Οι δέκα ομάδες της Formula 1 χωρίστηκαν σε 50-50 κατά την διάρκεια των αποφάσεων τους για την πιθανή επιστροφή των ελαστικών του 2018 και έτσι δεν θα υπάρχει καμία αλλαγή.
Οι κανόνες λένε ότι χρειάζονται επτά από τις δέκα ομάδες να είναι θετικές για την αλλαγή των ελαστικών της Pirelli και όπως αναμενόταν,δεν υπάρχει κάποια κυριαρχία για αυτή την απόφαση.
Είναι κατανοητό πως η FIA θα χρησιμοποιήσει την σημερινή συζήτηση για να δημιουργήσει έναν φάκελο για περαιτέρω εξέταση. Aν και από ότι φαίνεται είναι απίθανο να γυρίσει το 2018 Spec ελαστικό.
Η πρώτη συζήτηση του συνεδρίου ήταν για την κίνηση προς τα περσινά ελαστικά που είχαν πιο χοντρό πέλμα που προωθήθηκε από την Red Bull Racing.
Όλοι οι επικεφαλής των ομάδων ήταν παρών.
Μαζί με τον Helmut Marko της Red Bull,επιπλέον ο Ross Brawn στο πλάι του οργανισμού της Formula 1,ο τεχνικός επικεφαλής της FIA Νικόλας Τομπάζης και της Pirelli Mario Isola.
Oι οδηγοί αντιπροσωπεύτικαν από τον πρόεδρο του GPDA Alex Wurz.
Στο πλάι του ήταν o Romain Grosjean και Sebastian Vettel.
Οι Lewis Hamilton και Charles Leclerc ήταν ωστόσο παρόντες.
Η συζήτηση επέτρεψε σε όλες τις ομάδες να εκφράσουν τις απόψεις τους καθώς η Pirelli είχε σαν βάση την ασφάλεια που προσφέρει το φετινό ελαστικό,δείχνοντας πως το λεπτότερο πέλμα σταμάτησε τις “φουσκάλες” και το άμορφο λιώσιμο. Ο Isola σημείωσε πως μια αλλαγή σε παχύτερο πέλμα θα έχει πάλι ένα μικρο παράθυρο λειτουργίας.
Πηγές λένε πως γενικά ήταν μια θετική συζήτηση,με τις ομάδες να συμφωνούν για ένα μεγαλύτερο παράθυρο λειτουργίας ενώ και λιγότερο “λιώσιμο” θα ήταν επιθυμητό και για αυτούς με λιγότερη κάθετη δύναμη για να μπορούν να φέρουν τα ελαστικά στις θερμοκρασίες λειτουργίας.
Οι ομάδες που ψήφισαν υπέρ στα ελαστικά του 2018 ήταν η Red bull,Ferrari,Toro Rosso,Haas και Alfa Romeo.
Οι Mercedes,Mclaren,Williams,Renault και Racing Point ηταν αντιθετοι για αυτη την αποφαση.
Πρότειναν επίσης για το ελαστικό του 2020 να δοκιμάζεται τις παρασκευές στα ελευθέρα δοκιμαστικά αυτό τον χρόνο άλλα δεν πάρθηκαν κάποιες αποφασίσεις.
Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.