GVR – A. Senna League – Αγώνας 5 – Baku: Νικητής ο Γ. Σταματόπουλος

gvr
Μετά το στραβοπάτημα στην Σαουδική Αραβία και την επική νίκη του Γιάννη Φιλιππή, ο Γιώργος Σταματόπουλος επανήλθε στις νίκες στο GVR e-sports και επέκτεινε το προβάδισμά του στον βαθμολογικό πίνακα της Ayrton Senna League. Ο Μικέλε Λάχα πήρε εκδίκηση από τον πάντα επικίνδυνο Γιάννη Φιλιππή, αφού κατάφερε να ανέβει στο 2ο σκαλί του βάθρου, αφήνοντας τον οδηγό της Red Bull στην 3η θέση.

Ασταμάτητος ήταν ο Γιώργος Σταματόπουλος στους δρόμους του Baku, καταφέρνοντας μάλιστα το hat – trick (pole position, νίκη, ταχύτερο γύρο), το πρώτο του στο πρωτάθλημα του GVR e-sports.

Ο Εξαιρετικός για ακόμα έναν αγώνα, Μικέλε Λάχα, άντεξε στην πίεση του Γιάννη Φιλιππή και έφερε 18 βαθμούς στην ομάδα της Ferrari.

Νικητής στην Σαουδική Αραβία, ο Γιάννης Φιλιππής δεν κατάφερε να επαναλάβει την εκπληκτική του εμφάνιση, ωστόσο ο πολύπειρος οδηγός από την Σάμο βρέθηκε για ακόμα έναν αγώνα στο βάθρο, αφού κατέκτησε την 3η θέση.

Κατατακτήριες – Pole position για τον Γιώργο Σταματόπουλο

Ο Γιώργος Σταματόπουλος ήθελε να δείξει από νωρίς ότι θα είναι αυτός που θα οριοθετεί τον ρυθμό. Το 1:38.411 που έκανε στην πρώτη του μόλις προσπάθεια τον έφερε 6 δέκατα μπροστά από τον 2ο Γρηγόρη Μανιατόπουλο, δίνοντας στους 330 θεατές μία πρώτη γεύση από τις προθέσεις του Γιώργου Σταματόπουλου. Πολύ καλή επίδοση έως τότε και από τον Μικέλε Λάχα στην 3η θέση, αλλά και από τον Χρήστο Αθανασίου που είχε καταφέρει να βάλει την Haas VF-21 του εντός της 10αδας. Ωστόσο, τα βλέμματα τότε έπεσαν πάνω στον Νικηφόρο Τζανετάτο, τον νεοφερμένο οδηγό που κάλεσε η Aston Martin για να αντικαταστήσει τον νικητή τον Νίκο Σπαθή, νικητή του αγώνα της Αμερικής. Το 1:39.154 που σημείωσε στην πρώτη του μόλις προσπάθεια σε κατατακτήριες, θα τον ανεβάσει στην 3η θέση, μία εκπληκτική επίδοση με την οποία ο Νικηφόρος Τζανετάτος θα δηλώσει βροντερό παρόν.

Φτάνοντας στην λήξη της περιόδου, ο Γιώργος Σταματόπουλος ήρθε να επιβάλει εκ νέου την δική του πραγματικότητα. Το 1:38.164 του ανανέωσε το συμβόλαιο με την pole position, αυτή τη φορά τελεσίδικα, με τον Μικέλε Λάχα να πλησιάζει στα 2 δέκατα. Πολύ καλή απόδοση από τον Νικηφόρο Τζανετάτο στην 5η θέση, ο οποίος άφησε πίσω του ονόματα όπως ο Γιάννης Φιλιππής και ο Θάνος Πασχαλίδης, ενώ ο οδηγός που στηρίζει η σελίδα μας, Παναγιώτης Διαμαντής, έμεινε στην 8η θέση, μπροστά από τον Φίλλιπο Τσεντεμεΐδη. Κακές κατατακτήριες για την ομάδα της Alpine, με τους Βαλάντη Μάμαλη και Ιωάννη Τσουρέκα να παραμένουν στις θέσεις 15 και 17 αντίστοιχα.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα των κατατακτηρίων
Εκκίνηση

