Key – “Δεν μπορούμε να πούμε αν το high-rake είναι η καλύτερη λύση”

James Key
Ο τεχνικός διευθυντής της McLaren, James Key, πιστεύει ότι είναι πολύ νωρίς, για να μιλήσουμε για το αν το high-rake είναι η καλύτερη λύση για τους φετινούς αεροδυναμικούς κανονισμούς.

H Mercedes είχε μεγάλη επιτυχία με την low-rake φιλοσοφία που ακολούθησε, αλλά οι φετινοί κανονισμοί που περιορίζουν την κάθετη δύναμη, καθώς κόβουν ένα μέρος του πατώματος, φαίνεται να έχει επηρεάσει την σταθερότητα και τον χειρισμό της W12.

Το γεγονός αυτό ήταν φανερό στις χειμερινές δοκιμές του Bahrain, με τους Valtteri Bottas και Lewis Hamilton να δυσκολεύονται να χειριστούν το μονοθέσιο τους, με τον Βρετανό να έχει κιόλας δύο τετακέ.

Αυτό γέννησε σε πολλούς την πεποίθηση ότι η high-rake φιλοσοφία, που υιοθετεί η Red Bull, ίσως να είναι η καλύτερη για τους φετινούς κανονισμούς, καθώς η RB16B έδειξε να είναι η ταχύτερη στο grid και κυρίως να είναι πολύ πιο σταθερή από την προκάτοχό της.

H McLaren συνεχίζει να έχει medium προς low rake φιλοσοφία και φέτος, με τον Key να προβλέπει ότι τόσο το low όσο και το high-rake θα συγχωνευθούν όσο η σεζόν θα προχωράει.

“Είναι λίγο νωρίς, για να πούμε. Το μόνο που είδαμε ήταν τα άλλα μονοθέσια. Υποθέτω ότι οι δύο αυτές φιλοσοφίες θα ενωθούν σε κάτι, το οποίο θα δουλεύει με τους νέους κανονισμούς. Είχαμε μονοθέσιο με high-rake φιλοσοφία, αλλά νομίζω ότι το medium προς low-rake δεν είναι αρκετά ακραίο.”

“Νομίζω ότι μπορείτε να πείτε ότι οι νέοι κανονισμοί έχουν μία επίπτωση σε αυτό, αλλά όχι κάτι που δεν μας είναι οικείο σε ότι αφορά τον τρόπο με τον οποίο ένα μονοθέσιο με rake δουλεύει.”

“Αν οι κανονισμοί θα έχουν επίπτωση σε μονοθέσια με low-rake φιλοσοφία είναι δύσκολο να το πούμε. Κάναμε μετατροπές σε ένα μονοθέσιο που είχε αρκετά υψηλό rake. Άρα, βασίστηκε γύρω από έναν τρόπο με τον οποίο η αεροδυναμική δουλεύει στο πίσω μέρος του μονοθεσίου.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.





Total
0
Shares
Related Posts