Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

Horner – “20 κιλά λιγότερα έκαναν το μονοθέσιο τέλειο”

Ο Christan Horner ανέφερε ότι το κλειδί για τη φετινή κυριαρχία της Red Bull, ήταν η αφαίρεση 20 κιλών από το σασί της RB19

Η σεζόν του 2023 μπορεί να περιγραφεί ως μια καθολική κυριαρχία της Red Bull. Νικώντας κατά κράτος τους αντιπάλους της και 22 από τους 23 αγώνες η αυστριακή ομάδα συνέτριψε όλα τα ρεκόρ. Δεινός εκτελεστής της εξωφρενικής μηχανής ονόματι RB19 ήταν, φυσικά, ο Max Verstappen. Οι άνθρωποι της ομάδα έδωσαν τα “φώτα” τους για τον κύριο παράγοντα αυτής της επιτυχίας.

Όσο οι ανταγωνιστές της ομάδας προσπαθούσαν να βρουν από πού αποκτά την ταχύτητά της, η Red Bull επιμένει πως η φετινή προσπάθεια είναι απλά μια βελτίωση της περσινής απόπειρας.

Η RB19 είναι μια ελαφρύτερη και πιο ευέλικτη έκδοση της RB18 με τον Christian Horner να αναφέρει χαρακτηριστικ΄ά:

“Αυτό που πρέπει να θυμόμαστε είναι πως εν τέλει η RB19 είναι παρόμοια με το μονοθέσιο του 2022. Το κιβώτιο ταχυτήτων, το μεγαλύτερο κομμάτι της ανάρτησης, το σασί και άλλα. Ήταν μια εξέλιξη ενός ήδη εξαιρετικού μονοθεσίου”.

“Ήμασταν λίγο πίσω στην αρχή του 2022 λόγω της μεγάλης μάχης για το πρωτάθλημα την προηγούμενη χρονιά. Οπότε το μονοθέσιο που παρουσιάσαμε ήταν λίγο… κοντόχοντρο. Οπότε καταφέραμε και αφαιρέσαμε περίπου 20 περιττά κιλά στο φετινό μας σχεδιασμό”, είπε στην συνέχεια ο αγωνιστικός διευθυντής και CEO της Red Bull.

Μάλιστα για τον Christian Horner η… δίαιτα του φετινού σασί ήρθε από πολλά τμήματα και όχι από κάπου συγκεκριμένα: “Ήταν λίγο από παντού. Μικρές αποσβέσεις σε πολλά κομμάτια του σασί. Αυτή ήταν η πιο ριζική και ουσιαστική βελτίωση που πραγματοποιήσαμε.”

Ο Horner σχολίασε στο τέλος το κερασάκι που δεν έπεσε στην τούρτα: τον αγώνα της Σιγκαπούρης. Ήταν ο μόνος αγώνας στον οποίο αμφότερα τα μονοθέσια έδειξαν στίγματα μειωμένης απόδοσης και αδυναμίες σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες

“Εντάξει κάναμε τη νίκη σε κάθε αγώνα, να φαντάζει έυκολη φέτος, Ωστόσο μια νίκη ποτέ δεν είναι εύκολη. Η αλήθεια είναι πως από την Παρασκευή είχαμε λάθος δεδομένα και όλα εξελίχθηκαν λάθος την Κυριακή.”

Ένα μόνο τρόπαιο λείπει. Μαντέψατε ποιο

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Πέτρος Γαβριηλίδης

Ξεκίνησε να βλέπει Formula 1 από το 2000 και ο ήχος των V10 κινητήρων χαράκτηκε ανεξίτηλα στη μνήμη του. Οι κινητήρες μείωσαν τον ήχο τους, αλλά η έμπνευση και η όρεξη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό έμεινε ίδια.