Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ

Hamilton – Περιγράφει ως “πολύ κακούς” τους γύρους του

Δυσαρεστημένος ο Lewis Hamilton με τις προσπάθειές του στο sprint qualifying, περιγράφοντας τους γύρους του ως “πολύ κακούς”.

Συγκεκριμένα το μονοθέσιο του Hamilton βρήκε στο έδαφος κατά την διάρκεια της διαδικασίας στο Red Bull Ring. Προσπάθησε να διατηρήσει την φόρμα του και στις κατατακτήριες όμως εμπόδιο στάθηκε ένα λάθος στον τελευταίο γύρο. Συμπληρώνει επίσης  πως ένιωσε ότι δεν έβγαζε αρκετά από τη Mercedes του και στις τρεις προκριματικές φάσεις του Sprint.

Σε δήλωση του αναφέρει ‘’Όλη η διαδικασία ήταν αρκετά καταστροφική κατά την άποψη μου’’.

“Τι μπορώ να πω; Τα ελεύθερα δοκιμαστικά κύλησαν πολύ καλά, το αυτοκίνητο γενικότερα ήταν πολύ άνετο οδηγικά. Δεν νομίζω ότι είχαμε προφανώς τον ρυθμό για να είμαστε στην pole, αλλά… Ναι, πολύ κακοί γύροι – ο καθένας από αυτούς».

Από την άλλη πλευρά, ο δεύτερος οδηγός των ασημένιων βελών αναλογίζετε τι θα μπορούσε να γίνει με τον Max Verstappen και τις McLaren.

Ερωτώμενος για την απόδοση των μεσαίων ελαστικών στο SQ1 and SQ2 συγκριτικά με την μαλακή γόμα στο SQ3, ο ίδιος δήλωσε ‘’ Τα μαλακά ένιωθαν πολύ ωραία για να είμαι ειλικρινής. Ο γύρος μου ήταν πολύ δυνατός”.

”Πιστεύω ότι μάλλον υπέρβαλα στους γύρους εξόδου, έφθειρα σε μεγάλο βαθμό τα ελαστικά μου στο γύρο εξόδου και έτσι έχασα σημαντική πρόσφυση. Αυτή είναι η μόνη εξήγηση που έχω αυτή τη στιγμή”.

Συμπληρώνει: ‘’Ο γύρος φαινόταν δυνατός, ίσως ο καλύτερος γύρος της σεζόν για μένα, ωστόσο ήταν ένα βήμα προς τα πίσω. Η 4η θέση εξακολουθεί να είναι εξαιρετική εν όψει του αυριανού αγώνα”.

Ο Russell ελπίζει να προχωρήσει μπροστά, αντί να κοιτάξει τους καθρέφτες του στο Sprint, καθώς άντλησε θετικά στοιχεία από την πρόσφατη ενθαρρυντική πορεία της Mercedes.

”Σίγουρα θα παλέψω για το βάθρο αύριο στο Sprint», είπε. «Προφανώς το βλέμμα στον κύριο αγώνα είναι το πιο σημαντικό, αλλά και πάλι επιβεβαιώνεται πως μπορούμε να δώσουμε μάχη στις πρώτες θεσεις”.

”[Είμαστε] πιθανώς λίγο μπροστά από τη Ferrari αυτή τη στιγμή, η McLaren φαίνεται ακόμα να είναι λίγο μπροστά, αλλά είναι ωραίο να βρίσκεσαι στο μπροστινό μέρος λίγο πιο σταθερά”.

Και βέβαια, μην ξεχάσετε να δείτε το τελευταίο επεισόδιο του podcast του F1Racingnews, “GP2 Podcast…GP2”:

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.