Βρισκόμαστε μια ανάσα από την έναρξη του αγωνιστικού τριημέρου για το Grand Prix του Βελγίου και η νίκη του Esteban Ocon και της Alpine στο Hungaroring θεωρώ και πιστεύω πως βρίσκεται ακόμα και σήμερα στον αφρό.
Βρίσκεται στον αφρό για πολλούς και διάφορους λόγους. Θέλετε για την μάχη μεταξύ του Alonso και του Ηamilton που ουσιαστικά έδωσε ανάσα-νίκη στο Γάλλο; Θέλετε για την πρώτη νίκη Γάλλου πιλότου με γαλλικό μονοθέσιο από το 1996 και την νίκη του Olivier Panis με Ligier στο Μονακό ή για το εάν, τελικά, είναι ικανός ή όχι ο Οcon να οδηγεί για την Alpine, μετά το πρώτο σκαλί του βάθρου στον τελευταίο αγώνα;
Σαφώς και χωρίς δεύτερες σκέψεις ο Ocon τόσο κατά την περσινή σεζόν όσο και φέτος δεν μας θάμπωσε σε καμία περίπτωση με την απόδοσή του. Πολλοί τον χαρακτήρισαν αρκετά γρήγορο στην αρχική του παρουσία με το μονοθέσιο της Force India, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ήταν σταθερός οδηγικά και πνευματικά εντός πίστας…
Η νίκη στην Ουγγαρία χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως μια αναλαμπή και από άλλους ως μια νέα αρχή, ώστε να ξεκλειδώσει το οδηγικό του ταλέντο.
Ένα είναι σίγουρο και πρέπει να τονιστεί ιδιαίτερα και χωρις περιστροφές. Η σχέση του με το αγωνιστικο αφεντικό της Mercedes του ανεβάζει πολύ τα ποσοστά, ώστε να κρατά την θέση, στην οποία βρίσκεται αυτή την στιγμή. Η προστασία, η ομπρέλα που του δίνει ο Wolff είναι αρκετά μεγάλη, ώστε προς ώρας να μην αγχώνεται για το εγγύς μέλλον.
Ένας κούκος λοιπόν δεν φέρνει ποτέ την άνοιξη και μια νίκη είναι σαφώς κάτι σημαντικό στο βιογραφικό ενός πιλότου όσο σημαντικό είναι και ένας σημαντικός manager.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.