Αναχωρώντας απο την πίστα της Ισπανίας κατευθυνόμαστε προς το Spielberg της Αυστρίας για τον 11⁰ αγώνα της χρονιάς.
Μετά την pole position και την επιστροφή του επτάκις πρωταθλητή Lewis Hamilton στο podium, οδηγοί και ομάδες καλούνται να ξεπεράσουν τα όρια τους για μία ακόμα φορά.
Σε μια προσπάθεια οι ομάδες να συλλέξουν ότι πληροφορίες μπορούσαν από τα δύο προηγούμενα απαιτητικά Grand Prix και να βελτιωθούν για την άνοδο τους στους βαθμολογικούς πίνακες επικεντρώνονται στην δημιουργία ισχυρής στρατηγικής και ορθής επιλογής ελαστικών.
Για μια πίστα που έχει τον μικρότερο αριθμό στροφών (10) και τον μικρότερο χρόνο ολοκληρωσης ενος γύρου η Pirelli αποκαλύπτει την γκάμα ελαστικών που διαθέτει για το τριήμερο, συμπεριλαμβανομένου και του Sprint race.
Έτσι, οι επίσημοι προμηθευτές ελαστικών της F1 με βάση τα data και την πρόγνωση του καιρού επέλεξαν τις τρεις πιο μαλακές ενώσεις ξηρών ελαστικών τους – το C3 ως τη σκληρή, το C4 ως τη μεσαία γόμα και το C5 ως τη μαλακή.
Λαμβάνοντας υπόψιν και το Sprint race η κατανομή των ελαστικών πέφτει από 13 σετ σε 12, με τους οδηγούς να προμηθεύονται δύο σετ σκληρών (με άσπρο σιρίτι), τέσσερα από τα μεσαία (με κίτρινο) και έξι από τα μαλακά (με κόκκινο).Ενώ ο αριθμός των βρόχινων ελαστικών παραμένει ο ίδιος (πέντε ενδιάμεσα και δύο πλήρη υγρό οδόστρωμα).
Σε προεπισκόπηση για τον Grand Prix της Αυστρίας η Pirelli αναφέρει: “Η επιφάνεια της πίστας του Spielberg είναι αρκετά παλιά και επομένως είναι πολύ λειαντική, αλλά οι πλευρικές δυνάμεις που ασκούνται στα ελαστικά είναι σαφώς χαμηλότερες από τον μέσο όρο της σεζόν, με αποτέλεσμα πολύ περιορισμένη φθορά συνολικά”.
“Η πρόσφυση στις αργές στροφές και η ευστάθεια στο φρενάρισμα είναι βασικοί παράγοντες για να είσαι ανταγωνιστικός σε αυτή την πίστα”.
Συνεχίζει: “Είναι σημαντικό να διαχειρίζεσαι τα ελαστικά με τέτοιο τρόπο ώστε να αποφεύγεται η υπερθέρμανση, ειδικά αν λειτουργούν σε υψηλές θερμοκρασίες: όσοι οδηγοί δεν καταφέρνουν να τα κρατήσουν αρκετά δροσερά, μπορεί να δυσκολευτούν να αποκρούσουν επιθέσεις από άλλα αυτοκίνητα, ειδικά στον πρώτο και τελευταίο τομέα”.
Τέλος, η εταιρία κατασκευής ελαστικών προσθέτει πως η στρατηγική των δύο στάσεων έχει αποδειχθεί στους δύο τελευταίους αγώνες ταχύτερη, τρέχοντας με μεσαία και σκληρά ελαστικά. Πέρυσι, κανένας οδηγός δεν επέλεξε να χρησιμοποιήσει τα μαλακά στον αγώνα.
Και βέβαια, μην ξεχάσετε να δείτε το τελευταίο επεισόδιο του podcast του F1Racingnews, “GP2 Podcast…GP2”:
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.