Ο Christian Horner αποκάλυψε ότι ο Max Verstappen ξεπέρασε με άνεση τους στόχους της Red Bull πριν από τον αγώνα, αφού ο πρωταθλητής εξασφάλισε μία από τις καλύτερες νίκες της καριέρας του στη F1.
Ο Verstappen και ο team-mate του Sergio Perez βρέθηκαν εκτός θέσης στη 10η και 11η θέση της εκκίνησης μετά από προβληματικές κατατακτήριες δοκιμές για το Grand Prix της Ουγγαρίας, ενώ οι αντίπαλοι της Ferrari τερμάτισαν το Σάββατο στη δεύτερη και τρίτη θέση.
Αλλά στον αγώνα στο Hungaroring, παρά το γεγονός ότι πήρε την πρωτιά αφού ξεπέρασε τον George Russell της Mercedes, η πιθανή νίκη του Charles Leclerc χάθηκε με την αλλαγή στα σκληρά ελαστικά με 30 γύρους να απομένουν για τον αγώνα.
Ο Verstappen, ο οποίος πέρασε μέσα από την πρώτη 10άδα, μπορούσε να αντέξει ακόμη και ένα γύρισμα στην προτελευταία στροφή πριν φτάσει σε μια νίκη 10 δευτερολέπτων επί του Lewis Hamilton, καθώς ο Leclerc υποχώρησε στην έκτη θέση.
Ερωτηθείς αν πίστευε ότι η επιστροφή στη νίκη ήταν εφικτή, ο Horner αποκάλυψε: “Ποτέ!
“Θέλω να πω, σε αυτή την πίστα, η ανάλυσή μας πριν από τον αγώνα έδειχνε ότι αν όλα πήγαιναν καλά, η πέμπτη και η έκτη θέση θα ήταν εφικτές, οπότε η νίκη από τη 10η θέση της εκκίνησης είναι πέρα από κάθε προσδοκία μας.
“Και να προστεθεί ένα πρόβλημα με τον συμπλέκτη στο μονοθέσιο του Max στις αρχές του αγώνα, το οποίο διαχειρίστηκε επειδή οι θερμοκρασίες είχαν ξεφύγει λίγο από τον έλεγχο, γι’ αυτό τον κρατήσαμε πίσω από τον Carlos Sainz για λίγο, και ιδιαίτερα μετά το πρώτο stop.
“Μόλις τον αφήσαμε ελεύθερο και θέσαμε υπό έλεγχο το θέμα του συμπλέκτη, είχε τρομερό ρυθμό σήμερα”
Η απόφαση της Ferrari να χρησιμοποιήσει τον Leclerc για τις σκληρές επιφάνειες ήταν ανησυχητική, δεδομένης της έλλειψης ρυθμού σε αυτή τη μίξη για τον Kevin Magnussen της Haas και τους οδηγούς της Alpine Esteban Ocon και Fernando Alonso.
“Στρατηγικά, πήραμε τις σωστές αποφάσεις”, δήλωσε ο Horner.
Αναφερόμενος στη λήψη αποφάσεων της Scuderia, πρόσθεσε: “Όταν είδα ένα λευκό σετ ελαστικών να βγαίνει για τη Ferrari, σκέφτηκα “Εντάξει, ίσως έχουμε πιθανότητες να κερδίσουμε αυτόν τον αγώνα” και έτσι ο Checo έπαιξε το παιχνίδι της ομάδας.
“Είχε διαφορετική στρατηγική σε εκείνο το σημείο. Ήταν σημαντικό γι’ αυτόν να αφήσει τον Max για να περάσει γρήγορα στο πίσω μέρος του Charles και προφανώς κατάφερε να περάσει στο τέλος του γύρου. Στη συνέχεια, το θέμα θα ήταν να φτάσουν τα ελαστικά μέχρι το τέλος.
“Ένα γρήγορο 360άρι, απλά για να ζεστάνει τα ελαστικά, τον έριξε πίσω από τον Charles, αλλά ο ρυθμός που είχε ήταν σημαντικός.
“Γνωρίζαμε ότι με τη μεσαία και τη σκληρή, η διαφορά ήταν περίπου μισό δευτερόλεπτο, οπότε στη συνέχεια ήταν θέμα διαχείρισης του υπόλοιπου αγώνα με πιθανή βροχή και ούτω καθεξής.
“Οπότε μια εκπληκτική απόδοση”
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.