Η επιλογή ελαστικών για το GP Ουγγαρίας

Ο ανταγωνισμός ανεβαίνει και η δράση συνεχίζεται με τους οδηγούς των πρωτοπόρων ομάδων να κυνηγούν μια θέση στο βάθρο, αν όχι και την Pole Position. Στο επόμενο σταθμό, στο Hungaroring της Ουγγαρίας, οι οδηγοί θα δώσουν μάχη για μια θέση πιο ψηλά στον βαθμολογικό πίνακα κάνοντας επιτακτικότερη την ανάγκη για την ορθή επιλογή των ελαστικών

Πέρσι για την πραγματοποίηση του Grand Prix οι επίσημοι προμηθευτές ελαστικών επέλεξαν τις τρεις πιο μαλακές ενώσεις ξηρών ελαστικών, τη C3 ως τη σκληρή γόμα, C4 ως τη μεσαία και τη C5 ως τη μαλακή.

Φέτος οι οδηγοί θα έχουν στην διάθεσή τους δύο σετ σκληρής γόμας (λευκό σιρίτι), τρία σετ μεσαίας (κίτρινο σιρίτι) και οκτώ σετ μαλακής (κόκκινο σιρίτι), καθώς επίσης intermediate (ενδιάμεσα) και full wets (βρόχινα), αν κριθούν απαραίτητα.

Συγκεκριμένα για τα δεδομένα της πίστας ανέφεραν: ‘’Όσον αφορά τις δυνάμεις που ασκούνται στα ελαστικά, το Hungaroring δεν είναι ιδιαίτερα αυστηρό’’.

‘’Η πρόσφυση είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες ειδικά στον πίσω άξονα. Η υποβάθμιση μπορεί να είναι υψηλή, ειδικά όταν έχει πολύ ζέστη και η πρόβλεψη για αυτό το σαββατοκύριακο δεν είναι σίγουρα ευνοϊκή από αυτή την άποψη, όταν κάποιος αναλογιστεί το περασμένο έτος, όταν η Ουγγαρία είδε την υψηλότερη καταγεγραμμένη θερμοκρασία πίστα της σεζόν στους 53° C’’.

Στην προεπισκόπηση της Pirelli συνεχίζουν: ‘’Η υπερθέρμανση είναι επομένως ένας παράγοντας που πρέπει να ελέγχεται, όχι μόνο στον αγώνα αλλά και στις κατατακτήριες: στην πιο μαλακή σύνθεση, ο οδηγός πρέπει να καταφέρει να φτάσει στις δύο τελευταίες γωνίες 180° ενός flying lap με αρκετό κράτημα. κάτι που δεν είναι κακό, καθώς τα μικρά ευθύγραμμα τμήματα της πίστας δεν δίνουν στα ελαστικά πολύ χρόνο να αναπνεύσουν’’.

‘’Το Hungaroring είναι μια μόνιμη πίστα αγώνων, αλλά δεν χρησιμοποιείται τόσο πολύ, γι’ αυτό και τα επίπεδα πρόσφυσης αυξάνονται σημαντικά όσο πιο πολύ μένει το καουτσούκ’’.

‘’Αυτό θα είναι ακόμη πιο πιθανό φέτος, καθώς δεν υπήρχε δραστηριότητα πίστας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από το συνηθισμένο, ενώ η εγκατάσταση εκσυγχρονίστηκε, η πρώτη φάση του οποίου ολοκληρώθηκε μόλις τον Μάιο. Επομένως, το graining θα μπορούσε να γίνει αισθητό, ειδικά στις πρώτες δύο συνεδρίες.’’

Συγκεκριμένα για την ημέρα του αγώνα είπαν: ‘’Ο Max Verstappen κέρδισε εδώ πέρυσι, στο τέλος του αγώνα όταν ολόκληρο το field επέλεξε μια στρατηγική δύο pit-stop.’’

‘’Το μεσαίο και το σκληρό ήταν οι πιο δημοφιλείς επιλογές για την εκκίνηση, αν και τέσσερις οδηγοί επέλεξαν το μαλακό, σκοπεύοντας να χρησιμοποιήσουν την επιπλέον πρόσφυση εκτός γραμμής. Αυτό το γκρουπ περιλάμβανε τον Carlos Sainz που πήγε από την ενδέκατη στην έκτη στον εναρκτήριο γύρο’’.

‘’ Επίσης αυτό το Σαββατοκύριακο είναι πιθανό τα C3 και C4 να ευνοηθούν στον αγώνα, ενώ η C5 θα έχει τη στιγμή της δόξας στις κατατακτήριες.’’

Και βέβαια, μην ξεχάσετε να δείτε το τελευταίο επεισόδιο του podcast του F1Racingnews, “GP2 Podcast…GP2”:

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts