Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

Harman – “Το μονοθέσιο του 2024 θα είναι εντελώς καινούργιο”

Ο Matt Harman δήλωσε ότι το νέο μονοθέσιο της Alpine για το 2024 θα είναι καινούργιο και πολύ διαφορετικό από την τελευταία διέτια και ανέφερε τις αδυναμίες της A523

Το 2023 ήταν για την Alpine μια σεζόν με πολλά σκαμπανεβάσματα. Η Γαλλική ομάδα αντικατέστησε τον Fernando Alonso με τον Pierre Gasly. Ο Ισπανός μετακόμισε στην Aston Martin και παρέλαβε στα χέρια του ένα μονοθέσιο ανταγωνιστικό. Η AMR23 ήταν ένα μονοθέσιο που χάρισε 8 παρουσίες στο βάθρο των νικητών.

Την ίδια ώρα η Alpine με την A523 παρά τα 3 βάθρα που πέτυχε σε Μονακό, Βέλγιο (σ.σ. Sprint Race) και Ολλανδία, η Γαλλική ομάδα δεν ήταν τόσο ανταγωνιστική όσο περίμεναν

Στο μέσο της σεζόν αποχώρησε από την ομάδα ο Otmar Szafnauer και αντικαταστάθηκε από τον Bruno Famin. Επιπλέον από την Alpine αποχώρησε και ο Pat Fry, με προορισμό την Williams.

Πράγματι δεν κάναμε μεγάλη πρόοδο. Δεν κάναμε τόσο, όσο κάναμε στην A522 (σ.σ. το μονοθέσιο του 2022). Νομίζω ότι το 2022 είχαμε μια εξαιρετική χρονιά. Κάθε φορά αναβαθμίζαμε το μονοθέσιο, βάζαμε φορτίο και αφαιρούσαμε πολύ βάρος. Οπότε έπρεπε να έχουμε πολλές επιδόσεις“, ανέφερε στις δηλώσεις του Harman.

Καθώς βρισκόμαστε σε αυτή την κατάσταση, φτάσαμε κοντά στα φορτία που είδαμε φέτος στο μονοθέσιο (σ.σ. τα οποία καθόρισαν και την απόδοση σε κάθε πίστα). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η κατάσταση να γίνεται όλο και πιο δύσκολη. Και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί στο πώς επενδύουμε τα χρήματά μας. Και έτσι δεν νομίζω ότι φέτος η A523 ήταν τόσο επιτυχημένη, όσο η A522“.

Harman

Επομένως αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο, για το μονοθέσιο του επόμενου έτους, ξεκλειδώθηκαν κάποια πράγματα. Πλέον το μονοθέσιο θα είναι εντελώς καινούργιο από την εμπρός έως την πίσω αεροτομή. Θα δείτε σίγουρα κάποια ανεβοκατεβάσματα στο grid, διότι πρέπει να αντέξει για μερικά χρόνια, ενώ εμείς κοιτάμε το μέλλον“.

Για τις αδυναμίες της A523 ο τεχνικός διευθυντής της Alpine ανέφερε τα εξής:

Νομίζω ότι η αδυναμία αυτού του μονοθεσίου ήταν η λειτουργία σε συνθήκες κλειστού τύπου. Εάν πάμε σε μια πίστα με συγκεκριμένη ποιότητα ασφαλτοτάπητα και υψηλό επίπεδο αναπηδήσεων, τότε μπορούμε να βρεθούμε σε μια θέση όπου η κατάσταση είναι πιο δύσκολη και οι οδηγοί δεν απολαμβάνουν το μονοθέσιο“.

Αυτή είναι μια από τις αδυναμίες του μονοθέσιου αυτή τη στιγμή. Πρέπει λοιπόν να το διευρύνουμε λίγο. Νομίζαμε ότι το διευρύναμε αρκετά μέσα στη σεζόν, αλλά σαφώς δεν το κάναμε. Άρα πάνω σε αυτό εργαζόμαστε“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.