Horner: Μου έκανε εντύπωση η στρατηγική της Mercedes

Red Bull
Ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Christian Horner, αποκάλυψε την “έκπληξή” του για μια απόφαση τακτικής της Mercedes στα τελευταία στάδια του ολλανδικού Grand Prix.

Ο Max Verstappen ήταν επικεφαλής του αγώνα στο Zandvoort όταν η Alfa Romeo του Valtteri Bottas σταμάτησε και προκάλεσε επέμβαση του αυτοκινήτου ασφαλείας στον 56ο από τους 72 γύρους.

Ο Ολλανδός μπήκε αμέσως στα pit για μαλακά ελαστικά και έδωσε την πρωτοπορία στους Lewis Hamilton και George Russell.

Ο τελευταίος επέλεξε έναν γύρο αργότερα να βγάλει τα μεσαία ελαστικά του και να περάσει και στα μαλακά, πέφτοντας στην τρίτη θέση και αφήνοντας τον επτά φορές πρωταθλητή απροστάτευτο από τον πρώην αντίπαλό του στον τίτλο.

“Η μεγαλύτερη απόφαση ήρθε προς το τέλος του αγώνα, όταν υπήρχε το αυτοκίνητο ασφαλείας, όπου έχεις τον οδηγό σου να προηγείται μπροστά σε 105. 000 ανθρώπους και αποφασίζεις να τον βάλεις στα pit για τα μαλακά ελαστικά και να παραχωρήσεις τη θέση σου πίσω από δύο Mercedes”, δήλωσε ο Horner για την αρχική απόφαση της Red Bull.

“Μου έκανε εντύπωση που δεν άφησαν τον George στρατηγικά να προστατεύσει τον Lewis.

“Έτσι, όταν μπήκε στα pit, δόθηκε μια ευθεία μάχη μεταξύ του Max και του Lewis με ένα offset ελαστικών, και όταν μας προσπέρασαν στο pit wall, ο Max ήταν ήδη δίπλα μας.

“Στη συνέχεια, ήταν θέμα ελέγχου του αγώνα.

“Από πλευράς τακτικής, ήταν δύσκολο, αλλά ο τοίχος των pit έκανε τις σωστές επιλογές σήμερα και διάβασε καλά τη στρατηγική. “

Στην καρό σημαία, ο Hamilton ήταν τέταρτος πίσω από τους Verstappen, Russell και Charles Leclerc.

Τα πρώτα στάδια του αγώνα έμοιαζαν δυσοίωνα, καθώς ο Verstappen έχτιζε μεθοδικά ένα επιβλητικό προβάδισμα, αλλά όταν έγινε σαφές ότι η Mercedes ακολουθούσε σχέδιο ενός stop για να καταπολεμήσει τα δύο stop της Ferrari και της Red Bull, μια ενδιαφέρουσα μάχη άρχισε να εκτυλίσσεται.

“Ήταν ένας αρκετά περίπλοκος, στρατηγικός αγώνας, επειδή ξεκινώντας από αυτόν, ο αγώνας με δύο στάσεις ήταν ο ταχύτερος και είχαμε το νέο σετ ελαστικών με τον Max που θεωρούσαμε ότι ήταν το καλύτερο στρατηγικά να χρησιμοποιήσουμε και να διασφαλίσουμε ότι θα είχαμε μια καλή εκκίνηση στο πρώτο stint”, πρόσθεσε ο Horner. 

“Αυτό το κομμάτι πήγε σύμφωνα με το σχέδιο και μετά, φυσικά, το VSC έκανε τη ζωή λίγο πιο δύσκολη, επειδή ο ρυθμός της Mercedes φαινόταν αρκετά δυνατός στη σκληρή γόμα, αλλά είχαν να κάνουν ένα τεράστιο stint σε αυτή.

“Έτσι, σε εκείνο το χρονικό σημείο, θα επιστρέφαμε πιθανώς στη μαλακή γόμα για να μας δώσει… ξέραμε ότι πιθανώς θα παραχωρούσαμε θέση στην πίστα, αλλά είχαμε το ρυθμό με το offset.

“Στη συνέχεια βγήκε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας και αλλάξαμε στη σκληρή γόμα λόγω της απόδοσής της, η οποία και πάλι προστάτευσε τη θέση του Max στην πίστα. “
Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord,Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts