O επικεφαλής της Ferrari Mattia Binotto λέει ότι η αναταραχή με τις τεχνικές οδηγίες και τους ελέγχους στο τέλος της χρονιάς απέδειξε ότι η μονάδα ισχύος της ομάδας του ήταν νόμιμη κατά την διάρκεια της σεζόν.
Ο CEO της ιταλικής φίρμας Louis Camilleri παραδέχθηκε την απογοήτευση του σχετικά με τις φήμες που υπήρχαν για την ομάδα του στο τέλος της σεζόν.
Είπε:” Η Ferrari είναι παγκοσμίως γνωστή και είμαστε στο χρηματιστήριο. Η ακεραιότητα και η ομαλότητα είναι θεμελιώδεις για εμάς. Νομίζω ότι οι άνθρωποι πρέπει να το λάβουν υπόψιν τους όταν δημιουργούν τέτοιες υποψίες.”
Αλλά σύμφωνα με τον επικεφαλή της ομάδας Binotto, όλη αυτή η προσοχή στον κινητήρα της Ferrari δικαίωσε την ομάδα του Maranello.
“Αν κοιτάξουμε ολόκληρη την σεζόν, πιθανότατα δεν υπήρχε άλλη ομάδα που να ελέγχθηκε τόσο συχνά όσο η Ferrari. Τόσο πριν όσο και μετά από τις τεχνικές οδηγίες.”
“Αν έχεις ένα πλεονέκτημα απόδοσης μπαίνεις κάτω από το μικροσκόπιο. Αλλά τέτοιοι έλεγχοι είναι φυσιολογικοί και χρειάζονται επειδή δείχνουν ότι το μονοθέσιο είναι νόμιμο. Ποτέ δεν αλλάξαμε, ούτε στο ελάχιστο τον τρόπο που χρησιμοποιούσαμε τον κινητήρα μας στο τελευταίο μέρος της σεζόν. Ο κινητήρας μας ήταν νόμιμος ανα πάσα στιγμή.”
Ο Binotto επιμένει ότι ακόμα και η διαμάχη στο φινάλε της σεζόν στο Abu Dhabi, όπου η Ferrari δήλωσε εσφαλμένα το φορτίο καυσίμων του Charles Leclerc και τιμωρήθηκε με πρόστιμο 50.000 ευρώ, δεν αποτελεί ένδειξη παραβίασης.
“Πραγματοποιήθηκαν πολλές μετρήσεις πριν το Abu Dhabi και ήταν πάντα σωστές.”
“Μόνο μία ήταν λάθος και το ανακαλύψαμε όταν λάβαμε το έγγραφο μετά τον αγώνα. Σε αυτό το σημείο δεν μπορείς πλέον να το ελέγξεις επειδή το καύσιμο έχει χρησιμοποιηθεί. Αυτό που συνέβη παραμένει ένα μυστήριο για μας.” εξήγησε ο Binotto.
Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.