Χωρίς καμία αμφιβολία τα τελευταία χρόνια η χώρα που έχει αναδείξει σπουδαίους πιλότους και παγκόσμιους πρωταθλητές έχει σταματήσει να παράγει νέα ταλέντα.
Ο Felipe Massa αποχώρησε από τις πίστες το 2017 και μπορούμε να πούμε πως ήταν ο τελευταίος μεγάλος πιλότος που έβγαλε η Βραζιλία.
Δεν γέννα πλέον Fittipaldi,Piquet και φυσικά Senna και οι λόγοι είναι πολλοί και διάφοροι.
Σαφώς οι δρόμοι που οδηγούν στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού έχουν στενέψει ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια.
Οι γνωριμίες και οι μάνατζερ παίζουν σημαντικό ρόλο όσο και εάν είσαι μεγάλο ταλέντο.
Επιπλέον εάν δεν είσαι μέλος ισχυρής οδηγικής Ακαδημίας όπως είναι αυτή την εποχή αυτή της Redbull και της Ferrari δύσκολα πας ένα βήμα παρακάτω.
Ταυτόχρονα πρέπει οπωσδήποτε να βρεις εκείνους του χορηγούς που θα σε σπρώξουν παρακάτω. Αλλά εδώ θα μου πείτε το ίδιο ισχύει για όλους.
Σαφώς αλλά σε ίδια μοίρα είναι η οικονομία της Γερμανίας, της Αγγλίας και της Βραζιλίας;
Γιατί το μισό και παραπάνω grid αποτελείται από Γερμανούς και Άγγλους πιλότους; Δεν μπορεί να έγιναν ξαφνικά τόσοι καλοί οδηγικά τα τελευταία 20 χρόνια;
Η Formula1 έχει ανάγκη από την aggressive οδήγηση των λάτιν πιλότων και δη των Βραζιλιάνων.
Άραγε θα υπάρξει κάποιος που θα ξαναβάλει την Βραζιλία μέσα στις πίστες. Το κοινό υπάρχει και μάλιστα είναι φανατικό για το συγκεκριμένο σπορ ώστε να υποστηρίξει το επόμενο είδωλο.
Θα βρεθεί όμως ή ο Αyrton θα μείνει για δεκαετίες ακόμα στις καρδιές των Βραζιλιάνων; Ο χρόνος θα δείξει…
Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.