Imola GP: Free Practice – Το πρόβλημα με τις ενδοεπικοινωνίες

Μία “σοβαρή” αστοχία στην ενδοεπικοινωνία και στο σύστημα δεδομένων κατά την διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών του Imola GP άφησε τις ομάδες “να βαδίζουν στα τυφλά στο pit wall.”

Οι ομάδες “τυφλώθηκαν” όταν μία μείζονος σημασίας αστοχία χτύπησε τα συστήματα κατά την διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών του Imola GP.

Οι τηλεθεατές επηρεάστηκαν και αυτοί από την βλάβη, η οποία τους άφησε για λίγο δίχως ζωντανή εικόνα από την πίστα, και περιορισμένη κάλυψη κατά την διάρκεια της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών.

“Όλοι είχαν θέματα,” επιβεβαίωσε ο επικεφαλής της Haas, Guenther Steiner. “Νομίζω πως έγινε γνωστό σχετικά γρήγορα ότι όλων η ενδοεπικοινωνία δεν λειτουργούσε.”

Τα προβλήματα επεκτάθηκαν και στα δεδομένα των GPS των ομάδων, τα οποία σε συνδυασμό με τα προβλήματα της ενδοεπικοινωνίας σήμαιναν πως δεν μπορούσαν να προειδοποιήσουν τους πιλότους τους όταν ερχόταν ένα ταχύτερο μονοθέσιο που τους πλησίαζε.

“Όλοι ήξεραν πως κανείς δεν μπορούσε να δει, οπότε ακόμα και οι άνθρωποι οι οποίοι ήταν πίσω από μονοθέσια ήξεραν πως o μπροστινός τους επίσης δεν έχει γνώση, οπότε αυτό βοήθησε λίγο,” πρόσθεσε ο Steiner. “Όμως δείχνει πόσο σημαντική είναι η επικοινωνία.”

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Aston Martin, Otmar Szafnauer, παραδέχτηκε πως το πρόβλημα τους έπιασε προ εκπλήξεως.

“Μέχρι να χάσεις αυτό το είδος δεδομένων, νομίζω πως δεν συνειδητοποιείς πόσο πολύ βασίζεσαι σε αυτό.”

“ήταν σαν να είμαστε στο σκοτάδι στο pit wall. Ακόμα και η επικοινωνία με τον πιλότο δεν λειτουργούσε και έκανε τα πράγματα πιο δύσκολα.”

FIA αγωνοδίκες
Η βλάβη συνέβαλε στην σύγκρουση μεταξύ Sergio Perez και Esteban Ocon, όπως εξήγησαν οι αγωνοδίκες. To αφεντικό της Ferrari, Mattia Binotto, είπε πως η απώλεια δεδομένων και επικοινωνίας ήταν “ένα μεγάλο πρόβλημα” για την ομάδα του.

“Η επικοινωνία με τους πιλότους από τα pits είναι πάντα πολύ σημαντική για την ασφάλεια, την λειτουργικότητα, την αξιοπιστία. Δεν είναι μόνο η απόδοση, μας βεβαιώνει πως όλα βαίνουν ομαλά.”

“Για εμάς ήταν πολύ δύσκολο, ειδικά για τον Charles [Leclerc], αδύνατον να επικοινωνήσουμε μαζί του.”

“Ακυρώσαμε το πρώτο σκέλος επειδή είχαμε ένα μικρό θέμα. Είναι πολύ δύσκολο επειδή δεν μπορείς να τον συμβουλέψεις για το επερχόμενο μονοθέσιο, οπότε αυτό σημαίνει πως μπορεί να υπάρξουν δυσμενείς καταστάσεις οι οποίες δεν είναι καθόλου επιθυμητές, όμως δύσκολες για τους οδηγούς επίσης όπως και για να ξέρεις ποιός έρχεται από πίσω.”

Η Ferrari έπρεπε να προσέξει περισσότερο με το μονοθέσιό της, όπως εξήγησε ο Binotto, καθώς σε αυτό το στάδιο της σεζόν οι ομάδες ακόμα δοκιμάζουν μέρη στις ελεύθερες δοκιμές τα οποία θα χρησιμοποιηθούν κατά την διάρκεια του αγώνα.

“Τρέχουμε με την κινητήρια μονάδα του αγώνα επειδή οι κινητήριες μονάδες είναι αυτές που δοκιμάσαμε στο Bahrain και χρησιμοποιούνται όλο το τριήμερο. Οπότε αν έχεις τίποτα προβλήματα, δεν ξέρεις πως να αντιδράσεις και να επικοινωνήσεις. Οπότε αυτού του είδους τα προβλήματα είναι σοβαρά.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik Tok, Discord και Twitter.

Νίκος Δαφνομήλης

Μεγάλος φίλαθλος της Formula 1 από το 2005. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον τεχνικό τομέα του αθλήματος και θαυμαστής όλων των ωραίων που έχει να προσφέρει. Μεγάλος φαν και του MotoGP. O μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι ένας μαγικός κόσμος!

F1RACINGNEWS