Ο Max Verstappen λέει ότι η Formula 1 χρειάζεται έναν δικτάτορα για να διαλέγει σωστά τους κανόνες, επειδή υπάρχει υπερβολική ιδιοτέλεια από τις ομάδες.
Καθώς η Formula 1 συνεχίζει τις προσπάθειες της για να επιτύχει συναίνεση σχετικά με τα σχέδια αναθεώρησης των κανονισμών για το 2021, ο Verstappen πιστεύει ότι είναι λάθος να αφήνουμε τις ομάδες να έχουν μεγάλο λόγο σε ότι συμβαίνει.
“Ξέρετε τι είναι, όλοι μιλάνε για τον εαυτό τους. ” Δήλωσε ο Verstappen σχετικά με την πιθανότητα οι άλλες του 2021 να μην είναι τόσο μεγάλες όσο αρχικά ελπίζαμε.
“Η Mercedes είναι φυσικά πολύ ευχαριστημένη με αυτούς τους κανονισμούς. Κατά την άποψή τους λίγα πρέπει να αλλάξουν. Οι ομάδες που δεν τα πάνε Καλά μέχρι στιγμής,θέλουν φυσικά διαφορετικούς κανονισμούς, αλλά πάλι ίσως μικρότερο λόγο σε αυτό. “
“Εάν είσαι πελάτης κινητήρων της Ferrari, είσαι με την Ferrari και αν είσαι πελάτης της Mercedes, είσαι με την Mercedes. Υπάρχει πολύ πολιτική πίσω από αυτό. Θα έπρεπε να υπάρχει μόνο ένα άτομο στην FOM ή στην FIA που να λέει:”Οκ παιδιά,αυτό είναι.”
Ο Ολλανδός επίσης πιστεύει ότι η Formula 1 πρέπει να είναι περισσότερο αφιερωμένη σε σταθερούς κανονισμούς, παρά να προσπαθεί συνεχώς να αλλάζει τα πράγματα ώστε να μειωθούν οι διαφορές στο grid ή να σταματήσει την κυριαρχία μίας ομάδας.
“Μία ομάδα πάντα θα κάνει καλύτερη δουλειά με τους κανόνες απ’ ότι οι άλλες ομάδες.” είπε.
“Στο τέλος νομίζω είναι καλύτερα να κρατάς τους ίδιους κανόνες για μεγάλο χρονικό διάστημα, επειδή τότε όλα έρχονται μαζί.”
“Σε κάποιο σημείο πρέπει απλά να πεις αυτοί είναι οι κανόνες. Θα μείνουμε με αυτούς για τα επόμενα 10 χρόνια. Μετά από αυτό θα δείτε ότι σε πέντε με έξι χρόνια θα είμαστε πραγματικά κοντά.”
“Επίσης πιστεύω ότι αν είχαμε αφήσει τους κανόνες ήσυχους πέρυσι, με τις μπροστινές αεροτομές και όλα αυτά, θα ήταν πιο κοντά τώρα.”
Ακόμα ο Verstappen πιστεύει ότι το πιο σημαντικό πράγμα που χρειάζεται να αλλαχτεί είναι τα χαρακτηριστικά των ελαστικών και τον τρόπο που παράγεται επί του παρόντος η κάθετη δύναμη.
“Το μεγάλο πρόβλημα που έχουμε ως οδηγοί είναι ότι δεν μπορούμε να πιέσουμε όταν είμαστε πίσω από κάποιον. Tα λάστιχα υπερθερμαίνονται και δεν μπορούμε να ακολουθήσουμε ο ένας τον άλλον επειδή υπάρχει μεγάλη απώλεια κάθετης δύναμης.”
“Στο τέλος αυτά είναι τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να δουλέψουμε για να γίνει καλύτερη για το κοινό. Είναι απλά ότι σε μία πίστα μπορεί να πηγαίνεις ένα δευτερόλεπτο αργότερα απ’ ότι πραγματικά πρέπει να πηγαίνεις και πάλι κανένας δεν θα σε περάσει επειδή δεν μπορεί να ακολουθήσει ο ένας τον άλλον.”
Ακόμα ρωτήθηκε αν τα αφεντικά του αθλήματος ακούν τους οδηγούς και απάντησε :
“Είπαμε ότι το 2015 και 2016 τα αυτοκίνητα ήταν πολύ αργά, έδιναν πολύ λίγη πρόσφυση και γλιστρούσαν πολύ. Μετά πήγαμε σε πιο φαρδιά αυτοκίνητα με περισσότερη κάθετη δύναμη. Αλλά φυσικά υπάρχουν άλλοι τρόποι να δημιουργήσεις κάθετη δύναμη, ώστε να χάνεις λιγότερο όταν κυνηγάς κάποιον.”
“Νομίζω ότι πρέπει να το κοιτάξουν αυτό. Τώρα κάνουμε ένα ρεκόρ γύρου εδώ και ένα ρεκόρ γύρου εκεί, αλλά στο τέλος δεν μετράει αυτό.”
“Αν απλά θες να πας γρηγορότερα και γρηγορότερα, μπορείς απλά να βάλεις ένα ρομπότ στο αυτοκίνητο. Αν τα πάντα επιβραδύνουν για ένα ή δύο δευτερόλεπτα, τότε είναι εντάξει, δεν πειράζει όσο μπορούμε να ακολουθούμε ο ένας τον άλλον κοντά.”
Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.