Hywel Thomas – Τα καύσιμα E10 αποτελούν την μεγαλύτερη αλλαγή από το 2014

Το αφεντικό του τμήματος της μονάδας ισχύος της Mercedes, Hywel Thomas, δήλωσε πως η αλλαγή από E5 σε E10 καύσιμα αποτελεί την μεγαλύτερη αλλαγή από το 2014.

Οι τέσσερις κατασκευαστές στην Formula 1 δουλέυουν πολύ σκληρά ώστε να εξελίξουν τα νέα κάυσιμα με τους προμηθευτές τους από την ώρα που ανακοινώθηκαν οι νέες αλλαγές προκειμένου η μονάδα ισχύος τους να δουλεύει σωστά με το υψηλότερο βιολογικό περιεχόμενο των νέων καυσίμων E10.

H αλλαγή στα καύσιμα ήταν ο κύριος λόγος που η Red Bull πάλεψε σκληρά να διατηρήσει την στήριξη της Honda για την εξέλιξη του κινητήρα μέσα στο χειμώνα.

”Όπως κάθε χρόνο εξελίσουμε το καύσιμο σε συνεργασία με τον πάροχο μας, την Petronas, προκειμένουν να είμαστε σίγουροι πως τα καύσιμα βρίσκονται σε αρμονία και συνεργάζονται καλά με την κινητήρια μονάδα” είπε ο Hywel Thomas.

”H αλλαγή φέτος σε καύσιμα E10 αποτελούν την μεγαλύτερη αλλαγή στην υβριδική εποχή.”

”Yπάρχουν βιολογικά συστατικά στο καύσιμο από το 2014. Συγκεκριμένα έπρεπε τα καύσιμα να αποτελούνται από 5,75% με βιολογικά συστατικά. Με την φετινή αλλαγή στα κάυσιμα E10 αυτό το ποσοστό αυξήθηκε σε 10%. Επιπλέον σε αντίθεση με το παρελθόν που είχαμε την ελευθερία να χρησιμοποιήσουμε όποιο βιλογικό υλικό θέλαμε από εδώ και πέρα πρέπει να χρησιμοποιούμε αιθανόλη.”

”Η χρήση της αιθανόλης σημαίνει πως ο κινητήρας θα συμπεριφέρεται τελείως διαφορετικά με το καύσιμο. Έτσι ήδη σε κάποιες περιοχές του κινητήρα όσον αφορά την απόδοση είμαστε πολύ χαρούμενοι με το αποτέλεσμα ενώ αντιθέτα σε κάποιες άλλες για να είμαι ειλικρινής είμαστε λίγότερο χαρούμενοι.”

”Αυτό που θα μπορούμε να κάνουμε είναι να αλλάξουμε το κάυσιμο όπου μπορούμε καθώς επίσης να αλλάξουμε τα εξαρτήματα της μονάδας ισχύος (Ηardware) όπου μπορούμε με στόχο να μεγιστοποίησουμε τον αντίκτυπο σε αυτά που είμαστε χαρούμενοι και να ελαχιστοποιήσουμε τον αντίκτυπο στα μέρη που δεν είμαστε.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

F1RACINGNEWS