπε να είναι μεγαλύτερος,” τόνισε ο James Key.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

F1RACINGNEWS