O Christian Horner είπε ότι οι ομάδες μπορεί να εμπλακούν σε έναν «ασταθή αγώνα» αν οι αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς της F1 πραγματοποιηθούν το 2023.
Το πάτωμα της νέας γενιάς αυτοκινήτων της F1 έχει μπει στο προσκήνιο από τον επερχόμενο τεχνικό κανονισμό με στόχο την αντιμετώπιση των κραδασμών, αν και συζητούνται περαιτέρω αλλαγές για την επόμενη σεζόν για να βελτιωθεί περαιτέρω η ασφάλεια των οδηγών.
Ο επικεφαλής της Red Bull, Horner, ήταν εναντίον και των δύο, ζητώντας «κοινή λογική και λίγο συμβιβασμό».
Πρόσθεσε επίσης: “Το πρόβλημα είναι, και πάλι, σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς, ότι έχετε διαφορετικούς χρόνους αεροδυναμικής, ανάλογα με το που βρίσκεστε στο πρωτάθλημα. Τόσο αργά σήμερα, λίγο πριν την επόμενη χρονιά, και αν κοιτάτε για με θεμελιώδη αλλαγή, αυτό μπορεί να έχει σημαντικές συνέπειες. Έτσι, πιστεύω ότι υπάρχει όρεξη, ευελπιστώ, για λογικό συμβιβασμό.
Δεν έχει να κάνει μόνο με την αύξηση του ύψους του δαπέδου ή του βάρους, το οποίο μπορεί να έχει αντίκτυπο σε εξαρτήματα που επιθυμείτε να φέρετε για το επόμενο έτος.”
Ο Horner τονίζει τις αθέλητες συνέπειες
Με τις αλλαγές να γίνονται συχνά στην F1, οι μηχανικοί προσπαθούν να ωθήσουν τους κανόνες στα όριά τους.
Προτείνοντας ένα πιθανό ζήτημα με τις μελλοντικές αλλαγές, ο Horner δήλωσε: “Νομίζω ότι υπάρχουν και άλλες δοκιμές σχετικά με την αύξηση της δοκιμής
φορτίου στο πάτωμα, για παράδειγμα. Δεν θέλουμε να μπούμε σε κάποιο αγώνα, που όσο το ύψος του πατώματος μεγαλώνει, η ελαστικότητα γίνεται το θέμα της ημέρας, και όλοι καταλήγουμε να κυνηγάμε, ξέρετε, πιο τρελές ελαστικές έννοιες. Έτσι, πιστεύω ότι είναι σημαντικό να εξεταστεί ολόκληρο το πακέτο στο σύνολό του, και όχι να εξεταστούν μεμονωμένα στοιχεία”.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.