Haas -Τo GP Ιταλίας ήταν φρικτό
Μετά από ένα Grand Prix Ιταλίας το οποίο η αμερικάνικη ομάδα πέρασε στις τελευταίες θέσεις, η Haas είναι τελείως απογοητευμένη.
Η Haas F1 Team μπορεί και να έζησε στην Monza το χειρότερο Grand Prix της ιστορίας της. Αντίστοιχα 15ος και 19ος στις κατατακτήριες δοκιμές, ο Nico Hülkenberg και ο Kevin Magnussen πέρασαν τον αγώνα τους στις τελευταίες θέσεις, ανίκανοι να ανταγωνιστούν τις άλλες ομάδες – είναι επίσης οι δύο μοναδικοί οδηγοί που έπεσαν ένα γύρο πίσω από τον 1ο.
“Ήταν πιθανότατα το χειρότερο Grand Prix που μπορούσαμε να κάνουμε, γιατί δεν είχαμε καθόλου ρυθμό, τα ελαστικά διαλυόντουσαν εξαιρετικά γρήγορα και δεν υπήρχε ισορροπία.” Είπε ο Magnussen σε μία συνέντευξη που κοινοποίησε η Haas με ένα ύφος που δεν φαίνεται ανησυχητικό, παρ’ότι δεν φαίνεται έτσι.
Η Αμερικάνικη ομάδα προσπάθησε όμως να σώσει κάτι από αυτόν τον αγώνα, βάζοντας τον Magnussen να εκκινήσει με σκληρή γόμα ενώ 17 από τους 20 οδηγούς ξεκινούσαν με mediums.
“Θα μπορούσαμε να είχαμε καταφέρει κάτι από αυτό αλλά δεν είχαμε πολύ απλά καμία πρόσφυση”, εξηγεί ο Δανός. “Λέγαμε να κρατήσουμε αυτά τα ελαστικά μέχρι το τέλος ελπίζοντας για ένα αργοπορημένο αυτοκίνητο ασφαλείας, ή κάνοντας σαν τον Albon στην Μελβούρνη [το 2022], βλέπετε, να δοκιμάσουμε κάτι τέτοιο. Αλλά δεν σταθήκαμε τυχεροί, πραγματικά.”
“Και η ισορροπία του μονοθεσίου ήταν τόσο χάλια που ήταν αδύνατον να κάνουμε κάτι. Δεν μπορούσαμε καν να ρυθμίσουμε την εμπρός αεροτομή σωστά! Δεν μπορούσε να χαμηλώσει αρκετά. Ήταν φρικτό, πραγματικά.” Πράγματι, η Haas ήρθε στην Monza χωρίς ειδικό αεροδυναμικό πακέτο, και οι αποδόσεις το απέδειξαν σε σύγκριση με το προηγούμενο GP, στην Ολλανδία.
“Στο Zandvoort, δεν ήταν καθόλου το ίδιο, αφού χρειάζεσαι πολύ downforce, αλλά στον αγώνα, η αίσθηση ήταν πολύ καλύτερη”, αναλύει ο Hülkenberg. “Βέβαια, δεν φαινόταν στα αποτελέσματα γιατί είμασταν πολύ πίσω, αλλά ο ρυθμός που είχαμε στον αγώνα ήταν ελπιδοφόρο εκεί. Τα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου και η αισθήσεις που είχαμε με αυτό ήταν πολύ καλύτερες από αυτό το Σαββατοκύριακο. Πρέπει να το αναλύσουμε.”
“Είναι πραγματικά πολύ γελοίο όταν σκέφτεσαι ότι δεν είχαμε έτοιμο flap για την αεροτομή. Νομίζω είμασταν η μόνη ομάδα που δεν είχε καινούργια βελτίωση ή αναβάθμιση στο μονοθέσιό της για αυτό το GP.”
Οπότε και ο Hülkenberg είχε και εκείνος μεγάλες δυσκολίες με το VF-23. “Μόλις το ελαστικό περάσει τη μέγιστη χρήση του, εξελίσσεται μόνο προς μία κατεύθυνση: αρνητικά“, θρηνεί ο Γερμανός. “Τρώμε πάρα πολύ τα ελαστικά, η ισορροπία είναι κακή, γλιστράμε πολύ περισσότερο από άλλα μονοθέσια. Δεν μπορούμε να διατηρήσουμε τον ρυθμό ενώ χρησιμοποιούμε περισσότερο τα ελαστικά. Ήταν ένας από τους δυσκολότερους αγώνες της σεζόν, ένας από τους χειρότερους.”
“Όταν η άσφαλτος στη πίστα έχει υψηλές θερμοκρασίες σίγουρα δεν μας βοηθά, αλλά όλοι το αντιμετωπίζουν και τα πάνε καλύτερα”, προσθέτει. “Θα πρέπει να διορθωθεί αυτό στα επόμενα Grand Prix, στη Σιγκαπούρη και τη Suzuka, μετά από αυτή τη σειρά πέντε GP χωρίς να σκοράρουμε ούτε έναν βαθμό.”
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.