Horner – “Είμαστε σε κίνδυνο από την Ferrari”

Ο Christian Horner δήλωσε πως είναι αισιόδοξος για την δουλειά που έχει επάνω στις σεζόν του 2021 και του 2022 και πως περιμένει την Ferrari να φέρει το πιο γρήγορο μονοθέσιο από το υπόλοιπο grid στην πρεμιέρα της σεζόν στο Μπαχρέιν

Το πρωτάθλημα του 2021 ολοκληρώθηκε με 2 πρωταθλητές, σε ένα φινάλε το οποίο θα μνημονεύεται για πολύ καιρό ακόμα. Στον τελικό του Abu Dhabi στην πίστα “Yas Marina Circuit” ο Max Verstappen προσπέρασε τον Hamilton στον τελευταίο γύρο, κέρδισε τον αγώνα και αναδείχτηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του παγκόσμιος πρωταθλήτης.

Στους κατασκευαστές η Mercedes κατέκτησε για 8η συνεχόμενη χρονιά το πρωτάθλημα. Η Γερμανική ομάδα στην εποχή των κινητήρων V6 turbo Hybrid 1,6 λίτρων είναι ανίκητη και έχει χτίσει την δικιά της δυναστεία στην F1.

Πολλές ομάδες επικεντρώθηκαν από την αρχή του έτους στο μονοθέσιο του 2022. Οι κανονισμοί αλλάζουν και τα μονοθέσια το 2022 θα έχουν διαφορετική εικόνα και διαφορετική σχεδίαση, εν αντιθέσει με τα μονοθέσια που βλέπαμε την τελευταία τριετία. Η Ferrari έκανε νωρίτερα πλήρη μετατόπιση πόρων για να δουλέψει επάνω στο μονοθέσιο του 2022. Ήδη η Ιταλική ομάδα έχει αναβαθμίσει τον κινητήρα της και αυτό φάνηκε το τελευταίο κομμάτι του πρωταθλήματος που ολοκληρώθηκε πριν από λίγες ημέρες.

Ο Christian Horner εξέφρασε την αισιοδοξία του για ότι η Red Bull πέτυχε την ισορροπία μεταξύ της δουλειάς το 2021 και το 2022 σωστά, αλλά γνωρίζει εξίσου ότι η τελική κρίση για το αν οι προοπτικές της θα πληγωθούν μπορεί να γίνει μόνο στον πρώτο αγώνα του επόμενου έτους

Όταν η Ferrari εμφανιστεί στην πίστα με το πιο γρήγορο μονοθέσιο και μας κερδίσει κατά κράτος στον πρώτο αγώνα της σεζόν (σ.σ. Μπαχρέιν η πρεμιέρα του νέου πρωταθλήματος), τότε θα πρέπει να πούμε, ότι μάλλον είμαστε σε κίνδυνο από αυτούς. Ωστόσο πιστεύω ότι όλοι γνωρίζουμε πως το 2022 έρχονται μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς και επιπλέον έχουμε χρησιμοποιήσαμε τους πόρους (σ.σ. διαθέσιμα tokens) μας ανάλογα“, είπε ο Christian Horner.

Horner

Είμαι σίγουρος πως κάθε ομάδα έχει κάνει αυτό που θεωρεί ότι είναι σωστό και αυτό το γεγονός είχε ως αποτέλεσμα να ασκηθεί πίεση στον οργανισμό μας. Αλλά εκεί πιστεύω ότι η ομάδα ήταν εξαιρετική. Ο λόγος είναι πως για να διατηρήσουμε έναν ρυθμό ανάπτυξης σε ένα νέο σύνολο κανονισμών και να διατηρήσουμε την εστίαση στο φετινό μονοθέσιο χρειάστηκε μια μνημειώδης προσπάθεια. Η δέσμευση που έδειξε όλη η ομάδα, σε όλη την ομάδα, ήταν εκπληκτική“, πρόσθεσε ο Horner.

Αλλά αυτό θα το δούμε, όταν επιστρέψουμε σε μερικούς μήνες, με εντελώς νέα αυτοκίνητα. Φαίνονται διαφορετικά, θα αισθάνονται διαφορετικά. Θα οδηγούν θα οδηγούν διαφορετικά – και ποιος το έχει σωστά, ποιος το έχει λάθος; Όλα ξεκινούν ξανά“.

Από την πλευρά της παγκόσμιας πρωταθλήτριας για 8η συνεχόμενη χρονιά, Mercedes, ο Toto Wolff δήλωσε πως εκτός από τους αντιπάλους που επωφελούνται από την πρώιμη ανάπτυξη, ο σταθμισμένο σύστημα αεροδυναμικού handicap, που επιτρέπει περισσότερη εργασία στην αεροδυναμική σήραγγα και το CFD για ομάδες πιο κάτω – θα μπορούσε να ανακατέψει περαιτέρω τα πράγματα.

Λειτουργούμε όλοι με το ίδιο οικονομικό ανώτατο όριο και οι ιδέες είναι πολύ νέες. Στη συνέχεια, αυτό που εισήχθη είναι οι αεροδυναμικοί κανονισμοί, όπου οι ομάδες με βάση τη θέση τους στο πρωτάθλημα είχαν λίγο περισσότερο πλεονέκτημα“, δήλωσε ο Wolff.

Οπότε, είναι πολύ πιθανό οι ομάδες που δεν είχαν αγωνιστεί για το παγκόσμιο πρωτάθλημα φέτος, είτε είναι η Ferrari, η McLaren, η Aston Martin ή η Alpine, να είναι σε θέση να καταλήξουν σε έξυπνες ιδέες βασισμένες σε πολύ περισσότερες διαδρομές από όλες τις άλλες και απλώς να το κάνουν πολύ σωστά“.

Νομίζω ότι πρέπει να περιμένουμε πολύ πιο στενή μάχη για πρωταθλήματα και νίκες σε αγώνες, από ό,τι είχαμε πριν, και αυτό είναι συναρπαστικό“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.

F1RACINGNEWS