Horner: ”Ήμασταν τυχεροί που η Ferrari δεν μπήκε στα pit”

Ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, θεώρησε ότι η νίκη τους στο Μαϊάμι θα μπορούσε να αμφισβητηθεί αν η Ferrari είχε βγει στα pits με το Αυτοκίνητο Ασφαλείας

Το πρώτο grand prix του Μαϊάμι είχε εξελιχθεί σε μια μάλλον ήρεμη υπόθεση, με τον Verstappen να προηγείται άνετα, αφού προσπέρασε νωρίς τον αντίπαλο του τίτλου Charles Leclerc.

Αλλά όταν ενεργοποιήθηκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, αυτό άνοιξε την πόρτα σε ορισμένους οδηγούς να ρισκάρουν με τη στρατηγική τους.

Η Red Bull έβαλε τον Sergio Perez στα pit για φρέσκα μεσαία ελαστικά, αλλά κράτησε τον Verstappen εκτός, ενώ η Ferrari παρέκαμψε επίσης την ευκαιρία να βάλει στα pit τον Leclerc ή τον Carlos Sainz.

Ο Verstappen συνέχισε να κερδίζει τον αγώνα, με τον Horner να αισθάνεται ότι η Ferrari τους άφησε να ξεφύγουν λίγο, επειδή δεν έκαναν το pit stop για μαλακά ελαστικά.

“Μετά το Αυτοκίνητο Ασφαλείας ήμασταν αρκετά τυχεροί που η Ferrari δεν μπήκε στα pit και δεν πήρε καινούργια ελαστικά γι’ αυτό”, δήλωσε ο Horner στο Sky F1.

“Επειδή πιθανώς θα μπορούσαν να βάλουν τη μαλακή γόμα, οπότε τουλάχιστον αυτό εξουδετέρωσε τα πράγματα, αλλά μόλις ο Charles μπήκε στο DRS δεν μπορούσαμε να τον ξεφύγουμε.

“Και ο Max, είναι τόσο μεγάλη η πίεση σε αυτή τη θέση που είναι πολύ εύκολο να μπλοκάρει ένας τροχός και ούτω καθεξής, και δεν έκανε κανένα λάθος και μετά σταδιακά μπόρεσε να σπάσει… του πήρε περίπου πέντε ή έξι γύρους για να σπάσει το DRS και μετά μπόρεσε να το διαχειριστεί από εκεί και πέρα“.

Η Red Bull έδειξε το πλεονέκτημά της στην ευθεία, αλλά η Ferrari, η οποία αναμενόταν να είναι ισχυρή στα πιο αργά τμήματα, δεν μπόρεσε να εκμεταλλευτεί αυτή τη δύναμη με τον ίδιο τρόπο

Ο Horner δήλωσε ότι ήταν μια ξεκάθαρη τακτική από την ομάδα και τον Verstappen να διατηρήσει το δεξί μπροστινό ελαστικό του σε καλή κατάσταση, κάτι που ο Leclerc δεν μπόρεσε να κάνει στο πρώτο stint, επιτρέποντας έτσι στον Verstappen να πλησιάσει και να προσπεράσει.

“Στους πρώτους γύρους, ο Max απλά τον ακολουθούσε και φρόντιζε το ελαστικό, και αυτή ήταν πάντα η τακτική μας στον αγώνα, να φροντίζουμε το δεξί μπροστινό μέρος και να κρατάμε τον Charles υπό πίεση”, εξήγησε ο Horner.

“Και στη συνέχεια μπόρεσε να πλησιάσει και με το πλεονέκτημα ταχύτητας στην ευθεία που είχαμε, μπόρεσε να το εκμεταλλευτεί πολύ καλά, οπότε ήταν ένας πραγματικός αγώνας τακτικής. “

Ο Verstappen φαινόταν να κερδίζει άνετα τον Leclerc πριν βγει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, οπότε ο Leclerc μπορούσε να επιτεθεί ξαφνικά μόλις ο αγώνας συνεχίστηκε.

Κληθείς να εξηγήσει αυτή την κατάσταση, ο Horner απάντησε: “Νομίζω ότι όλες οι θερμοκρασίες πέφτουν και πάλι επιστρέφουν.

“Και μετά το πρόβλημα είναι ότι το DRS είναι τόσο ισχυρό, που μπόρεσαν να κλείσουν σε αυτό το πρώτο τμήμα και μετά δεν μπορούσαμε να τους ρίξουμε στον υπόλοιπο γύρο και να χάσουμε ένα δέκατο, ένα δέκατο και ένα δέκατο.

“Και τελικά νομίζω ότι ο Charles είχε μια μικρή στιγμή. Ο Max μπόρεσε να το χρησιμοποιήσει και στη συνέχεια έσπασε το DRS και στη συνέχεια μπόρεσε να αποκτήσει προβάδισμα. “

Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord,Twitter

F1RACINGNEWS