Είναι προφανές από τους δυο πρώτους αγώνες που παρακολουθήσαμε στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα πως η ομάδα από τις λεγόμενες μεσαίες που βρίσκεται ένα βήμα πιο πίσω από τις υπόλοιπες είναι η Renault.
Τόσο στο κομμάτι της μονάδας ισχύος όσο και στο συνολικό αεροδυναμικό πακέτο του μονοθεσίου.
Οι Γάλλοι βλέποντας ότι εντός πίστας δεν τα καταφέρνουν απέναντι στη Mclaren και την Racing Point είπαν να στρέψουν αλλού το ενδιαφέρον.
Πρώτον προχώρησαν στην ανακοίνωση της πρόσληψης του δυο φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Fernando Alonso για το 2021 ανάμεσα στους δυο αγώνες.
Τυχαίο; Δεν νομίζω.
Εν συνέχεια,μετά το τέλος του κυριακάτικου Grand Prix προχώρησαν στην ένσταση κατά της racing point για παρατυπία στα μονοθέσια της αφού πρώτα και τα δυο είχαν τερματίσει οριακά μπροστά από τον Ricciardo. Ενώ ταυτόχρονα ο Ocon από τις αρχές του αγώνα είχε προδοθεί από την αξιοπιστία του κίτρινου μονοθεσίου του.
Γιατί προχώρησαν στην ένσταση σε αυτή την χρονική περίοδο και όχι απο τις χειμερινές δοκιμές;
Μήπως περίμεναν να δουν πρώτα τι θα συμβεί σε κανονική ροή αγώνα;
Ο Cyril Abiteboul έπρεπε να βρει ένα τρόπο να στρέψει άλλου το ενδιαφέρον ώστε να καλύψει όσο μπορεί τα προβλήματα που έχει αυτήν την στιγμή μέσα στην ομάδα του.
Δεν είναι καλό το μονοθέσιο κακά τα ψέμματα για ένα μέγεθος και την ιστορία στο χώρο της Formula όπως είναι αυτή της Renault.
Ίσως ο επικεφαλής της ομάδας αντιγράφει τις πρακτικές του Flavio Briatore που όμοιος του σε τέτοιου είδους καταστάσεις στο παρελθόν δεν υπήρχε.
Το ζήτημα είναι ότι ο Ιταλός την έχρισε πρωταθλήτρια την Renautl και ανέδειξε πιλότους πρωταθλητές.
Ο Cyril θα την ξανακάνει παγκόσμια πρωταθλήτρια την ομάδα ή θα μείνει μονάχα στις εξωαγωνιστικές πρακτικές. Η πίεση που του ασκείται είναι μεγάλη και εάν δεν ανακάμψουν εντός πίστας τα κίτρινα μονοθέσια δύσκολα τον βλέπω να παραμένει στην θέση του.
Το project πάντως με την έλευση του Ricciardo πέρυσι στη ομάδα δεν έπιασε και η φυγή του πριν την έναρξη της εφετινής σεζόν για την Mclaren είναι ένα ακόμα δείγμα πως ο Αυστραλός αποφάσισε να πάει σε μια καλύτερη αγωνιστικά ομάδα αυτήν την στιγμή δείχνοντας με τον πλέον περίτρανο τρόπο ότι ο γαλλικός κολοσσός δεν πατάει καλά ακόμα καλά στα πόδια του.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, Youtube και Twitter.