Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ

Hamilton – “Μετράμε αντίστροφα μέχρι τον Φεβρουάριο”

Ο Lewis Hamilton δήλωσε ότι πρέπει να βελτιώσει την απόδοση στις κατατακτήριες δοκιμές στους επόμενους αγώνες και ανέφερε ότι περιμένει με ανυπομονησία την παρουσίαση του νέου μονοθεσίου της Mercedes

Στο GP Ιταλίας η Mercedes πήρε το αποτέλεσμα που ήταν το ταβάνι για την W14 Hybrid. Οι George Russell και Lewis Hamilton τερμάτισαν στη Monza στις θέσεις “5” και “6”, μένοντας πίσω σε απόδοση από την Red Bull και την Ferrari. Παρά την βελτίωση του μονοθεσίου, η Γερμανική ομάδα υστερεί αρκετά σε απόδοση από την πρωταθλήτρια και επιπλέον το μονοθέσιο δείχνει ανίκανο σε συνθήκες one flying lap.

Η φετινή σεζόν είναι ξεγραμμένη για την Mercedes, όσον αφορά την 1η θέση και πλέον στρέφει τα βλέμματα της στο μονοθέσιο του 2024, με τον Lewis Hamilton να δηλώνει ότι περιμένει τον Φεβρουαρίου για την παρουσίαση της W15 Hybrid

Πάντοτε οι αγώνες είναι αρκετά ξεκάθαροι για εμένα. Ωστόσο πρέπει να τα πηγαίνω καλύτερα το επόμενο διάστημα στις κατατακτήριες δοκιμές, καθότι εκεί υστερούμε αρκετά. Επομένως η ημέρα δεν ήταν και τόσο δύσκολη“, ανέφερε αρχικά ο Hamilton, μετά το τέλος του GP Ιταλίας.

Για την ώρα ζούμε απλά με το μονοθέσιο που έχουμε στα χέρια μας. Σήμερα ήμασταν το τρίτο ταχύτερο αυτοκίνητο και είναι προφανώς οδυνηρό για όλους μας. Μακάρι να ήμασταν πιο γρήγοροι. Αλλά μετράμε αντίστροφα τις μέρες μέχρι τον Φεβρουάριο του νέου έτους“.

Ο Hamilton μπήκε στον 27ο γύρο για να βάλει την μέση γόμα της Pirelli, με τον ίδιο να λέει στο team radio ότι η Mercedes τα θαλάσσωσε με την στρατηγική, καθότι ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής θεώρησε ότι θα κράταγε το stint έως 35ο γύρο

Σίγουρα δεν στεναχωρήθηκα με αυτό. Υποτίθεται ότι έπρεπε να πάω στον 35ο γύρο και ο ρυθμός δεν ήταν τόσο καλός σε εκείνο το σημείο. Αλλά με σταμάτησαν και με έβαλαν στα pits για αλλαγή ελαστικών“.

Στον γύρο που έκανα το pit stop, μου είπαν ότι ήμουν σε δυνατότητα να στοχεύσω τους αντιπάλους μου και μετά ξαφνικά με βάλανε μέσα, για αλλαγή ελαστικών. Οπότε μπερδεύτηκα λίγο με αυτό, αυτό είναι όλο. Και τότε σίγουρα ανησυχούσα ότι μπορεί να μην το φτάσω μέχρι το τέλος του αγώνα“.

Η διαφορά ήταν μεγάλη μεταξύ εμένα και της McLaren. Και δυστυχώς μετά το pit stop, έπεσα πίσω από ένα μονοθέσιο της Aston Martin. Έτσι, δεν κατάλαβα, σε εκείνο το σημείο, ποια θα μπορούσε να είναι η τροχιά μου. Αλλά φρόντισα τα ελαστικά, έκλεισα τη διαφορά και είχα αυτή την καλή μάχη“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.