O Christian Horner δήλωσε πως η RedBull δεν θα χρειαστεί κάποια αλλαγή στο πάτωμα του αυτοκινήτου για να συμβιβαστούν με τους κανόνες της FIA
Αυτό συμβαίνει παρά τους ισχυρισμούς από τον Toto Wolff ότι οι αντίπαλοι της Mercedes, χρησιμοποιούν “θαυματουργικές” τακτικές για να παρακάμψουν τους κανονισμούς της F1 σχετικά με την ευελιξία του δαπέδου, όπως γράφονται σήμερα.
Το νέο TD θα τεθεί σε ισχύ από το βελγικό Grand Prix, περιορίζοντας την χρήση των “ελαστικών πατωμάτων” που “εκμεταλλεύονται” τη χρήση του skid block.
Πιστεύεται ότι οι ομάδες ήταν σε θέση να έχουν αυτοκίνητα χαμηλότερα στο έδαφος μέσω της χρήσης ενός κινητού πατώματος , ειδικότερα, γύρω από περιοχές εντός του skid block, εξασφαλίζοντας ότι το πάτωμα ενός αυτοκινήτου υφίσταται μικρότερη φθορά από την επιτρεπόμενη και επιτρέποντας την προσαρμογή του ύψους της μπροστινής κύλισης για κέρδη επιδόσεων.
Αλλά δεδομένου του σάλου, ο Horner ρωτήθηκε αν η Red Bull θα χρειαζόταν να κάνει αλλαγές ώστε να συμβαδίσει με τα σχεδιαγράμματα που παρείχε το νέο TD, και απάντησε “Πιστεύω, από ότι μου λένε, ότι δεν είμαι καν σίγουρος ότι χρειάζεται να κάνουμε κάποιες προσαρμογές”
Η Red Bull φαινόταν να έχει ξεφύγει από τη Ferrari τόσο στο πρωτάθλημα οδηγών όσο και στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, αλλά η Scuderia κέρδισε σε ευθεία γραμμή και πήρε τη μάχη πίσω στην ομάδα με έδρα το Milton Keynes.
Έχοντας κερδίσει τους δύο τελευταίους αγώνες στη Μεγάλη Βρετανία και την Αυστρία, η Ferrari βρίσκεται 56 βαθμούς πίσω από τη Red Bull στη βαθμολογία.
“Νομίζω ότι σίγουρα έχουν έρθει πιο κοντά όσον αφορά τις επιδόσεις στην ευθεία γραμμή, αλλά τα πράγματα είναι διαφορετικά”, επέμεινε ο Horner όταν ρωτήθηκε αν οι εξελίξεις της Ferrari άλλαξαν το παιχνίδι.
“Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε στις δύο επόμενες διοργανώσεις πώς θα εξελιχθεί αυτό”
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.