O Hamilton έθεσε τον ρυθμό στις εναρκτήριες ελεύθερες δόκιμες για το ουγγρικό γκραν πρι καθώς ο συναθλητής του Valtteri Bottas δεν μπόρεσε να κάνει κάποιο χρόνο αφού η Mercedes του είχε πρόβλημα με την μονάδα ισχύος
Ο Hamilton κατεύθυνε μια μάχη τριών ομάδων για τον γρηγορότερο γύρο στα πρώτα 90 λεπτά στο Hungaroring και βρέθηκε πάνω από τον Max Verstappen της Red Bull και τον Sebastian Vettel της Ferrari.
Οι τρεις ήταν σε απόσταση 0.166s του δευτερόλεπτου μεταξύ τους και ο Pierre Gasly συμπλήρωσε την τετράδα.
Ο Charles Leclerc ήταν στην έκτη θέση και μαζί με το πρόβλημα του Bottas,επέτρεψαν στον Kevin Magnussen να ξεκινήσει την εβδομάδα της Haas με τον πέμπτο γρηγορότερο γύρο.
Τα ελεύθερα δοκιμαστικά ξεκίνησαν με μεγάλη πιθανότητα για βροχή και μερικές ψιχάλες έπεσαν στο πρώτο κομμάτι της πίστας μόλις ξεκίνησαν τα μονοθέσια να τρέχουν.
Αυτό δεν μεταφράστηκε σε καταιγίδα και οι πιο πολλές ομάδες μπόρεσαν να συνεχίσουν με το στήσιμο των μονοθέσιων που διακόπηκε στην αρχή.
Παρολαυτα,η Mercedes αποφάσισε να αλλάξει τον κινητήρα του Bottas μετά από δύο γύρους,κάτι το οποίο σήμαινε πως θα έπρεπε να μείνει έξω για το υπόλοιπο των δοκιμαστικών.
Η ομάδα ανέφερε πως το πρόβλημα με τον κινητήρα που ήταν πάνω στο μονοθέσιο δεν μπόρεσε να εντοπιστεί,οπότε άλλαξαν σε έναν άλλον κινητήρα Παρασκευής ήδη για να δώσει χρόνο στην ομάδα να αναλύσουν το ζήτημα.
Ο Vettel κυνηγούσε τον Hamilton σχεδόν καθολη την διάρκεια,0.166s πίσω του,πριν μπορέσει ο Verstappen να βελτιώσει τον χρόνο του για ένα δέκατο και να είναι οριακά μπροστά από την Ferrari για μόνο 0.001s.
O Verstappen μπόρεσε να γλιτώσει δυο τετακε χωρίς κάποια ζημία.Έχασε τον έλεγχο της Red Bull του νωρίς στην έξοδο από την τελευταία στροφή και στην συνέχεια, κατέληξε να κοιτάει την λάθος πλευρά της πίστας στο Run-off από την στροφή 90 μοιρών στην αρχή του τελευταίου κομματιού της πίστας.
Ο Leclerc ήταν αρκετά πίσω από τους κορυφαίους χρόνους μετά από έναν κακό γύρο με μαλακή γόμα που τον άφησε 1.1s έξω από τον ρυθμό και έκανε την βελτίωση του πριν τελειώσουν τα δοκιμαστικά αλλά δεν μπόρεσε να σκαρφαλώσει πάνω από τον Magnussen και τέλειωσε στο 0.955s έξω από τον ρυθμό.
Ο Nico Hulkenberg έθεσε τον ρυθμό για την Renault στην έβδομη θέση, 0.48s αργότερος από τον ηγέτη των μεσαίων ομάδων Magnussen αλλά με τον καλο του γύρο μπόρεσε να βρεθεί μπροστά από τα δυο Mclaren των Lando Norris και Carlos Sainz jr.
O Kimi Raikonnen ολοκλήρωσε την 10αδα για την Alfa Romeo.
Εξοπλισμένος ήταν ο Magnussen με την τελευταία αναβάθμιση της Haas που παρουσίασε στο γερμανικό γκραν πρι. O Romain Grosjean δεν κατάφερε στην δεύτερη Haas να σημειώσει κάποιο καλό χρόνο και τερμάτισε έξω από την δεκάδα.
Έχοντας το αεροδυναμικό Spec που είχαν στο ξεκίνημα της σεζόν στον Grosjean η ομάδα κάνει την προσπάθεια για να μπορέσει να καταλάβει το πρόβλημα με τον ρυθμό αγώνα.
Ωστόσο,ο Γάλλος ανέφερε πως είχε “τα πάντα,υπερστροφη,υποστροφη,είναι σαν να έχω τις αεροτομές για την πίστα της Monza”στην διάρκεια των δοκιμαστικών και κατέληξε 12ος.
Στο τέλος της ουράς,ο George Russell έδωσε στις αρχές μια ελπίδα πως θα μάχονται στο τέλος των μεσαίων ομάδων σταματώντας το χρονόμετρο στα 2.4s από τον καλύτερο γύρο του Hamilton για να βρεθεί μπροστά από την Racing Point του Lance Stroll.
Νωρίς μέσα στα δοκιμαστικά, ο Stroll είχε ένα τετακε και βρέθηκε στα χόρτα στην έξοδο από το σικέιν στην μέση του γύρου,αλλά όπως και ο Verstappen απέφυγε κάποια ζημιά.
Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.