Horner: Οι δύο οδηγοί συνεργάστηκαν ως ομάδα

Ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Christian Horner, υπερασπίστηκε τη χρήση των ομαδικών εντολών που βοήθησαν τον Max Verstappen να τερματίσει μπροστά από τον Sergio Perez στο ισπανικό Grand Prix.

Οι Verstappen και Perez σημείωσαν ένα διπλό στο Circuit de Catalunya της Βαρκελώνης σε θερμοκρασίες 37 βαθμών Κελσίου.

Ο Perez, ωστόσο, ανέφερε μέσω ραδιοφωνικού σχολίου της ομάδας ότι δεν ήταν και τόσο ενθουσιασμένος με το αποτέλεσμα, καθώς είπε: “Είμαι χαρούμενος για την ομάδα, αλλά πρέπει να μιλήσουμε αργότερα”

Η ένταση γεννήθηκε από μια απόφαση στρατηγικής που έγινε νωρίς, αφού ο Verstappen είχε γλιστρήσει στα χαλίκια όταν ήταν δεύτερος, με αποτέλεσμα να πέσει στην τέταρτη θέση πίσω από τον George Russell με τη Mercedes και τον Perez.

Σύντομα ακολούθησε μια οργανωμένη ανταλλαγή από την ομάδα, με τον Perez να ισχυρίζεται μετά τον αγώνα ότι ενημερώθηκε ότι θα του έδιναν τη θέση πίσω σε μεταγενέστερο στάδιο.

Μετά τον πρώτο γύρο των στάσεων στα pits, η ευκαιρία φάνηκε να υλοποιείται λίγο πριν από τα μισά της διαδρομής, καθώς πλησίασε τους Russell και Verstappen με πιο φρέσκα ελαστικά, για να του πουν να κρατήσει στάση.

Όταν του δόθηκε εκ νέου εντολή να αφήσει τον Verstappen να περάσει αργότερα στον αγώνα, αφού ο Ολλανδός οδηγός είχε κάνει ένα τρίτο pit stop, ο Perez συμφώνησε να το κάνει, αλλά πρόσθεσε ότι αισθάνθηκε ότι η κλήση ήταν “πολύ άδικη”.

Εξηγώντας την κατάσταση, ο Horner δήλωσε:

“Μίλησα μαζί του όταν βγήκε από το μονοθέσιο“.

“Νομίζω ότι για κάθε οδηγό, αν δεν έχει σαφή εικόνα της στρατηγικής ή του αγώνα που έχει μπροστά του, θα είναι πάντα δύσκολο να εγκαταλείψει ένα προβάδισμα, αλλά έπαιξε πολύ το παιχνίδι της ομάδας.

“Νομίζω ότι κατάλαβε ξεκάθαρα ότι δεν επρόκειτο για έναν αγώνα, επειδή η διαφορά ρυθμού μεταξύ των στρατηγικών ήταν τόσο μεγάλη που από την άποψη της ομάδας, για μένα, δεν είχε νόημα.

“Και γι’ αυτό δεν αφήσαμε τους οδηγούς να παλέψουν αυτή τη φορά”

Το διπλό αποτέλεσμα για τη Red Bull όχι μόνο έφερε τον Verstappen στην κορυφή της βαθμολογίας των οδηγών, αλλά και έσπρωξε την ομάδα στην κορυφή του πίνακα των κατασκευαστών, και τα δύο για πρώτη φορά φέτος.

Αναπτύσσοντας τη λήψη αποφάσεων, ο Horner πρόσθεσε: “Ο Checo τον άφησε για να πάει στον George, και στη συνέχεια, προφανώς ο George ήταν πολύ ισχυρός στην άμυνά του και χωρίς το πλεονέκτημα ενός σταθερού DRS, ήταν πολύ δύσκολο για τον Max να κάνει το πέρασμα.

“Προφανώς έκανε τη δουλειά του, αλλά σε εκείνο το σημείο, αποφασίσαμε ότι ο καλύτερος τρόπος για να νικήσουμε τον George ήταν να προσπαθήσουμε να δώσουμε στον Max το πλεονέκτημα των ελαστικών και να δουλέψουμε σε στρατηγική τριών στάσεων.

“Ήμασταν ακόμα αναποφάσιστοι σε εκείνο το στάδιο σχετικά με το τρία εναντίον δύο. Βλέπαμε ότι τα ελαστικά μας ήταν σε καλύτερη κατάσταση από κάποιους αντιπάλους μας και μετά η Ferrari εγκατέλειψε, δυστυχώς για τον Leclerc.

“Έτσι, σε εκείνο το σημείο, είχαμε βάλει τον Max σε ένα τριπλό pit stop, το οποίο τον έθεσε εκτός συγχρονισμού με τον Checo.

“Καταφέραμε να κερδίσουμε ένα pit stop από τον George και στη συνέχεια, πολύ γρήγορα πλησίασε τον Checo και σε εκείνο το στάδιο, υπήρχε μια διαφορά ελαστικών κοντά στα δύο δευτερόλεπτα ανά γύρο.

“Έτσι, με τις θερμοκρασίες νερού, τις θερμοκρασίες λαδιού και το DRS που δούλευε κατά διαστήματα, δεν είχε νόημα για την ομάδα να τους αφήσει να αγωνιστούν, επειδή ήταν ούτως ή άλλως ένας άδικος αγώνας.

“Όπως αποδείχθηκε, έπρεπε να βάλουμε τον Checo στα pit στο τέλος του αγώνα. Έτσι και οι δύο οδηγοί συνεργάστηκαν ως ομάδα και το να πάρουμε τους μέγιστους βαθμούς ήταν εξαιρετικά σημαντικό σε μια μέρα που δυστυχώς η Ferrari είχε ένα πρόβλημα”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter

F1RACINGNEWS