Η θέση δίπλα στον Bagnaia στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati παραμένει ανοιχτή, με τον Enea Bastianini και τον Jorge Martin να τη διεκδικούν με τις ίδιες πιθανότητες, έστω κι αν δεν έχουν θέλξει με τις τελευταίες εμφανίσεις τους…
H γκάμα των οδηγών που αγωνίζονται για τη Ducati έχει αυξηθεί σε αριθμό, αλλά και σε ποικιλία αγωνιστικών χαρακτηριστικών. Ο Jack Miller δε κατάφερε να ‘κουμπώσει’ στην πρώτη ομάδα των Ιταλών από το 2021 όταν και μεταπήδησε από την Pramac. Τα νούμερα του παραμένουν ‘φτωχά’, ιδιαίτερα στον ένα γύρο καθώς δεν έχει πανηγυρίσει ακόμη Pole Position εδώ και ενάμισι χρόνο. Το διαζύγιο ενόψει 2023 ήταν μονόδρομος, ωστόσο το ερώτημα που καίει είναι το όνομα του αντικαταστάτη του Αυστραλού.
Enea Bastianini και Jorge Martin μοιάζουν οι μόνοι υποψήφιοι από την αρχή της χρονιάς, έστω κι αν η αποχώρηση της Suzuki μπορούσε να τροποποιήσει τα δεδομένα. Ο Ιταλός έχει τρεις επιβλητικές νίκες φέτος, και το ξεκίνημα του ήταν εξαιρετικό. Στα τελευταία Grand Prix, ωστόσο, η απόδοση του κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα. Είναι κάτι που μοιάζει λογικό, αφού δεν διαθέτει την εμπειρία να είναι ανταγωνιστικός σε κάθε πίστα.
Ο Ισπανός από την άλλη τράβηξε τα βλέμματα πέρυσι με το φανταστικό ξεκίνημα στη σεζόν, και τις 6 συνολικά Pole Position που έχει κατακτήσει έως τώρα στη μεγάλη κατηγορία. Το αρνητικό είναι πως η φετινή του παρουσία δεν συνάδει με τις προοπτικές που ο ίδιος είχε θέσει πέρυσι, αφού μετρά 30 πόντους λιγότερους σε σχέση με πέρυσι. Το 2021 όμως λόγω του χειρουργείου αγωνίστηκε σε 14 αγώνες, ενώ φέτος είναι παρών και στους 12 που έχουν πραγματοποιηθεί.
”Κρίσιμα τα επόμενα δύο Grand Prix για εμένα”
H πίεση είναι μεγάλη για τον Martin, έστω κι αν επικοινωνιακά προσπαθεί να τοποθετήσει τον εαυτό του σε θέση ισχύος στη συνέντευξη του στην ιστοσελίδα ‘As’.
”H αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να έχω εικόνα, ειλικρινά. Δεν ξέρω κάτι παραπάνω από αυτά που γνωρίζετε κι εσείς. Εάν με ρωτούσατε έξι αγώνες πριν, θα ήταν πιο ξεκάθαρο για μένα, αλλά πλέον όλα έχουν γίνει λίγο πιο ‘θολά‘.
Πασχίζω να δώσω το 100% σε κάθε στιγμή, ΄ώστε να βρεθώ εκεί που θέλω, στην επίσημη Ducati. Έχω ακόμα δύο αγώνες για να μείνω μπροστά από τον αντίπαλό μου, και ελπίζω να το καταφέρουμε. Η επόμενη πίστα που θα επισκεφθούμε είναι το Spielberg, εκεί που πέρυσι θριαμβεύσαμε. Μακάρι να έχουμε μια ανάλογη απόδοση και φέτος.
Δεν υπάρχουν πλέον θέσεις. Η σκέψη μου αυτή τη στιγμή είναι να μείνω στη Ducati. Είναι ένα project που εμπιστεύομαι μακροπρόθεσμα και με αυτή την ομάδα μπορώ να παλέψω για ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα…”
Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord,Twitter