Haas – Δύο εκδοχές του μονοθέσιου στο Grand Prix του Las Vegas

Η Haas θα χρησιμοποιήσει δύο διαφορετικές εκδοχές μονοθέσιου για το Grand Prix του Las Vegas 2023 της Formula 1. Μία απόφαση που λήφθηκε για να ταιριάξει και στα δύο ‘στυλ’ οδήγησης των οδηγών της ομάδας.

Η Haas έφερε μεγάλες αναβαθμίσεις στο μονοθέσιό της στο Austin οι οποίες άλλαξαν εντελώς την VF-23. Τελευταία ομάδα το 2023 που δεν χρησιμοποιούσε την αεροδυναμική σχεδίαση της ‘ράμπας’ για την άνω επιφάνεια στις άκρες του μονοθέσιου. Aυτό ήταν στο επίκεντρο του σχεδιασμού της Ferrari και της Haas το 2022.

Ο στόχος ήταν ταυτόχρονα να βελτιωθεί το κομμάτι της φθοράς των ελαστικών που δυσκολεύει πάρα πολύ την ομάδα από την αρχή της σεζόν, αλλά και να ετοιμαστεί η επόμενη χρονιά συλλέγοντας δεδομένα για αρκετά στοιχεία του μονοθέσιου που θα εμφανιστούν στην αρχή της σεζόν 2024 της F1.

Ωστόσο, τα αποτελέσματα δεν ήταν και εντυπωσιακά από την ένταξη της δεύτερης εκδοχής του μονοθέσιου και η Haas δεν σκόραρε κανέναν βαθμό από τότε, παραμένοντας στην τελευταία θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Άλλο ένα σημάδι ότι οι βελτιώσεις δεν βοήθησαν όσο το περιμέναμε: για το τελευταίο GP στο ‘σπίτι’ της, στο Las Vegas, η Haas θα χρησιμοποιήσει και τις δύο εκδοχές της VF-23, με τον Nico Hülkenberg να οδηγεί την παλιά εκδοχή της και τον Kevin Magnussen την νέα.

Σύμφωνα με τον ίδιο τον Günther Steiner, διευθυντής της ομάδας, αυτή η απόφαση δεν λήφθηκε καν με σκοπό να συλλεχτούν περισσότερα δεδομένα:

“Ο Nico βρίσκει ότι η παλαιότερη εκδοχή του ταιριάζει περισσότερο, και είναι το αντίθετο για τον Kevin. Αποφασίσαμε να τους δώσουμε αυτό που θέλουν, έχουμε άλλους δύο αγώνες να κάνουμε και τίποτα να χάσουμε, οπότε προσπαθούμε να κάνουμε ότι μπορούμε.”

“Θα μπορούσα να μιλήσω για την συλλογή δεδομένων, αλλά έχουμε αρκετά. Είναι μία απόφαση βασισμένη σε αυτό που ταιριάζει περισσότερο στους οδηγούς. Αυτό τους βάζει στην καλύτερη δυνατή θέση για να είναι όσο το δυνατόν ευχαριστημένοι από το μονοθέσιο που θα έχουν στα χέρια τους.”

Κάποιοι αναμένουν ότι οι χαμηλές θερμοκρασίες στο Las Vegas θα λειτουργήσουν υπέρ της Haas, καθώς είναι γνωστό ότι υπερθερμαίνουν πολύ εύκολα τα ελαστικά τους. Ο Steiner, ωστόσο, παραμένει επιφυλακτικός: “Οι χαμηλές θερμοκρασίες είναι μια πρόκληση. Όπως όλοι γνωρίζουν, πρέπει η θερμοκρασία των ελαστικών να είναι πάνω από την ελάχιστη θερμοκρασία, η οποία είναι από πέντε βαθμούς κελσίου και άνω, οπότε πρέπει πάντα να είναι λίγο πιο ζεστά, αλλά εξαρτάται επίσης πολύ από την άσφαλτο.”

“Είναι ένας συνδυασμός θερμοκρασίας και τραχύτητας της ασφάλτου, αλλά δεν νομίζω ότι η φθορά μπορεί να είναι χειρότερη για εμάς απ’ότι στη Βραζιλία. Την Πέμπτη, κατά στις δοκιμές, θα γνωρίσουμε την επιφάνεια, την πίστα, τη θερμοκρασία και στη συνέχεια θα μάθουμε περισσότερα.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts