Hamilton – Έπρεπε ή να μπαίναμε νωρίτερα ή να μην μπαίναμε καθόλου

Ο Lewis Hamilton είπε πως η Mercedes πήρε τη λάθος απόφαση όταν τον κάλεσε στα pits για αλλαγή ελαστικών στα τελευταία στάδια του Τουρκικού Grand Prix.

Με τη βρεγμένη πίστα του Istanbul Park σιγά σιγά να στεγνώνει κατά τη διάρκεια του αγώνα, οι οδηγοί διεύρυναν τα stint τους με ενδιάμεσα ελαστικά. Μάλιστα, οι πρωτοπόροι ξεκίνησαν να μπαίνουν στα pits από τον 36ο από τους 58 γύρους.

Ο Lewis Hamilton, ο οποίος σκαρφάλωσε από την 11η θέση στην 5η στα πρώτα στάδια του αγώνα, έφτασε μέχρι και στην 3η θέση στη συνέχεια, διότι μερικοί οδηγοί είχαν μπει στα pits. Ο Βρετανός μετά από λίγους γύρους κλήθηκε από την ομάδα του να μπει στα pits για αλλαγή ελαστικών, ωστόσο αρνήθηκε διότι ήταν χαρούμενος με την απόδοση των ελαστικών που χρησιμοποιούσε απ’ την αρχή του αγώνα.

Ωστόσο, προς τους τελευταίους γύρους του αγώνα η Mercedes κάλεσε ξανά τον Hamilton στα pits και τον προειδοποίησε πως αν δεν το κάνει αυτό, δεν θα είχε την ευκαιρία να μπει στα pit πιο μετά, διότι τότε θα τον προσπερνούσε και ο Pierre Gasly και έτσι θα έπεφτε στην 6η θέση.

Έτσι, τελικά ο Βρετανός μπήκε στα pits και βγήκε στην πίστα εμπρός από τον Gasly. Ωστόσο, δεν είχε πολύ καλό ρυθμό διότι αντιμετώπιζε πρόβλημα με το graining στα ενδιάμεσα ελαστικά του στο τέλος του αγώνα.

Όταν λοιπόν ρωτήθηκε για το εάν θεωρούσε πως θα είχε τη δυνατότητα να φτάσει μέχρι το τέλος του αγώνα χωρίς να αλλάξει ελαστικά, ο Hamilton απάντησέ: “Λοιπόν, ο Ocon το έκανε απ’ ότι άκουσα, οπότε θεωρώ πως είχα τη δυνατότητα να το κάνω.”

Παρ’ όλα αυτά, δήλωσε πως είχε μερικές αμφιβολίες για το εάν τα ελαστικά του θα άντεχαν μέχρι το φινάλε τη στιγμή που εισέρχονταν στα pits.

“Τα ελαστικά ήταν λεία οπότε δεν ξέρεις μέχρι ποιο σημείο μπορούσαν να φτάσουν.” δήλωσε ο Βρετανός στο Sky Sports. “Οπότε, σίγουρα υπάρχει ένας προβληματισμός για τη ζωή των ελαστικών.”

“Όμως, επίσης δεν ήμουν πραγματικά γρήγορος στο τέλος. Δυσκολεύτηκα και είχα χαμηλή πρόσφυση. Δεν είμαι πραγματικά σίγουρος γιατί συνέβη αυτό. Όμως ξαφνικά στη συνέχεια δεν είχα τόσο κακό ρυθμό. Όμως, έχανα απόδοση σε σχέση με τους οδηγούς από πίσω μου.”

Ο Hamilton πιστεύει πως θα ήταν καλύτερα εάν έμπαινε νωρίτερα στα pits όταν έμπαιναν και οι υπόλοιποι, αλλά αν δεν το έκανε τότε, ίσως θα έπρεπε να μην μπει καθόλου.

“Αυτό που κατάλαβα εκ των υστέρων, είναι πως είτε έπρεπε να παραμείνω έξω είτε να έμπαινα αρκετά νωρίτερα. Διότι όταν μπαίνεις στα pits ενώ απομένουν μόλις οκτώ γύροι, δεν έχεις χρόνο για να περάσεις από αυτή τη φάση του graining στα ενδιάμεσα ελαστικά σε πίστα, η οποία στεγνώνει.”

“Οπότε, τότε πέρασα από όλη αυτήν την μεταβατική φάση, όπου παραλίγο να έχανα περισσότερες θέσεις. Οπότε, είναι απογοητευτικό, αλλά έτσι έχουν τα πράγματα.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Αδάμ Πίτσης

Λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού και γενικότερα του χώρου της αυτοκίνησης, ωστόσο πάνω απ'όλα λατρεύω την Formula 1. Από μικρός παρακολουθούσα σχεδόν κάθε αγώνα, ενώ πλέον χάρη στην ευκαιρία που μου έδωσε ο ιδρυτής του F1racingnewsgr, Σάκης Ζαφειρόπουλος, έχω έρθει ακόμη πιο κοντά στο άθλημα που αγαπώ. *Επίσης λατρεύω τα Go Karts, το gaming αλλά και άλλα πρωταθλήματα όπως: Formula Drift και WRC

F1RACINGNEWS