Το GVR e-sports παρέμεινε στο Μονακό, αυτή τη φορά για λογαριασμό της Ayrton Senna League, με τον δικό μας Παναγιώτη Διαμαντή να στέφεται ο μεγάλος νικητής, αφήνοντας τον Μικέλε Λάχα στην 2η θέση, με τον Νικηφόρο Τζανετάτο να ανεβαίνει στο 3ο σκαλί του βάθρου, αποκομίζοντας, ωστόσο και μία ποινή 5 δευτερολέπτων από τους αγωνοδίκες.
Εν τη απουσία του Γιώργου Σταματόπουλου, ένεκα προβλήματος σύνδεσης, ο Παναγιώτης Διαμαντής έδειξε ότι μπορεί επάξια να σταθεί και αυτός ως #1 στις τάξεις της McLaren, αφού κατέκτησε την πρώτη του νίκη στο GVR e-sports, μαζί με τους πολύτιμους 25 βαθμούς.
Ο Μικέλε Λάχα δεν μπόρεσε να ακολουθήσει τον Παναγιώτη Διαμαντή, μένοντας έτσι στην 2η θέση, μία 2η θέση, όμως, η οποία τον φέρνει μόλις 17 βαθμούς μακρυά από τον Γιώργο Σταματόπουλο.
Στο 3ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Νικηφόρος Τζανετάτος, δείχνοντας ότι μπορεί να έχει διάρκεια στην απόδοσή του και ότι η νίκη στον αγώνα του Βελγίου δεν ήταν απλώς πυροτέχνημα.
Κατατακτήριες – Pole position για τον Γιώργο Σταματόπουλο
Ο απόλυτος κυρίαρχος των κατατακτηρίων ήταν ο Γιώργος Σταματόπουλος, αφού με το 1:09.331 κατέκτησε την 5η του pole position σε 8 αγώνες. Εξίσου όμως θεαματικός ήταν ο δικός μας Παναγιώτης Διαμαντής, ο οποίος όντας μόλις 28 χιλιοστά πιο αργός από τον Γιώργο Σταματόπουλο, θα πλασαριστεί στην 2η θέση κάνοντας το 1-2 για την ομάδα της McLaren. Το θεαματικό από τους δύο κατοίκους του Woking (σσ. εκεί που εδρεύει η McLaren) ήταν ότι βρίσκονταν σε εντελώς δικό τους αγώνα και επίπεδο, αφού είχαν βρεθεί 4 ολόκληρα δέκατα μπροστά από τον 3ο Μικέλε Λάχα.
Παρά τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν διαρκώς οι οδηγοί, λόγω ενός μικροπροβλήματος στην σύνδεση του Γιώργου Σταματόπουλου, πρόβλημα το οποία επηρέαζε το λόμπι του αγώνα εν συνόλω, πολλά “συνηθισμένα” ονόματα βρίσκονταν ξανά στις πρώτες θέσεις, με τον Νικηφόρο Τζανετάτο και τον Γρηγόρη Μανιατόπουλο να ολοκληρώνουν την πεντάδα. Πολύ καλές κατατακτήριες, όμως, έκανε και ο ομόσταυλος του Νικηφόρου Τζανετάτου, Δημήτρης Ακρίβος, ο οποίος κατάφερε να πλασαριστεί στην 7η θέση.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα των κατατακτηρίων
Εκκίνηση
Εξαιρετική εκκίνηση θα πραγματοποιήσουν οι δύο οδηγοί τις McLaren, ωστόσο ο Γιώργος Σταματόπουλος θα κάνει άκυρη εκκίνηση, με αποτέλεσμα να δεχτεί αμέσως ποινή διέλευσης. Ίσως την καλύτερη εκκίνηση θα πραγματοποιήσει ο Γρηγόρης Μανιατόπουλος, ο οποίος θα βρεθεί άμεσα να μάχεται με τον Νικηφόρο Τζανετάτο. Ωστόσο, ο οδηγός της Aston Martin φαίνεται πως δεν έδωσε τον απαιτούμενο από τους κανονισμούς χώρο στον Γρηγόρη Μανιατόπουλο, με αποτέλεσμα οι αγωνοδίκες να του επιβάλουν ποινή χρόνου 5 δευτερολέπτων, μία ποινή, ωστόσο, που δεν του στέρησε το βάθρο. Οι δύο οδηγοί θα εμπλακούν σε μάχη στρατηγικής στον αγώνα, με τους δύο να προσπαθούν πάσει θυσία να πάρουν τον ταχύτερο γύρο, ώστε να αποκτήσουν το προβάδισμα έναντι του άλλου.
Το πρόβλημα σύνδεσης φαίνεται πως ήταν νικητής στην ένας εναντίον ενός μάχη του με τον Γιώργο Σταματόπουλο, με αποτέλεσμα ο οδηγός της McLaren στον 2ο γύρο να εξαναγκάζεται να εγκαταλείψει, ώστε να μην δημιουργηθεί επιπλέον πρόβλημα στους υπολοίπους οδηγούς. Ωστόσο, στο τέλος του 1ου γύρου, λίγο πριν ο Γιώργος Σταματόπουλος αναγκαστεί να εγκαταλείψει, ο Ιωάννης Τσουρέκας θα έχει μία έξοδο στην τελευταία στροφή, με αποτέλεσμα να κάνει τετακέ και να συγκρούονται μαζί του άλλα μονοθέσια. Οι εμπλεκόμενοι έσπευσαν στα pits για επιδιορθώσεις.
Πλέον την πρωτοπορεία του αγώνα είχε ο Παναγιώτης Διαμαντής, ο οδηγός που επίσημα στηρίζει το F1racingnews. Από την στιγμή που ο Γιώργος Σταματόπουλος τον “έχρησε” πρωτοπόρο στον αγώνα, ο Παναγιώτης Διαμαντής δεν κοίταξε ποτέ πίσω. Πάτησε το γκάζι, άνοιξε μία διαφορά ασφαλείας και έκανε διαχείριση, προσπαθώντας μόνο να μην συγκρουστεί με κάποια μπαριέρα. Ως εκ τούτου, τα βλέμματα έπεσαν στις πιο πίσω θέσεις, ειδικά τον Γρηγόρη Μανιατόπουλο που επιχειρούσε να μπει στο DRS του Νικηφόρου Τζανετάτου, δύο οδηγοί που όπως προείπαμε είναι άμεσοι ανταγωνιστές στο πρωτάθλημα και οι στρατηγικές τους επιλογές στον αγώνα είχαν τεράστιο ενδιαφέρον.
Γύρος 13
Με τον Ιωάννη Τσουρέκα να εγκαταλείπει και αυτός, λόγω προβλήματος στην σύνδεσή του, οι 514, τότε, θεατές που παρακολουθούσαν ζωντανα, έβλεπαν τον Χρήστο Αθανασίου να δίνει ρεσιτάλ σταθερότητας στους δύσκολους δρόμους του πριγκηπάτου. Ο οδηγός της Haas είχε καταφέρει να μείνει μακρυά από συμβάντα, μακρυά από τον τοίχο, μακρυά από ποινές, ενώ μάλιστα είχε σχετικά ανταγωνιστικό ρυθμό με “τελειωμένη” μαλακή γόμα, όντας ο τελευταίος που έκανε pit stop, μόλις στον 15ο γύρο, βγαίνοντας πίσω από τον ομόσταυλό του, Αλέξανδρο Τόσκα, ο οποίος όδευε προς ένα αρκετά καλό αποτέλεσμα. Παράλληλα, ο Βαλάντης Μάμαλης θα αρχίσει να μειώνει με ιλιγγιώδεις ρυθμούς την διαφορά του από τον προπορευόμενό του, με την μάχη των δύο να είναι είναι το αμέσως επόμενο.
Γύρος 17
Και έτσι και έγινε. Ήδη από τον 15ο γύρο, ο Βαλάντης Μάμαλης είχε μπει στο DRS του προπορευόμενού του. Μέχρι και τον 19ο γύρο, ο σκηνοθέτης του αγώνα, Brother Louie Gaming, δεν κούνησε λεπτό την κάμερα από τον Βαλάντη Μάμαλη. Alpine και Red Bull είχαν διασταυρώσει τα ξίφη τους, με τον Βαλάντη Μάμαλη να ψάχνει απεγνωσμένα το κενό και τον χώρο που θα του επιτρέψουν να τοποθετήσει την Alpine A521 του μπροστά από την RB16B. Ωστόσο, ο οδηγός της Red Bull θα κρατήσει την ψυχραιμία του και δεν θα επιτρέψει στον Βαλάντη Μάμαλη να τον “εκφοβίσει” οδηγικά, ενώ με σύμμαχό του την πίστα, ήταν πρακτικά αδύνατον για τον Βαλάντη Μάμαλη να μπορέσει να επιτεθεί με αξιώσεις, παρά μόνο σε διάσπαρτα σημεία της πίστας, δίχως μεγάλη επιτυχία.
Γύρος 20
Ο Χρήστος Αθανασίου ήταν ένα ακόμα θύμα των δρόμων του Πριγκηπάτου, με την πίστα να αφήνει τα σημάδια της στο μονοθέσιο της Haas VF-21, καθώς ο Χρήστος Αθανασίου συκγρούστηκε με την μπαριέρα στην έξοδο της casino, την ίδια στροφή που είχε εγκαταλείψει και ο Alexzander Brother Louie στον αντίστοιχο αγώνα της Alain Prost League. H ατυχία χτύπησε για ακόμα μία φορά την πόρτα του Χρήστου Αθανασίου, αφού ο οδηγός της Haas είναι ένας εκ των οδηγών που προσπαθούν διαρκώς να σημειώνουν βελτίωση και να κατανοούν καλύτερα τους υφιστάμενους κανονισμούς και τις πίστες, μέσω πολλών προπονήσεων και απόκτησης πληροφοριών και γνώσεων. Ωστόσο, η νοοτροπία αυτή είναι δεδομένο ότι θα τον δικαιώσει, και μάλιστα με τον καλύτερο τρόπο στο μέλλον.
Γύρος 33: Νικηφόρος Τζανετάτος – Γρηγόρης Μανιατόπουλος: Ταχύτερος γύρος
Ο Δημήτρης Ακρίβος έμελε να αναλάβει το δύσκολο έργο να κλέψει τον ταχύτερο γύρο από τον Γρηγόρη Μανιατόπουλο, με στόχο να βοηθήσει τον ομόσταυλό του, Νικηφόρο Τζανετάτο. Όπως είχε τότε η κατάσταση, ο Γρηγόρης Μανιατόπουλος θα έφτανε στους 60 βαθμούς, με τον Νικηφόρο Τζανετάτο στους 58. Εάν τον ταχύτερο γύρο τον είχε ο Νικηφόρος Τζανετάτος, τότε οι δύο οδηγοί θα ήσαν ισόβαθμοι. Ωστόσο, επειδή δεν ήταν εφικτό αυτό το σενάριο για τον Νικηφόρο Τζανετάτο, διότι θα έχανε την θέση του από τον Γρηγόρη Μανιατόπουλο, ο Δημήτρης Ακρίβος, ανέλαβε την “βρώμικη δουλειά” να μπει στα pits, να βάλει φρέσκα ελαστικά και να επιχειρήσει να “κλέψει” τον ταχύτερο γύρο.
Στον 34ο γύρο, λοιπόν, ο Νικηφόρος Τζανετάτος, ενώ έχει ρίξει γύρο στον ομόσταυλό του, θα του δώσει το slipstream και θα τον αφήσει να περάσει, ώστε να εκκινήσει με την μέγιστη δυνατή ταχύτητα τον γύρο του. Ως “απάντηση” ο Σώζων Πατριώτης μπήκε και αυτός με την σειρά του στα pits, ώστε σε περίπτωση που του ζητηθεί να κάνει ταχύτερο γύρο.
Ωστόσο, ο Δημήτρης Ακρίβος δεν κατάφερε να ενώσει τα κομμάτια του τέλειου γύρου, ενώ αντίθετα ο Γρηγόρης Μανιατόπουλος “νίκησε τον εαυτό του” σημειώνοντας εκ νέου τον ταχύτερο γύρο. Μεγάλος MVP του αγώνα ήταν ο δικός μας Παναγιώτης Διαμαντής, ο οποίος απέδειξε ότι διαθέτει τις ικανότητες και το ειδικό βάρος να κουβαλήσει την ομάδα στις πλάτες του. Εξίσου καλή εμφάνιση από τον σταθερό Μικέλε Λάχα, ενώ είδαμε και τις “τακτικές” ικανότητες του Νικηφόρου Τζανετάτου. Τέλος, αξίζει ιδιαίτερη αναφορά στον Χρήστο Ντούσκο, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε την σταθερότητά του και μένοντας μακρυά από λάθη και μάχες (και μπαριέρες) τερμάτισε στην 5η θέση.
Αναλυτικά η κατάταξη του αγώνα
1. | Π. ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ |
2. | Μ. ΛΑΧΑ |
3. | Ν. ΤΖΑΝΕΤΑΤΟΣ |
4. | Γ. ΜΑΝΙΑΤΟΠΟΥΛΟΣ |
5. | Χ. ΝΤΟΥΣΚΟΣ |
6. | Γ. ΦΙΛΙΠΠΗΣ |
7. | Β. ΜΑΜΑΛΗΣ |
8. | Δ. ΑΚΡΙΒΟΣ |
9. | Α. ΤΟΣΚΑ |
10. | Σ. ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ |
11. | Δ. ΣΤΑΥΡΟΥΛΗΣ |
12. | Β. ΔΕΛΗΣ |
13. | Χ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ |
14. | Θ. ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ |
15. | Α. ΜΕΤΑΞΑΚΗΣ |
16. | Ι. ΤΣΟΥΡΕΚΑΣ |
17. | Γ. ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ |
18. | Ε. ΤΣΕΚΟΥΡΑΣ |
19. | Φ. ΤΣΕΝΤΕΜΕΙΔΗΣ |
Αναλυτικά οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών
Επόμενο ραντεβού της Ayrton Senna League, στις 13 Μαρτίου, αγώνας της Αυστρίας.
Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο Instagram, YouTube, Tik Tok, Discord και Twitter.