Ο Μικέλε Λάχα θα κάνει υποδειγματική εκκίνηση και θα βρεθεί στα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα της McLaren – MCL35M του Γιώργου Σταματόπουλου, ωστόσο ο poleman, Γιώργος Σταματόπουλος, θα βρει την πρόσφυση από την εξωτερική και θα αμυνθεί σεμιναριακά. Αν και ο Μικέλε Λάχα προσπάθησε να ολοκληρώσει εν ευθέτω χρόνο το προσπέρασμα, ο Γιώργος Σταματόπουλος δεν κοίταξε ποτέ πίσω του και δεν έδωσε δικαίωμα αμφισβήτισης σε κανέναν, αφού ποτέ δεν μπόρεσε ο Μικέλε Λάχα ή ο Γιάννης Φιλιππής να πλησιάσουν τον ρυθμό του, όπως άλλωστε δήλωσαν και οι ίδιοι στην συνέντευξη του βάθρου μετά τον αγώνα. Ο Γιώργος Σκοδριάνος, ο Δημήτρης Ακρίβος και ο Χρήστος Αθανασίου έκαναν παράνομη εκκίνηση (jump start).

Γύρος 4 – Πρώτα pit stop – επαφή Θ. Πασχαλίδη/Π. Διαμαντή

Ο Θανάσης Πασχαλίδης θα επιχειρήσει το προσπέρασμα στον Παναγιώτη Διαμαντή, σε ένα σημείο όμως που η μόνη επιλογή ενός οδηγού είναι να ακολουθεί ευλαβικά τον προπορευόμενο. Κατά συνέπεια, ο οδηγός της Williams θα κάνει την περιδήνηση και θα βρεθεί 180° γυρισμένος στην πίστα, χάνοντας έτσι πολλές θέσεις διαδοχικά, αλλά κερδίζοντας τον σεβασμό των υπολοίπων οδηγών και των θεατών για το γεγονός ότι χειρίστηκε την όλη κατάσταση με την μέγιστη δυνατή προσήλωση στην ασφάλεια.

Στον 5ο γύρο, ο Θανάσης Πσχαλίδης θα βουτήξει στα pits, πιθανότατα για αλλαγή πρόσθιας αεροτομής, καθώς αυτή που έφερε το μονοθέσιό του υπέστη πιθανώς ζημιές από την επαφή με τον παναγιώτη Διαμαντή. Σε μία κίνηση στρατηγικής, όμως, ο Νικηφόρος Τζανετάτος θα είναι ο πρώτος που θα μπει στα pits για αλλαγή ελαστικών, ως μέρος της στρατηγικής του, βάζοντας πονοκεφάλους στους υπεύθυνους στρατηγικής των υπολοίπων ομάδων.

Το τρενάκι των Γρηγόρη Μανιατόπουλου, Σώζοντος Πατριώτη, Παναγιώτη Διαμαντή θα ακολουθήσει, αφήνοντας τους Μικέλε Λάχα και Γιάννη Φιλιππή να προσπαθούν να φτάσουν τον προπορευόμενο Γιώργο Σταματόπουλο. Ταυτόχρονα, ο Χρήστος Αθανασίου που φαινόταν να είχε βρει ρυθμό, έκανε ένα όμορφο προσπέρασμα στον Δημήτρη Ακρίβο από την εξωτερική. Στο τέλος του 7ου γύρου, ο Γιώργος Σταματόπουλος θα βουτήξει και αυτός με την σειρά του στα pits, βγαίνοντας στην 5η θέση, η μόνη φορά που έχασε την πρωτοπορία του αγώνα.

Γύρος 12

Ο Γιώργος Σταματόπουλος δεν έχασε καθόλου χρόνο και αμέσως άρχισε να μειώνει με ιλλιγιώδη ρυθμό την διαφορά από τους προπορευόμενους, ενώ σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι Μικέλε Λάχα και Γιάννης Φιλιππής έκαναν τα δικά τους pit stop, ο οδηγός της McLaren πέρασε σχετικά γρήγορα και εύκολα ξανά στην πρωτοπορία. Τα βλέμματα ωστόσο θα πέσουν πάνω στον Παναγιώτη Διαμαντή και τον Γρηγόρη Μανιατόπουλο. Ο Χρήστος Ντούσκος θα δεχτεί συντονισμένη επίθεση από τους δύο προαναφερθέντες και θα υποκύψει στην πίεσή τους, ενώ θα χάσει την θέση του και από τον Σώζοντα Πατριώτη. Με την επέλαση του Παναγιώτη Διαμαντή, η ομάδα της McLaren φαινόταν ότι θα φύγει από το Baku με γεμάτη τη σακούλα από βαθμούς.

