Η Ferrari εξηγεί τη στρατηγική της στο Μiami

Ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari, Mattia Binotto, εξήγησε γιατί η ομάδα επέλεξε να μην μπει στα pit για φρέσκα ελαστικά κατά τη διάρκεια της περιόδου του αυτοκινήτου ασφαλείας στο Grand Prix του Μαϊάμι.

Ο Max Verstappen της Red Bull φαινόταν να έχει τον αγώνα υπό έλεγχο, μπαίνοντας στα τελευταία στάδια με ένα υγιές προβάδισμα έναντι του Charles Leclerc, προτού εμφανιστεί το αυτοκίνητο ασφαλείας μετά από ένα περιστατικό μεταξύ του Lando Norris και του Pierre Gasly.

Ο Verstappen είχε περάσει τη γραμμή του pit-commit που σήμαινε ότι δεν μπορούσε να βουτήξει στα pits, αλλά πίσω του, και οι δύο Ferrari πέρασαν, παρά το γεγονός ότι είχαν την ευκαιρία να τοποθετήσουν φρέσκια γόμα προς μεγάλη έκπληξη του επικεφαλής της ομάδας της Red Bull, Christian Horner.

Παρά τις προσπάθειες του Leclerc μετά την επανεκκίνηση, ο πρωταθλητής κράτησε την τρίτη του νίκη στη σεζόν.

Ο Carlos Sainz αντιμετώπισε επίσης ανελέητη πίεση από τη δεύτερη Red Bull του Sergio Perez, αφού ο Μεξικανός επέλεξε να μπει στα pit για ένα νέο σετ μέτριας γόμας, αν και ένα πρόβλημα με τη μονάδα ισχύος εμπόδισε την κίνηση παρά το πλεονέκτημα πρόσφυσης.

Εξηγώντας γιατί η ομάδα κράτησε και τους δύο οδηγούς με τα μεταχειρισμένα σκληρά ελαστικά, ο Binotto δήλωσε: “Ο λόγος είναι ότι πιστεύαμε ότι όσον αφορά το ζέσταμα, ένα μεταχειρισμένο ελαστικό θα ήταν πιο δυνατό από ένα καινούργιο και θα είχαμε περισσότερα προβλήματα με ένα καινούργιο σκληρό που ήταν αυτό που είχαμε διαθέσιμο στο γκαράζ.

“Έτσι αποφασίσαμε απλά να μείνουμε έξω, γιατί πιστεύαμε ότι ήταν η καλύτερη ευκαιρία για να κάνουμε ένα καλό ζέσταμα και στη συνέχεια να προσπαθήσουμε να επιτεθούμε στους πρώτους γύρους, όπως και έγινε.

“Νομίζω ότι η πρώτη ευκαιρία για τον Charles ήταν από τον πρώτο γύρο μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας. Δεν κατάφερε να προσπεράσει, αλλά σίγουρα ήταν κοντά σε εκείνο το στάδιο”

Όχι για πρώτη φορά φέτος, η επιλογή της σκληρής γόμας της Pirelli ήταν φαινομενικά η καλύτερη αγωνιστική γόμα για τη Ferrari F1-75, καθώς και οι δύο έκαναν πρόοδο σε σχέση με τη Red Bull μετά την αλλαγή από τη μέση γόμα.

Ερωτηθείς γιατί η ομάδα δεν εκκίνησε με τη συγκεκριμένη μίξη, ο διευθυντής σπορ και στρατηγικής της Ferrari, Iñaki Rueda, απάντησε: “Η επιλογή των ελαστικών για την εκκίνηση ήταν ένα από τα πράγματα που σκεφτήκαμε κατά τη διάρκεια της νύχτας από το Σάββατο στην Κυριακή.

“Οι δύο κύριες εναλλακτικές λύσεις ήταν να ξεκινήσουμε με σκληρά ή μεσαία υλικά. Η εκκίνηση με τη μεσαία γόμα ήταν η προφανής επιλογή, επειδή κάνεις ένα μονό stop με μεσαία-σκληρή γόμα και έχεις την ελευθερία να σταματήσεις όσο νωρίς θέλεις ή να συνεχίσεις περισσότερο, καθώς η μεσαία γόμα ήταν ελαστικό με μεγάλη ελαστικότητα.

“Η αντίστροφη στρατηγική, ξεκινώντας από τη σκληρή, ήταν ελκυστική για όσους ξεκινούσαν από τη θέση τους, αλλά έχοντας δύο μονοθέσια στην pole position και τη P2, ξεκινήσαμε για να μεγιστοποιήσουμε τον ρυθμό στο πρώτο stint.

“Γι’ αυτό απορρίψαμε το να ξεκινήσουμε από τα δύσκολα”

Διαβάστε όλα τα νέα της F1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord,Twitter

F1RACINGNEWS