Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

Η Haas δεν θα σχεδιάσει το μονοθέσιο του 2020 για να ταιριάζει στα ελαστικά της Pirelli

Η ομάδα της Haas δεν θα σχεδιάσει το μονοθέσιο του 2020 για να “ταιριάζει με τα ελαστικά” παρόλο που δυσκολεύετε την φετινή χρονιά. Επειδή η Pirelli “υποσχέθηκε” ότι οι γόμες της επόμενης χρονιάς θα έχουν μεγαλύτερο παράθυρο λειτουργίας.

Η Αμερικάνικη ομάδα Haas είχε μεγάλη πρόοδο μετά την είσοδο της στην F1 το 2016. Πέρυσι τερμάτισε στην πέμπτη θέση του βαθμολογικού πίνακα. Ωστόσο φέτος βρίσκεται μόλις στην ένατη.

Η κακή απόδοση έρχεται πάρα το γεγονός ότι έχει το τέταρτο ταχύτερο μονοθέσιο σε αρκετές περιπτώσεις αυτή την σεζόν. Αλλά έχει πολύ κακό ρυθμό αγώνα.

Το κύριο πρόβλημα της Haas εντοπίζεται στα φετινά λάστιχα της Pirelli. Αλλά δεν θα κάνει θεμελιώδης αλλαγές στο σχεδιασμό του αυτοκινήτου για να λύσει το πρόβλημα καθώς αναμένεται να αλλάξουν τα ελαστικά.

“Δεν μπορούμε να κάνουμε το αυτοκίνητο να ταιριάξει στα ελαστικά” είπε ο Gunther Steiner.

“Τα ελαστικά θα αλλάξουν την επόμενη χρονιά και θα είσαι στο σημείο μηδέν.”

Ερωτηθείς πόσο μεγάλη ανησυχία υπάρχει σχετικά με την δυσκολία στα ελαστικά για το μονοθέσιο του 2020 ο Steiner πρόσθεσε. “Έχουμε την υπόσχεση από την Pirelli ότι τα ελαστικά της επόμενης χρονιάς θα έχουν μεγαλύτερο παράθυρο λειτουργίας.”

“Αυτό είναι πάνω στο οποίο δουλεύουν, αυτό είναι πάνω στο οποίο έχουν δεσμευτεί. Ελπίζουμε ότι αυτό θα δουλέψει. Ότι μαθαίνεις την φετινή χρονιά θα βοηθήσει και την επόμενη επίσης.”

“Δεν ξέρω αν τελικά θα είναι καθοριστικό για να λειτουργούν όλη την ώρα. Θα έχουμε καλύτερη κατανόηση στο τέλος της χρονιάς για την επόμενη χρονιά.”

Η Haas πέτυχε 29 βαθμούς στην πρώτη της χρόνια, βελτιώνοντας σε 47 βαθμούς το 2017 και σε 93 πέρυσι.

Ωστόσο, φέτος έχει μόλις 16 βαθμούς. Παρά το γεγονός ότι ο Kevin Magnussen έθεσε τον πέμπτο καλύτερο χρόνο στις κατατακτήριες του Αυστριακού GP.

O Steiner είπε:” Ξέραμε ότι αυτό το είδος δυσκολίας θα ερχόταν κάποια στιγμή. Παρόλο που η απόδοση του ρυθμού ενός γύρου και των αποτελεσμάτων είναι απογοητευτική.”

“Είπα σε κάποιο σημείο ότι θα κάνουμε ένα βήμα πίσω. Είναι φυσιολογικό στον ανταγωνισμό.  Δεν μπορείς να ανεβαίνει συνέχεια προς τα πάνω.”

“Το περίεργο πράγμα είναι ότι δεν έχουμε ένα κακό αυτοκίνητο. Είναι περισσότερο στο πως αντιδρά.”

“Τώρα η πρόκληση είναι να τους κρατήσουμε όλους συγκεντρωμένους,  να δουλέψουμε προς την σωστή κατεύθυνση και να είμαστε μέρος της λύσης. Όχι μέρος του προβλήματος. Τότε θα το ξεπεράσουμε αυτό.”

Για περισσότερα νέα πατήστε εδώ. Ενώ μπορείτε να μας ακολουθήσετε και στο κανάλι μας στο youtube.

Ζαφειρόπουλος Διονύσης

Μεγάλωσα παρακολουθώντας Formula 1 και δημιούργησα το F1racingnews.gr σε μία προσπάθεια να ασχοληθεί ο κόσμος με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ο ελεύθερος μου χρόνος με βρίσκει στην πίστα Speed Park στον Ασπρόπυργο (ΝΑΙ είμαι μεγάλος λάτρης των ΚΑΡΤ).