ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ

Καλύτερος αγώνας του 2019: Γερμανικό Grand Prix.

Κερδισμένο από τον Max Verstappen, το Γερμανικό Grand Prix ήταν ένας αγώνας με ύπουλες συνθήκες και συνεχείς ανατροπές και δίκαια μπορεί να χαρακτηριστεί ως ο καλύτερος αγώνας του 2019.

Με πολλούς οδηγούς να έχουν κάποια έξοδο ή ατύχημα, ονόματα όπως οι Lance Stroll, Nico Hulkenberg και Alex Albon βρέθηκαν να διεκδικούν μία θέση στο βάθρο.

Αλλά στο τέλος δίπλα στον Max Verstappen βρέθηκε ο Sebastian Vettel (o οποίος εκκινούσε τελευταίος)  και ο Daniil Kvyat με την Toro Rosso.

Τέσσερις γύροι σχηματισμού πραγματοποιήθηκαν πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας μέχρι να θεωρηθεί αρκετά ασφαλές για μία στατική εκκίνηση.

Ο Hamilton έκανε μία καθαρή εκκίνηση και διατήρησε την πρωτοπορία από την pole ενώ ο Max Verstappen βρέθηκε πίσω από τους Valtteri Bottas και Kimi Raikkonen.

Ωστόσο ο Ολλανδός στον δεύτερο γύρο κατάφερε να περάσει τον Raikkonen ενώ ο Sebastian Vettel κέρδισε επτά θέσεις στον πρώτο γύρο.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας επέστρεψε στον τρίτο γύρο όταν ο Sergio Perez είχε ατύχημα στην στροφή 11. Σχεδόν όλοι αποφάσισαν να μπουν στα pit για να αλλάξουν από βρόχινα σε ενδιάμεσα με τον Magnussen της Haas να ανεβαίνει στην δεύτερη θέση καθώς δεν μπήκε για αλλαγή..

Αυτό αποδείχτηκε μεγάλο λάθος με την ενδιάμεση γόμα να είναι πολύ γρηγορότερη σε αυτές τις συνθήκες.

Ο Hamilton μπροστά είχε βρει καλό ρυθμό και είχε ξεφύγει από τον Bottas, ο οποίος είχε κοντά του τον Verstappen να τον ακολουθεί. Μάλιστα στον 17ο γύρο ο Ολλανδός επιχείρησε να προσπεράσει χωρίς αποτέλεσμα όμως.

Ο Charles Leclerc βρήκε την ευκαιρία να τοποθετήσει φρέσκα ενδιάμεσα ελαστικά όταν ο κινητήρας της Renault του Ricciardo εξερράγη και είχαμε Virtual Safety Car. Με αυτό τον τρόπο μάζεψε πολύ γρήγορα την διαφορά από τους μπροστά.

Παρόλο που υπήρχαν φόβοι για την ένταση της βροχής, Magnussen και Vettel μπήκαν στα pit και άλλαξαν σε slick ελαστικά. Οι χρόνοι τους ήταν καλοί και οι πρωτοπόροι μπήκαν επίσης για αλλαγή.

Ο Verstappen έβαλε την μεσαία γόμα, αλλά έχασε μία θέση μετά από ένα τετ α κε και παραπονέθηκε στο team radio πως έπρεπε να είχε βάλει την μαλακή  ενώ ο Leclerc πέρασε τον Bottas όταν έκανε την αλλαγή ξανά υπό το VSC.

Όλα έδειχναν πως θα υπήρχε μάχη μεταξύ Lelcerc και Hamilton μέχρι που ο πρώτος γλίστρησε στην στροφή 16 και χτύπησε τον τοίχο εγκαταλείποντας.

Στον αμέσως επόμενο γύρο ο Hamilton είχε έξοδο στο ίδιο σημείο χτυπώντας τον τοίχο, καταστρέφοντας την αεροτομή του. Ο Βρετανός μπήκε στα pit και έμεινε στάσιμος 50 δευτερόλεπτα καθώς η ομάδα δεν ήταν έτοιμη και έπεσε στην 5η θέση. Επίσης πήρε και ποινή 5 δευτερολέπτων επειδή όπως έμπαινε στα pit δεν πέρασε το Κολωνάκι από τα δεξιά.

Η Mercedes έχασε τελείως το προβάδισμα όταν απέτυχαν να βάλουν το Bottas νωρίς στα pit. Ρίχνοντας τον στην τρίτη θέση με τον Nico Hulkenberg να βρίσκεσαι στην δεύτερη θέση με τα ενδιάμεσα.

Στον 34ο γύρο είχαμε επανεκκίνηση του αγώνα και μέχρι να περάσει ο Bottas τον Hulkenberg τρεις γύρους αργότερα, ο οδηγός της Red Bull ήταν ήδη 8 δευτερόλεπτα μπροστά.

Στον 41ο γύρο το πλεονέκτημα του Verstappen εξαλείφθηκε καθώς το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του για τρίτη φορά μετά το ατύχημα του Hulkenberg που μπορεί να του στοίχισε και το παρθενικό του βάθρο.

Ο Verstappen μπήκε στα pit και έβαλε φρέσκα ενδιάμεσα με τους Bottas και Hamilton να μένουν έξω για να διατηρήσουν τις θέσεις τους. Albon και Sainz είχαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα.

Στον 46ο γύρο συνεχίστηκε ο αγώνας με τους οδηγούς να αλλάζουν ξανά σε slick ελαστικά  και τον Verstappen να χάνει για λίγο την πρώτη θέση από το  Lance Stroll. Τον μόνο οδηγό που είχε αλλάξει σε slick ελαστικά υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Ο Verstappen ξεκίνησε τους τελευταίους 15 γύρους μπροστά από τους Stroll Και Kvyat Οι οποίοι μάχονταν για την δεύτερη θέση. Ο Kvyat εκμεταλλεύτηκε ένα μπλοκάρισμα του Stroll και τον προσπέρασε.

Ωστόσο με οχτώ γύρους να απομένουν ο Bottas έχασε τον έλεγχο στην πρώτη στροφή (νωρίτερα το ίδιο θέμα είχε και ο Hamilton) και τέθηκε εκτός αγώνα. Φέρνοντας ένα ακόμα αυτοκίνητο ασφαλείας.

Με πέντε γύρους να απομένουν ο Verstappen διατήρησε πάλι την πρώτη θέση με τον Vettel να περνάει τους Sainz, Stroll και Kvyat για την δεύτερη θέση.

Ο Albon κατέκτησε τη  έκτη θέση παρά το συμβάν με τον Gasly, που οδήγησε τον οδηγό της Red Bull εκτός αγώνα. Έβδομος τερμάτισε ο Kimi Raikkonen με τον teammate του ακριβώς πίσω, αλλά και οι δύο δέχθηκαν ποινή 30 δευτερολέπτων. Έτσι στην έβδομη θέση βρέθηκε ο Romain Grosjean με τον Kevin Magnussen πίσω του, τον Hamilton στην ένατη θέση και τον Robert Kubica να κατακτά τον πρώτο και μοναδικό βαθμό της Williams.

Μαζί με το Grand Prix Γερμανίας πολύ καλός και ανατρεπτικός αγώνας ήταν και εκείνος της Βραζιλίας.

Δείτε τα highlights του αγώνα:

https://www.youtube.com/watch?v=4Zbd7xBNYZQ

Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.

Ζαφειρόπουλος Διονύσης

Μεγάλωσα παρακολουθώντας Formula 1 και δημιούργησα το F1racingnews.gr σε μία προσπάθεια ο κόσμος να έχει έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση σχετικά με την Formula 1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Στον ελεύθερο μου χρόνο θα με βρείτε σε κάποια πίστα καρτ να κάνω μπάντες!!!