Formula 1ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

H Mercedes ελπίζει να ξαναβρεί το βάθρο στο GP της Σιγκαπούρης

Ένα χρόνο αφού γνώρισε το χειρότερο Grand Prix της σεζόν, η Mercedes ξαναέρχεται στη Σιγκαπούρη με την προσδοκία να ανέβει ξανά στο βάθρο

Από τότε που η Mercedes έπεσε στην κατάταξη, η Σιγκαπούρη αποτέλεσε σχεδόν πάντα μία αποτυχία. Αυτό συνέβη πέρυσι, η ομάδα είχε ζήσει το χειρότερο Σαββατοκύριακο του 2022 στους δρόμους της πόλης-κράτους, ειδικά στον αγώνα όπου οι οδηγοί της δεν κατάφεραν και πολλά. Για την σεζόν του 2023, οι άνθρωποι του Brackley ελπίζουν ότι η αρχή της Ασιατικής περιοδείας θα σηματοδοτήσει την επιστροφή της μάχης για το βάθρο, το οποίο της ξεφεύγει από το Grand Prix Μεγάλης Βρετανίας, στις αρχές Ιουλίου.

Μπορούμε να πιστεύουμε ότι το μονοθέσιο θα δουλέψει καλύτερα από την Monza, επειδή η Σιγκαπούρη είναι μία πίστα που απαιτεί μέγιστο ποσοστό κάθετης δύναμης (σ.σ. downforce)“, ανέφερε ο Andrew Shovlin, διευθυντής μηχανικής εντός πίστας, σε βίντεο που δημοσίευσε η Mercedes.

Σε πίστες όπου το downforce είναι πάρα πολύ υψηλό, όπως είναι η Βαρκελώνη, η Βουδαπέστη, ή ακόμα και το Zandvoort, το μονοθέσιο δούλεψε πάρα πολύ καλά και είχαμε πολύ καλά αποτελέσματα. Ελπίζουμε ότι θα είμαστε πιο γρήγοροι σε αυτοί την πίστα και να είμαστε σε θέσει να παλέψουμε για το βάθρο“.

Από την πίστα της Marina Bay φέτος θα απέχουν μερικές στροφές, αφού το κομμάτι από την στροφή 16 ως και την 19 – γνωστό λόγο του εκ προθέσεως ατύχημα του Nelson Piquet Jr στην υπόθεση του crashgate το 2008 – θα εξαφανιστεί προσωρινά (μέχρι να γίνουν εργασίες στην τεχνητή πλατφόρμα όπου βρίσκεται η σχετική περιοχή), υπέρ μιας μακράς επιτάχυνσης προς ένα μεγάλο φρενάρισμα που ήταν γνωστό ως η στροφή 20, αλλά θα είναι φέτος αριθμημένη στροφή 16.

“Η πίστα αυτή έχει πολύ μεγάλες και ιδιαίτερες προκλήσεις, επίσης θα έχουμε και μία αλλαγή στην χάραξη της πίστας φέτος”, πρόσθεσε ο Shovlin υπογραμμίζοντας ότι αυτό το νέο κομμάτι στην χάραξη της πίστας, πολύ πιθανότατα θα έχει ένα αντίκτυπο στην συμπεριφορά των ελαστικών. “Υπάρχει ένα κομμάτι τεσσάρων στροφών στο τέλος του γύρου που διαγράφηκαν για φέτος, εκεί που η πίστα πέρναγε κάτω από τις κερκίδες μέσα από μία σήραγγα, οπότε έχουμε μία πιο μεγάλη ευθεία και αυτό θα αλλάξει λίγο τον τρόπο που συμπεριφέρονται τα ελαστικά”.

Mercedes
2023 Italian Grand Prix, Sunday – LAT Images

“Θα έχουμε λίγο λιγότερη φθορά στα ελαστικά, αλλά η άσφαλτος είναι επίσης πολύ άξεστη. Θα έχουμε τα τρία πιο μαλακά σετ ελαστικών για αυτό το Σαββατοκύριακο, οπότε θα είναι μία δύσκολη δοκιμασία για τις γόμες. Η άσφαλτος εκεί είναι επίσης αρκετά ανώμαλη. Επιπλέον, ο αγώνας πραγματοποιείται τη νύχτα. Υπάρχουν πολλές προκλήσεις για εμάς, αλλά πηγαίνουμε εκεί με την ελπίδα μιας καλής απόδοσης.”

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Άγγελος Μπάνος

Λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού, και γενικότερα του αθλητισμού. Η Formula 1 όμως μου ήταν από πολύ μικρή ηλικία ένα πάθος, όταν ακόμα τα μονοθέσια είχαν κινητήρες V10, και έπειτα V8. Πολύ ενδιαφερόμενος επίσης για τις κατηγορίες Junior της F1, (F2,F3...). Οδηγός αγωνιστικού καρτ στην πίστα Speed Park στον Ασπρόπυργο. Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι για όλους!