O Lewis Hamilton αμφισβήτησε το νόημα της αλλαγής χάραξης στην στροφή 10 της πίστας της Βαρκελώνης μετά τις δύο πρώτες περιόδους των ελεύθερων δοκιμών.
Οι ιθύνοντες της πίστας της Βαρκελώνης αποφάσισαν να διαφοροποιήσουν την χάραξη της στροφής 10, με στόχο οι οδηγοί να μπορούν να πάρουν πολλές, διαφορετικές γραμμές και να είναι πιο εύκολο για τους ίδιους να ακολουθούν τους προπορευόμενους οδηγούς. Μετά την ολοκλήρωση των δύο πρώτων περιόδων των ελεύθερων δοκιμών, ο Hamilton υποστήριξε ότι το racing θα επηρεαστεί από αυτήν την αλλαγή.
“Δεν κατάλαβα ποιο είναι το νόημα αυτής της στροφής. Είναι πολύ ταχύτερη, αλλά δεν έχω βρεθεί ακόμη στον αγώνα και δεν μπορώ να σας πω αν θα είναι καλύτερο για τον αγώνα ή όχι. Η προηγούμενη στροφή ήταν ένα απότομο φρενάρισμα. Ήταν ένα πιθανό σημείο προσπέρασης, αλλά η ευθεία ήταν πολύ μικρή.”
“Ίσως η νέα χάραξη να μας επιτρέψει να ακολουθούμε πιο εύκολα το προπορευόμενο μονοθέσιο κι αν αυτό γίνει, σημαίνει ότι θα μπορέσουμε πιο εύκολα να έχουμε racing στην κύρια ευθεία.”
Ο Hamilton ήταν πρώτος στο απογευματινό FP2, όντας, μάλιστα, 6 δέκατα ταχύτερος από τον αντίπαλό του στην κούρσα του Πρωταθλήματος, Max Verstappen.
Παρά το γεγονός ότι ο Βρετανός πολυπρωταθλητής μπόρεσε εύκολα να γράψει γρήγορο γύρο, ο Hamilton τόνισε ότι η W12 δεν λειτουργεί άκρως αποδοτικά στο παράθυρο λειτουργίας της.
“Πρέπει να δουλέψουμε. Ποτέ δεν είναι εύκολο και δεν πιστεύω ότι με αυτό το μονοθέσιο θα καταφέρουμε να το επιλύσουμε. Ωστόσο, αντιλαμβανόμαστε το μονοθέσιο και ξέρουμε ποια κατεύθυνση πρέπει να πάρουμε.”
“Άρα, πρέπει να κάνουμε κάποιες μικροδιορθώσεις. Δεν ξέρω αν τα πράγματα πήγαν καλύτερα στο FP2, αλλά βρήκαμε ορισμένα προβλήματα. Ελπίζω ότι θα έχουμε καλύτερο set-up αύριο.”
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.