Η υποψία για το Turbo lag που ανέφερε ο Max Verstappen στο βρετανικό γκραν πρι φαίνεται να είναι η αστραπιαία εφαρμογή του στο γκάζι.
Η Red Bull βελτίωσε το μονοθέσιο της το όποιο τροφοδοτείται από έναν Honda κινητήρα φέτος και ο Verstappen ήταν ικανός να κερδίσει στην Αυστρία αλλά και να μπορέσει να ανταγωνιστεί για το βάθρο στην Βρετανία.
Ένιωσε πως δεν μπόρεσε να παλέψει για την Pole στο Silverstone λόγω μιας καθυστέρησης στο πεντάλ του γκαζιού το όποιο υπολογίζεται πως του κόστισε γύρο στα 0.15-0.2s,κάτι που η Honda ερευνά και προβλέπει πως θα έχει βρει την λύση για το επόμενο γκραν πρι της Γερμανίας.
Από ότι φαίνεται το πρόβλημα ήταν μια μικρή διαμέτρηση που σημαίνει πως η απαίτηση του Verstappen με το γκάζι δεν συμπίπτει τέλεια με ότι ο κινητήρας μπορεί να προσφέρει.
Ο επικεφαλής της ομάδας Christian Horner πιστεύει πως είναι το αποτέλεσμα από την βελτίωση της μεριάς του σασί,αφού ο Verstappen έπρεπε να εφαρμόζει το γκάζι διαφορετικά από ότι του επέτρεπε το μονοθέσιο πριν.
“Νομίζω πως ήταν η ταχύτητα του Max όπως εφάρμοζε το γκάζι,είπε ο Horner.”Είναι κάτι που δεν έχει ξανά δει κανένας.Οπότε είναι κάτι που μπορεί να μαζευτεί στην δυναμομέτρηση.”
“Πιστεύω πως είναι κάτι της Honda,αλλά φαίνονται να είναι αρκετά σίγουροι για αυτό.”
Η Honda παρουσίασε έναν αναβαθμισμένο κινητήρα τρεις αγώνες πριν στην Γαλλία. Αλλά ο Verstappen είπε κατά την διάρκεια του Βρετανικού γκραν πρι πως αυτό το Turbo lag είναι ένα μικρο πρόβλημα που δημιουργείτε αρκετά συχνά.
Και συνήθως μπορεί να λυθεί επιτόπου αλλάζοντας ρυθμίσεις του κινητήρα μέσο του τιμονιού.
Αλλά αυτό δεν μπορούσε να γίνει στο Silverstone,και ο τεχνικός διευθυντής της Honda F1 Toyoharu Tanabe εξήγησε πως ο κατασκευαστής συνεχίζει τις αναλύσεις μέσα από την πίστα στις εγκαταστάσεις τους στο Sakura στην Ιαπωνία αυτή την εβδομάδα,για να βρεθεί”Ποια ρύθμιση χρειάζεται να αλλάξει και πόσο πρέπει να αλλάξει για να διορθωθεί αυτή ή αίσθηση ή το πρόβλημα”
“Είχαμε μια συζήτηση με τον Max σχετικά με τις λεπτομέρειες του προβλήματος,τα RPM,σε πιο σημείο του γκαζιού,και πως το εφάρμοσε όταν ένιωσε τον δισταγμό,”είπε ο Tanabe.”Και μετά κοιτάξαμε στο συγκεκριμένο σημείο που έπρεπε.”
Το γεγονός δεν συμπίπτει με τα προβλήματα που έπρεπε να καταπολεμήσει η Honda με τα θεμέλια του κινητήρα,με όσο ένα πρόβλημα αξιοπιστίας.
Ωστόσο,ο Tanabe είπε πως το θεωρεί”Μεγάλο θέμα” για την εταιρία,τον οδηγό και την ομάδα”τεχνικά,από όρους επίδοσης και στην μεριά της μηχανουργικής.”
“Δεν είναι ένα πρόβλημα που θα φέρει την καταστροφή,”είπε.”Είναι μιας διαφορετικής μορφής ζήτημα.Η κατανόηση μας,δείχνει πως είναι μεγάλο θέμα.Μπορεί να πεθάνεις,η μπορεί και όχι.Αλλά δεν πεθαίνεις με αυτό το πρόβλημα.”
Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.