Η Mercedes συζήτησε εσωτερικά το συμβάν μεταξύ Hamilton – Bottas στο Q3

Hamilton

Ο Valtteri Bottas λέει ότι η Mercedes έχει συζητήσει εσωτερικά ένα περιστατικό που συνέβη μεταξύ εκείνου και του teammate του Lewis Hamilton κατά την διάρκεια των κατατακτήριων του Grand Prix της Σιγκαπούρης.

Ο Bottas ήταν αρχικά μπροστά από τον Hamilton καθώς το ζευγάρι της Mercedes ετοιμαζόταν για τον τελευταίο τους γύρο στο Q3, αλλά ο παγκόσμιος πρωταθλητής προσπέρασε τον Bottas στο τελευταίο κομμάτι.

Ακόμα ισχυρίζεται ότι η κίνηση του Hamilton, η οποία δεν ήταν από κάποια οδηγία της ομάδας, κατέστρεψε τον γύρο προετοιμασίας του και τελικά επηρέασε την τελευταία του προσπάθεια καθώς κατετάγη μόλις πέμπτος στο grid.

“Στην πρώτη προσπάθεια υπήρχαν πολλά αυτοκίνητα. Όλο το Σαββατοκύριακο χρειαζόμασταν σωστούς γύρους εξόδου για να ενεργοποιήσουμε τα ελαστικά.” είπε ο Bottas.

“Αλλά το καταφέραμε αυτό μόνο στο Q1 και επίσης στο Q2 ήταν αρκετά καλά. Αλλά μετά αυτή η κίνηση με επηρέαζε και οι γύροι ήταν αρκετά χάλια. “

“Στην τελευταία προσπάθεια στο Q3, αυτό δεν ήταν στο σχέδιο. Ελάττωνα ταχύτητα επειδή η Red Bull μπροστά προσπαθούσε να ανοίξει την διαφορά. “

“Νομίζω ότι ο Lewis δεν το ήξερε ότι υπήρχε αυτοκίνητο μπροστά μου, πίστευε ότι απλά πήγαινα σιγά για διασκέδαση. Αλλά προφανώς έκανε λάθος. Το βρέθηκε μπροστά μου και έπρεπε να επιβραδύνω πάλι.”

Mercedes
Και οι δύο οδηγοί της Mercedes δυσκολεύτηκαν να πάρουν την μέγιστη απόδοση από την W10 καθώς αντιμετώπισαν δυσκολίες στο να βάλουν τα ελαστικά της Pirelli στο παράθυρο λειτουργίας τους.

“Νομίζω ότι είχαμε τον γρηγοροτερο γύρο εξόδου από όλες τις ομάδες. Το χρειαζόμασταν αυτό για να έχουμε τα λάστιχα έτοιμα, ειδικά τα μπροστινά.” εξήγησε.

“Ιδανικά θα είχα τελείως ελεύθερο αέρα και θα είχαμε πάει πολύ γρηγορότερα απ’οτι πήγαμε.”

“Μόνη στιγμή που μπορέσαμε να το κάνουμε αυτό ήταν στο Q1 και λίγο στο Q2. Αλλά ήμασταν στην άκρη του μαχαιριού με τις θερμοκρασίες στα ελαστικά.”

“Αν ξεκινήσεις τους γύρους με πολύ κρύα ελαστικά είναι πολύ εύκολο να μπλοκάρει εδώ και εκεί και μετά όσο γλιστράς η πρόσφυση δεν είναι εκεί.”

“Αυτή την χρονιά οι επιτρεπόμενες θερμοκρασίες της Pirelli Είναι χαμηλότερες έχε σχέση με πέρυσι. Ακόμα και την προηγούμενη σεζόν δεν ήταν εύκολο να κάνουμε τα μπροστινά ελαστικά να δουλέψουν.”.

“Τώρα με τις χαμηλότερες θερμοκρασίες στις κουβέρτες, για κάποιον λόγο είναι δυσκολότερα για εμάς.”

Mercedes

Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.

Total
0
Shares
Related Posts