Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ

Hulkenberg: “Νιώθω έτοιμος να τα δώσω όλα του χρόνου για την Haas”

Ο Nico Hulkenberg θα επιστρέψει στο grid της Formula 1 για την επόμενη σεζόν, αφού υπέγραψε με τη Haas για να αντικαταστήσει τον Mick Schumacher.

Αυτή η είδηση έρχεται μετά την ανακοίνωση της Haas ότι ο Schumacher δεν θα συνεχίσει να οδηγάει για την ομάδα για την επόμενη.

Ο Hulkenberg ολοκλήρωσε για τελευταία φορά μια πλήρη σεζόν της F1 το 2019 με τη Renault, τώρα Alpine. Έκτοτε ήταν εφεδρικός οδηγός για την Aston Martin (παλαιότερα Racing Point) και είχε κληθεί να αγωνιστεί πέντε φορές τις τελευταίες τρεις σεζόν. Θα κάνει το ντεμπούτο του για τη Haas στο τεστ μετά το Grand Prix στη Yas Marina την Τρίτη.

«Νιώθω ότι δεν έφυγα ποτέ από τη Formula 1», είπε ο 35χρονος Hulkenberg. «Είμαι ενθουσιασμένος που έχω την ευκαιρία να κάνω ξανά αυτό που αγαπώ περισσότερο και θέλω να ευχαριστήσω τον Gene Haas και τον Günther Steiner για την εμπιστοσύνη τους».

«Έχουμε δουλειά μπροστά μας για να μπορέσουμε να ανταγωνιστούμε όλες τις άλλες ομάδες και ανυπομονώ να συμμετάσχω ξανά σε αυτή τη μάχη».

Αν και ο Hulkenberg δεν έχει φτάσει ακόμη στο βάθρο στην καριέρα του 181 αγώνων F1, έχει μια pole position και δύο ταχύτερους γύρους σε μηχανήματα μεσαίας γραμμής. Πήρε επίσης τη συνολική νίκη στο Le Mans 24 Hours 2015 με την Porsche.

«Φυσικά, είμαι πολύ χαρούμενος που καλωσορίζω τον Nico Hülkenberg πίσω σε έναν αγωνιστικό ρόλο πλήρους απασχόλησης στη Formula 1», δήλωσε ο διευθυντής της ομάδας Haas, Guenther Steiner.

«Η εμπειρία και η βάση γνώσεων που φέρνει ο Nico στην ομάδα είναι ξεκάθαρη – με σχεδόν 200 εκκινήσεις στη Formula 1 – και τη φήμη ενός δυνατού οδηγού στα προκριματικά και σταθερού και αξιόπιστου στον αγώνα. Αυτά είναι χαρακτηριστικά, τα οποία, όταν τα συνδυάζουμε με την εμπειρία του Kevin Magnussen, μας δίνουν μια πολύ αξιόπιστη και έμπειρη σύνθεση οδηγών, η οποία πιστεύουμε ότι θα βοηθήσει την ομάδα να προχωρήσει προς τα πάνω στο grid».

«Αυτός είναι προφανώς ο στόχος και αυτή ήταν η φιλοδοξία που ώθησε τον Nico να επιστρέψει στη Formula 1 – μοιράζεται το όραμά μας και μπορεί να είναι βασικός παίκτης μαζί με την υπόλοιπη ομάδα στο χτίσιμο για την επιστροφή μας στη μάχη των βαθμών».

Θα είναι η τρίτη θητεία του Hulkenberg ως οδηγός F1 πλήρους απασχόλησης. Εντάχθηκε στην F1 με την Williams το 2010, αλλά έχασε τη θέση του στο τέλος της σεζόν, παρά το γεγονός ότι σημείωσε μια εκπληκτική pole position στο Interlagos, καθώς η ομάδα έφερε τον Pastor Maldonado . Μετά από ένα χρόνο ως έφεδρος οδηγός της Force India (τώρα Aston Martin), ο Hulkenberg εντάχθηκε στην ομάδα ως μόνιμος οδηγός για το 2012.

Μετά από μια ανεπιτυχή θητεία ενός έτους στη Sauber, ο Hulkenberg επέστρεψε στη Force India και έμεινε στην ομάδα μέχρι που παρουσιάστηκε η ευκαιρία να ενταχθεί στη Renault το 2017.

Η Ferrari είχε σκοπό όντως να τοποθετήσει τον Antonio Giovinazzi ως τον δεύτερο οδηγό της Haas για το 2023, για να αντικαταστήσει τον Schumacher που είχε χαμηλή απόδοση. Ωστόσο, λόγω της απροσεξίας του που προκάλεσε την συντριβή του μονοθεσίου ενώ οδηγούσε το μονοθέσιο της Haas στην πρώτη ελεύθερη εξάσκηση στο Γκραν Πρι των Ηνωμένων Πολιτειών τον περασμένο μήνα, είναι αυτό που έκανε την Haas να μην τον επιλέξει.

Ένας άλλος οδηγός που είχε βάλει στο μάτι η Haas ήταν ο Robert Shwartzman, rookie και δοκιμαστής της Ferrari και περσινός δεύτερος της Formula 2. Ωστόσο, ο Ρώσος με άδεια Ισραήλ παραδέχτηκε πρόσφατα ότι τα όνειρά του να φτάσει στην F1 ήταν απίθανο να πραγματοποιηθούν.

Η επιβεβαίωση της επιστροφής του Hulkenberg αφήνει μια κενή θέση που δεν έχει ακόμη καλυφθεί στο grid της F1 για το 2023, μαζί με τον Alexander Albon στη Williams. Αυτή την θέση θα το πάρει ο Logan Sargeant εάν ο οδηγός της Formula 2 τερματίσει αρκετά ψηλά στο φετινό πρωτάθλημα για να εξασφαλίσει μια superlicence FIA F1.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Αναστάσιος Αθανασιάδης

Λάτρης των γρήγορων αυτοκινήτων, αλλά και της Formula 1. Η αγάπη μου για τα μονοθέσια της Formula 1 μετράει από εποχή Schumacher. Πάντα με απασχολούσε το τι γίνεται πριν και μετά τους αγώνες και είμαι τυχερός που μου δόθηκε η κατάλληλη ευκαιρία να μοιράζομαι τα ευρήματα μου, με το f1racingnews.gr