ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ

Verstappen – Ήταν ένας βαρετός αγώνας αλλά ο ρυθμός ήταν εκεί

O οδηγός της Red Bull Max Verstappen ένιωσε πως έκανε ότι μπορούσε από το “αρκετά βαρετό” ρωσικό γκραν πρι.

Ο Verstappen μπόρεσε να περάσει τον οδηγό της  Mercedes Valtteri Bottas στις κατατακτήριες δόκιμες κάνοντας τον 4ο γρηγορότερο γύρο αλλά έπεσε στην 9η θέση λόγω την ποινής για αλλαγή κινητήρα.

Ξεκίνησε τον αγώνα 9ος και ανέβηκε μέχρι την μοναχική 4η θέση στη λήξη, καταλήγοντας 14 δευτερόλεπτα μακριά από το βάθρο, το οποίο ολοκληρώθηκε από την Ferrari και τον Charles Leclerc.

“Ήταν αρκετά βαρετά αλλά ήταν ότι καλύτερο μπορούσα να κάνω,” είπε ο Verstappen.

Όταν ρωτήθηκε τι πήγε λάθος για την Red Bull μετά από την δυνατή εμφάνιση στις δόκιμες της Παρασκευής, ο Ολλανδός απάντησε. “H Ferrari ανέβασε παραπάνω από εμάς τους κινητήρες της.”

“Ίσως μάλλον να μην ήταν χαρούμενοι με την ισορροπία των μονοθεσιων τους. Εγώ ήμουν πολύ  χαρούμενος με το δικό μου.”

“Τέλος πάντων, η πίστα δεν μας ταιριάζει. Πιστεύω ήταν μια καλή Παρασκευή που βρήκαμε με την μία το στήσιμο του μονοθέσιου και για αυτούς πήρε λίγο χρόνο να μπουν στο κλίμα.”

Ο συναθλητής του στην Red Bull Alexander Albon ανέκαμψε δυνατά από το pitlane ακολουθώντας το τρακάρισμα του στις κατατακτήριες ανακτώντας την πέμπτη θέση. Κρατώντας σταθερά τους τερματισμούς του μέσα στην 6αδα όταν έγινε η αλλαγή του από την Toro Rosso.

Verstappen

“Είμαι χαρούμενος μετά από ένα δύσκολο Σάββατο,” είπε ο Albon.

“Νομίζω αυτό ήταν πραγματικά το καλύτερο που μπορούσαμε να κάνουμε. Νομίζω λίγο τυχερός με το αυτοκίνητο ασφαλείας και με όλα αυτά. Αλλά και πάλι, ο ρυθμός ήταν εκεί, οπότε είμαι χαρούμενος.”

“Πιστεύω μετά από το Σάββατο, ήταν καλό για την ομάδα και για όλους να κάνουν καλή δουλεία.”

Ο Albon πάλεψε με προβλήματα στα φρένα καθ όλη την διάρκεια του αγώνα κάτι το οποίο ένιωσε πως του καθυστέρησε την πρόοδο.

“Νομίζω πως αυτή η πίστα, έτσι όπως είναι σχεδιασμένη. Όταν ακολουθείς σε ένα τρενάκι, νιώθεις πολύ χειρότερα από άλλες πιστές γιατί είναι σαν ένα σύστημα τούνελ,” εξήγησε.

“Ο αέρας είναι κολλημένος σε ένα σημείο, κάπως σαν πίστα σε πόλη. Η έλλειψη της κάθετης δύναμης ήταν τεράστια όταν ακολουθείς.”

“Σήμαινε πως δεν μπορούσα να κάνω τις προσπεράσεις που έκανα στο Spa και Monza, και να τους περάσω στα φρένα.”

“Όταν όμως ήταν μόνο ένας οδηγός μόνος του που μπορούσες να επιτεθείς, δεν υπήρχε πρόβλημα.”

Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.

Ζαφειρόπουλος Διονύσης

Μεγάλωσα παρακολουθώντας Formula 1 και δημιούργησα το F1racingnews.gr σε μία προσπάθεια ο κόσμος να έχει έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση σχετικά με την Formula 1 και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Στον ελεύθερο μου χρόνο θα με βρείτε σε κάποια πίστα καρτ να κάνω μπάντες!!!