Horner – ”O Hamilton ήθελε να πάρει το DRS”

O Christian Horner πιστεύει πως ο Βρετανός προσπαθούσε να πάρει το DRS όταν έπεσε πίσω από τον Verstappen.

Kαθώς ο Verstappen μείωσε την ταχύτητα του στην ευθεία για να αφήσει τον Ηamilton να περάσει κατ’ εντολή της FIA, ο Βρετανός μείωσε και αυτός τον ρυθμό του φανερά μπερδεμένος πέφτωντας στο πίσω μέρος της RedBull. O Βρετανός πλήγωσε την μπροστινή πτέρυγά του και κατηγόρησε τον αντίπαλό του για brake-test, όμως ο Horner πιστεύει πως ο επτάκις πρωταθλητής έπρεπε να επιταχύνει αντί να ρίξει και αυτός την ταχύτητά του.

Στο μυαλό του Horner ο Lewis το έκανε επίτηδες για να πάρει το DRS του Ολλανδού ώστε να αμυνθεί σε πιθανή απόπειρα για προσπέρασμα από τον αντίπαλό του.

‘Το περιστατικό όπου ο Λιούις έπεσε πίσω από τον Μαξ, θα πρέπει να το εξηγήσουν μπροστά στους αγωνοδίκες”, είπε ο Χόρνερ στο Sky F1. ”Ο Μαξ προσπαθούσε να παραχωρήσει τη θέση, ενημερώσαμε το κέντρο έλεγχου του αγώνα ότι επρόκειτο να παραχωρήσουμε τη θέση, και εκείνος σήκωσε το πόδι από το γκάζι αντί να επιταχύνει, μπορείτε να ακούσετε ότι ο Lewis έχει πράγματι σηκωσει το πόδι του από το γκάζι από τον ήχο του κινητήρα. «Δεν ξέρω αν ήθελε το DRS αλλά ήταν ξεκάθαρο ότι παραχωρούσαμε τη θέση”.

Η Mercedes, και ο Hamilton, επίσης, παραπονέθηκαν ότι δεν γνώριζαν το σχέδιο της Red Bull και του Verstappen να παραχωρήσουν τη θέση, οδηγώντας τους σε σύγχυση και στη συνέχεια στη σύγκρουση. Αλλά όταν ρωτήθηκε για αυτό, ο Horner επέστρεψε για άλλη μια φορά στη θεωρία του για το DRS.

Είναι παράξενο όμως, επειδή ο Λιούις επιβραδύνει, ακούγεται σαν να έχει σηκωσει το πόδι του από το γκάζι, οπότε είναι σαν να μην ήθελε να τον περάσει εκεί λόγω του DRS», είπε ο Χόρνερ ως απάντηση στην εκδοχή της Mercedes για τα γεγονότα. Πολύ, πολύ απογοητευτικό. Πολύ ενοχλητικό.”

Εκτός από αυτό το περιστατικό που παραμένει υπό διερεύνηση, ο Verstappen έλαβε επίσης μια ποινή πέντε δευτερολέπτων λόγω το ότι θεωρήθηκε ότι απέκτησε πλεονεκτήμα στη πρώτη στροφή στη μάχη του με τον Ηamilton. Και αυτή επίσης είναι μια απόφαση που ο Χόρνερ ένιωσε ότι ήταν αρκετά σκληρή για την ομάδα του.

”Αυτός ήταν ένας αγώνας που ήταν πολύ δύσκολο να τον διαχειριστεί κανείς, νομίζω ότι οι αγωνοδίκες είχαν πρόβλημα στο να διαχειριστούν όλα τα συμβάντα στον αγώνα. Πιστεύω ότι ήταν άδικη η ποινή των πέντε δευτερολε΄πτων διότι και οι δύο παλέυανε για την πρώτη θέση και οι δύο διεκδικούν τα ίδια και οδηγούσαν όπως είναι φυσικό πολύ σκληρά. Όταν λέμε τη φράση «αφήστε τους να αγωνιστούν» αυτό εννοούμε. Είναι δυνατόν να δίνουν ποινή πέντε δευτερολέπτων; Για μένα νόμιζα ότι ήταν αρκετά άδικο και σκληρό.”

Ο Verstappen τελικά άφησε τον Hamilton να προηγηθεί αργότερα στον αγώνα, επιτρέποντας του να απομακρυνθεί καθώς ο Ολλανδός πάλευε με τα ελαστικά του. Όμως, έχοντας εντυπωσιάσει τον Χόρνερ με την οδήγησή του στο πρώτο τομέα της πίστας, ο Χόρνερ δεν πιστεύει ότι ο οδηγός του θα δεχόταν το προσπέρασμα στο τέλος από τον Lewis.

Ο πρώτος τομέας εξαρτάται από τον οδηγό και οι δύο επόμενοι τομείς εξαρτώνται από τη δύναμη του κινητήρα”, απάντησε ο Horner. ”Επομένως, οποιοσδήποτε μπορεί να είναι άνετος στις ευθείες, ενώ αυτό που έκανε ο Max στο πρ΄ωτο κομμάτι που παίζει ρόλο ο οδηγός ήταν πραγματικά εντυπωσιακό. Η Mercedes είχε ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο σήμερα και νομίζω ότι η πραγματικότητα είναι ότι ήταν λίγο πιο γρήγορη”.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

F1RACINGNEWS