Γύρος 23

Το πάρτι που είχε στηθεί στο γκαράζ της McLaren ήρθε με μεγάλη του χαρά και προθημεία να χαλάσει ο Γιάννη Φιλιππής, όταν στον 23ο γύρο εκτόπισε τον Παναγιώτη Διαμαντή από το βάθρο, αφήνοντάς τον στην 4η θέση, και αφήνοντας μόνο μία πορτοκαλί-μπλε στολή στο βάθρο, τον Γιώργο Σταματόπουλο. Ο πολύπειρος οδηγός από την Σάμο φαινόταν να είχε βρει εξαιρετικό ρυθμό στους τελευταίους γύρους, οπότε αμέσως προσπάθησε να μειώσει την διαφορά από τον Μικέλε Λάχα, τον οδηγό με τον οποίο ο Γιάννης Φιλιππής μας έχει χαρίσει πληθώρα αξιομνημόνευτων στιγμών και μαχών από την αρχή του πρωταθλήματος.

Σταθερά και αθόρυβα, ο Ιωάννης Τσουρέκας κατάφερε να σκαρφαλώσει στην 9η θέση, κρατώντας την σημαία της Alpine ψηλά, με τον βαλάντη Μάμαλη να ανακάμπτει μόνο μέχρι την 12η θέση. Ο Χρήστος Αθανασίου, εν τη απουσία του τραυματία ομόσταυλού του, δεν κατάφερε να πάρει αποτέλεσμα στους δύσκολους δρόμους του Baku, ενώ και οι δύο Alfa Romeo έφυγαν με άδεια χέρια από την πόλη των ανέμων.

Τελικός νικητής του αγώνα ήταν ο Γιώργος Σταματόπουλος, ο οποίος κατάφερε στα τελευταία στάδια του αγώνα να σημειώσει και τον ταχύτερο γύρο, με μεσαία γόμα 19 γύρων μάλιστα, στέλνοντας ηχηρό μήνυμα στους ανταγωνιστές του. Ο Μικέλε Λάχα κατέκτησε το “αργυρό μετάλλιο”, ενώ στο τελευταίο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Γιάννης Φιλιππής. Τα βλέμματα, ωστόσο, έπεσαν πάνω στον Νικηφόρο Τζανετάτο, με τον νεοφερμένο οδηγό και ομόσταυλο του Δημήτρη Ακρίβου να καταφέρνει να τερματίσει στην 5η θέση, μόλις στην πρώτη του εμφάνιση στο GVR e-sports, προϊδεάζοντας τους θεατές ότι σκοπεύει να πρωταγωνιστήσει.

Αναλυτικά η κατάταξη του αγώνα
1.Γ. ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ
2.Μ. ΛΑΧΑ
3.Γ. ΦΙΛΙΠΠΗΣ
4.Δ. ΣΤΑΥΡΟΥΛΗΣ
5.Ν. ΤΖΑΝΕΤΑΤΟΣ
6.Π. ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
7.Φ. ΤΣΕΝΤΕΜΕΙΔΗΣ
8.Γ. ΜΑΝΙΑΤΟΠΟΥΛΟΣ
9.Ι. ΤΣΟΥΡΕΚΑΣ
10.Β. ΜΑΜΑΛΗΣ
11.Θ. ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ
12.Χ. ΝΤΟΥΣΚΟΣ
13.Ε. ΤΣΕΚΟΥΡΑΣ
14.Α. ΜΕΤΑΞΑΚΗΣ
15.Δ. ΑΚΡΙΒΟΣ
16.Χ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
17.Σ. ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ
18.Γ. ΣΚΟΔΡΙΑΝΟΣ
Αναλυτικά οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών

Επόμενο ραντεβού της Ayrton Senna League στις 6 Φεβρουαρίου, με τον αγώνα του Bahrain.

Ώρες μετάδοσης αγώνων GVR e-sports: 21:00

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts