Οι τελευταίοι γύροι του βρετανικού grand prix ήταν αναμφίβολα αναπάντεχοι, καθώς ο Hamilton, ο Bottas και ο Sainz παρουσίασαν πρόβλημα με τα ελαστικά τους, μόλις δύο γύρους πριν το τέλος του αγώνα.
Όταν το μπροστινό ελαστικό του Valtteri Bottas έσκασε, στον 50ο -από τους 52- γύρο, η Red Bull κάλεσε αμέσως τον Verstappen στα pit, για να βάλει τη μαλακή γόμα, σε μια προσπάθεια διεκδίκησης του ταχύτερου γύρου.
Έναν γύρο αργότερα, όμως, έσκασε το μπροστινό αριστερό λάστιχο και του πρωτοπόρου Lewis Hamilton, με αποτέλεσμα να μειωθεί σημαντικά η διαφορά που είχε ανοίξει από τον Ολλανδό.
Ο Βρετανός πρωταθλητής κατάφερε τελικά να περάσει τη γραμμή του τερματισμού με τρεις τροχούς.
Θα μπορούσε ο Verstappen να πάρει τη νίκη αν δεν είχε μπει στα pit stop δύο γύρους πριν το τέλος;
“Ακριβώς εκεί στο τέλος, ο Max [Verstappen] είχε αρχίσει να ανησυχεί για τις δονήσεις,” εξήγησε ο αρχηγός της Red Bull, Christian Horner. “Είδαμε την απώλεια ελαστικού του Bottas και μπορούσαμε να δούμε μια ράβδωση στο δικό μας ελαστικό, οπότε αποφασίσαμε να μπούμε στα pit και να βάλουμε τη μαλακή [γόμα] και να προσπαθήσουμε να πάρουμε τον βαθμό για τον [ταχύτερο] γύρο.“
“Και το ελαστικό που βγήκε από το αυτοκίνητο του Max έχει στην πραγματικότητα μια βαθιά ράβδωση, όπως επίσης αρκετά σκισίματα, οπότε δεν υπήρχε εγγύηση ότι θα έφτανε μέχρι το τέλος του αγώνα,” συνέχισε.


Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, Youtube και Twitter.