Η Ferrari ανακοίνωσε πολυετές συμβόλαιο με τη Santander, αρχής γενομένης απ΄ο την επόμενη σεζόν.
Η Santander έχει ήδη υπάρξει χορηγός της Scuderia το διάστημα 2010-2017, και η Ιταλική ομάδα ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστούν ξανα΄ από το 2022 και έπειτα. Το λογότυπο της τράπεζας θα επανεμφανιστεί στις στολές και στα καπέλα των οδηγών ενώ επίσης θα χρηματοδοτήσει την ακαδημία της Ferrari.
H Santander επιπλέον θα εμφανιστεί ως χορηγός και σε άλλες κατηγορίες όπου συμμετέχει η Ferrari όπως στο επερχόμενο LeMans Hypercar project και στους αγώνες αντοχής.
Η Ferrari δήλωσε ότι η συνεργασία αυτή έχει σαν στόχο να τη βοηθήσει να είναι έτοιμη όταν απαγορευτούν οι εκπομπε΄ς διοξειδίου του άνθρακα έως το 2030, με τη Santander να έχει μεγάλη εμπειρία καθώς έχει βοηθήσει και άλλες εταιρίες σε αυτόν τον τομέα.
Ο πρόεδρος της Ferrari, John Elkann, δήλωσε μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας: ”Είναι τιμή να συνεργάζομαι ξανά με ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα όπως είναι η Santander, η οποία έχει επιδείξει ηγετική θέση στη χρηματοδότηση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και στις συμβουλευτικές υπηρεσίες ESG σε όλο τον κόσμο. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε μαζί τους για να επιτύχουμε τον βασικό μας στόχο να γίνουμε ουδέτεροι ως προς τις εκμπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως το 2030. Πιστεύουμε ότι η Formula 1 με τις καινοτομίες και τις τεχνολογικές της εξελίξεις θα ωφελήσει τη βιομηχανία μας και τελικά την κοινωνία στο σύνολό της”.
Η Ana Botín, εκτελεστικός διευθυντής της Banco Santander πρόσθεσε: ”Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε ξανά με τη Ferrari και θα την υποστηρίξουμε στην πράσινη μετάβαση. Η Santander είναι πλήρως προσηλωμένη στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και ως κορυφαίος πάροχος χρηματοδότησης αυτοκινήτων σε όλη την Ευρώπη, είμαστε αποφασισμένοι να βοηθήσουμε την αυτοκινητοβιομηχανία στο σύνολό της να εισέλθει στη νέα εποχή. Η νέα μας συνεργασία με τη Ferrari θα επιταχύνει την κοινή μας πρόοδο”.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.