Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΔΗΓΩΝ

Hamilton – “Είμαστε εντός του ανταγωνισμού”

Ο Lewis Hamilton δήλωσε ότι οι ελεύθερες δοκιμές του GP Ολλανδίας είχαν θετικό αντίκτυπο για την Mercedes και είπε ότι η ομάδα πρέπει να κρατήσει αυτό το επίπεδο απόδοσης και τις επόμενες ημέρες

Η πρώτη ημέρα του GP Ολλανδίας ολοκληρώθηκε με θετικό πρόσημο για τον Lewis Hamilton. Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε 51 γύρους στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής στην πίστα του Zandvoort και συγκέντρωσε πολύτιμα στοιχεία για την Mercedes. Στο FP1 τερμάτισε στην 3η θέση (1:12:225) και στην 4η θέση στο FP2 (1:11:638).

Στην Ολλανδία η Mercedes μερικές τροποποιήσεις στην W14, με σκοπό την βελτίωση της ροής αέρα, με κύρια αλλαγή αυτή στα sidepods όπως επίσης και στα άκρα του πατώματος

Με την ολοκλήρωση του FP2, η Mercedes έδειξε μια ιδιαίτερα αυξημένη απόδοση στις στροφές χαμηλής ταχύτητας , βελτιωμένη κατά ένα δέκατο του δευτερολέπτου (σ.σ. σύμφωνα με το γράφημα της F1) και μια σταθερή απόδοση στις στροφές μέσης και υψηλής ταχύτητας. Ο Hamilton ανέφερε ότι η Mercedes είναι αργή στον πρώτο τομέα της πίστας και γρήγορη στον τελευταίο τομέα. Παρόλα αυτά ο Hamilton εμφανίστηκε αισιόδοξος στις δηλώσεις του, για την συνέχεια του τριημέρου.

Αυτή ήταν μια εξαιρετική με΄ρα για εμένα. Ξύπνησα σήμερα το πρωί τόσο ενθουσιασμένος που επέστρεψα στο μονοθέσιο και από τον πρώτο γύρο ένιωσα ότι είχαμε ένα καλό σημείο εκκίνησης για να δουλέψουμε“, ανέφερε αρχικά ο Hamilton.

Το FP1 ήταν σε γενικές γραμμές καλό για εμάς. Αυτό έγινε χάρις στην εξαιρετική δουλειά που έγινε από όλους πίσω στο εργοστάσιο. Στο FP2 κάναμε κάποιες αλλαγές. Δεν είμαι σίγουρος αν προχωρήσαμε ή όχι από αυτές. Επομένως θα το εξετάσουμε εξονυχιστικά απόψε, για να το διερευνήσουμε. Είμαστε εντός του ανταγωνισμού. Ή κάπου εκεί κοντά. Όχι τόσο γρήγορο όσο η Red Bull και προφανώς η McLaren φαινόταν πολύ γρήγορη σήμερα. Έχουμε λίγη δουλειά να αναλάβουμε“.

Hamilton

Η McLaren σήμερα ήταν πολύ πιο γρήγορη στον πρώτο τομέα από εμάς. Ιδιαίτερα σε συνθήκες long run, η αιτία είναι η υπερθέρμανση των ελαστικών που νομίζω ότι όλοι είχαν. Προσπαθεί να διασφαλίσει ότι παίρνει το μέγιστο από τα ελαστικά και τα βάζει στο σωστό παράθυρο λειτουργίας, για να ξεκινήσει την γρήγορη προσπάθεια της“.

Σε γενικές γραμμές, το μονοθέσιο είναι πιο ανταγωνιστικό εδώ πέρα. Πρέπει να κρατήσουμε την απόδοση σε αυτό το επίπεδο και να δούμε αν μπορούμε να εξάγουμε περισσότερα από αυτό αύριο“.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Γιώργος Λιακόπουλος

Φίλος της F1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Όταν δεν έχει F1 παρακολουθούμε MotoGP και WRC. Λάτρης της οδήγησης (ειδικότερα τις νυχτερινές ώρες) και υπέρμαχος της οδικής ασφαλείας. Βρίσκομαι στο F1racingnews από το Δεκέμβριο του 2019, χάρη στη θέληση και την επιθυμία για συνεργασία του ιδρυτή της, Σάκη Ζαφειρόπουλου.