Formula 1

Η Liberty Media και τα κόστη του Grand Prix του Las Vegas

Η Liberty Media παραδέχτηκε ότι τα κόστη διαξαγωγής του αγώνα στο Las Vegas αυξάνονται αλλά επιμένει ότι ο αγώνας θα διεξαχθεί και θα αποτελέσει μεγάλη επιτυχία

Είναι πολλές οι φορές που η Formula 1 έχει προσπαθήσει να προσεγγίσει την αγορά των ΗΠΑ. Από όλες αυτές τις απόπειρες ξεφύτρωσαν πίστες αναμφιβόλου ποιότητας. Μερικές από αυτές ήταν η διαβόητη πίστα Ceasar’s Palace στο Las Vegas. Η πίστα δεν είχε να ζηλέψει τίποτα από άποψη γκάμουρ και αμερικάνικης αισθητικής. Όμως οι αγώνες που διαξάχθηκαν εκεί ήταν αποκαρδιωτικοί.

Στη σημερινή εποχή η Formula 1 πραγματοποιεί ένα πολύ φιλόδοξο άνοιγμα στην αγορά του θεάματος, των ΗΠΑ. Μεγάλος όγκος οπτικοακουστικού υλικού, εξωστρέφια στα μέσα δικτύωσης, αλλά και η δημιουργία δύο νέων αγώνων στις ΗΠΑ. Μετά το παραδισένιο Miami η Liberty Media πρόσθεσε πάλι το Las Vegas στο καλεντάρι.

O αγώνας του 1984 στο Las Vegas δεν κατάφερε να κερδίσει τους φίλους

Ο φετινός αγώνας όμως έχει προωθηθεί πάρα πολύ από τη Liberty Media αλλά και από τα μέσα. Η εταιρεία όμως αντιμετωπίζει μερικές προκλήσεις ως προς τη διεξαγωγή και τα κόστη. Αρχικά ο αγώνας χρειάζεται και όλες τις συναινέσεις από τους τοπικούς φορείς αλλά και μια γενναιόδωρη χρηματοδότηση στους επιχειρηματίες. Ιδιαίτερη μνεία θα δωθεί στην κύρια πηγή εσόδων της πόλης όπως τα καζίνο και τα ξενοδοχεία.

“Είμαι στην ευχάριστη θέση να αναφέρω πως όλα πάνε σύμφωνα με το πρόγραμμα.”, δήλωσε o CEO της Liberty Media, Greg Maffei.

“Παρά τις οικονομικές δυσκολίες, λόγω πληθωρηστικών κόστων και πιέσεων, δεν περιμένουμε ελλείψεις στα έσοδα. Μένουμε αισιόδοξοι στο πλάνο μας και υποστηρίζουμε το κεφάλαιο που έχουμε διαθέσει για αυτό το μεγαλεπήβολο project. Μια επιχείρηση που θα αποφέρει πολλά κε΄ρδη και ήρθε για να μείνει.”

Ο οικονομικός σύμβουλος της Liberty Media, Brian Wilding έθεσε το ποσοστό της προόδου: “Το paddock είναι γύρω στο 85% έτοιμο. Η ομάδα μας απέδωσε τα μέγιστα σε περιορισμένο χρόνο. Πολλές από τις προσαυξήσεις αποδίδονται στην κατασκευή της πίστας αλλά και στην επιβεβαίωση ότι η κατασκευή δε θα παρεμποδίσει την ομαλή λειτουργεία της πόλης.”

Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord,Twitter.

Πέτρος Γαβριηλίδης

Ξεκίνησε να βλέπει Formula 1 από το 2000 και ο ήχος των V10 κινητήρων χαράκτηκε ανεξίτηλα στη μνήμη του. Οι κινητήρες μείωσαν τον ήχο τους, αλλά η έμπνευση και η όρεξη για το μηχανοκίνητο αθλητισμό έμεινε ίδια.