GVR – A. Senna League – Αγώνας 11 – Ουγγαρία: Νικητής ο Ν. Κωστάκης

Σε έναν ακόμα άκρως θεαματικό αγώνα στο GVR e-sports, ο Νίκος Κωστάκης κατέκτησε την νίκη, αφήνοντας πίσω του τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος, Γιώργο Σταματόπουλο και τον για ακόμα έναν αγώνα εξαιρετικό, Παναγιώτη Διαμαντή.

Την 1η του νίκη κατέκτησε ο Νίκος Κωστάκης, δίνοντάς μας μία γεύση από τις μάχες που θα ακολουθήσουν στο μέλλον με τον Γιώργο Σταματόπουλο.

Ο Γιώργος Σταματόπουλος αρκέστηκε στην 2η θέση, μην μπορώντας να πραγματοποιήσει το προσπέρασμα στον Νίκο Κωστάκη, ωστόσο πήρε σημαντικό προβάδισμα στον βαθμολογικό πίνακα.

Στο 3ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο δικός μας Παναγιώτης Διαμαντής, πραγματοποιώντας μία ακόμα εξαιρετική και σταθερή εμφάνιση.

Κατατακτήριες – Pole position για τον Γιώργο Σταματόπουλο

Ήδη από την 1η του προσπάθεια, ο Γιώργος Σταματόπουλος έσπασε τα χρονόμετρα και συγκεκριμένα το φράγμα του 1:15.000, αφού με το 1:14.997 βρέθηκε στην προσωρινή pole position, έχοντας όμως τον Νικηφόρο Τζανετάτο και τον Μικέλε Λάχα, ελάχιστα δέκατα πιο πίσω. Εξαιρετική ήταν και η παρουσία του δικού μας Παναγιώτη Διαμαντή μπροστά από τον Βαλάντη Μάμαλη της Alpine, ενώ ο έτερος οδηγός της Ferrari, Νίκος Κωστάκης ήταν στην 6η θέση, ανάμεσα στις δύο Alpine. Οι ευχάριστες εκπλήξεις των κατατακτηρίων ήταν οι Δημήτρης Ακρίβος και Αλέξανδρος Μεταξάκης, οι οποίοι ήταν στις θέσεις 8 και 10, έχοντας ανάμεσά τους τον Σώζοντα Πατριώτη της Alpha Tauri.

Με τους οδηγούς να προσπαθούν να πλασαριστούν όσο καλύτερα γίενται, πραγματοποιώντας εξαιρετικές προσπάθειες, όπως ο Ιωάννης Τσουρέκας που βρέθηκε ακόμα και στην 4η θέση, το καλύτερο είχε κρατηθεί για το τέλος. Οι τελευταίες προσπάθειες των οδηγών ήταν άκρως ανατρεπτικές και δεν επέτρεπαν σε κανέναν να τολμήσει να προβλέψει τον poleman. Αν και ο Νίκος Κωστάκης βρισκόταν στην pole position με το 1:14.817, τον χρόνο του κατάφεραν να ξεπεράσουν ο Νικηφόρος Τζανετάτος, αλλά και ο Μικέλε Λάχα, ο οποίος έδειχνε ότι θα κατακτούσε την pole position. Ωστόσο, ο Γιώργος Σταματόπουλος είχε άλλη άποψη και πριν προλάβει να πανηγυρίσει ο Βασίλης Δελής, ο οποίος βρέθηκε στιγμιαία στην pole position, ήρθε και έσπασε όλα τα χρονόμετρα κατακτώντας την pole position με το 1:14.478.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα των κατατακτηρίων
Εκκίνηση – Ferrari 2 “ταχυτήτων”

Με τον Γιώργο Σταματόπουλο να πραγματοποιεί πάρα πολύ καλή εκκίνηση (ως συνήθως) τα φώτα έπεσαν αμέσως στον Νίκο Κωστάκη. Ο οδηγός της Ferrari αντέδρασε ακαριαία στα κόκκινα φώτα και πετάχτηκε από την 4η θέση, κερδίζοντας 2 θέσεις στην εκκίνηση. Με τον Νικηφόρο Τζανετάτο να ακολουθεί, βρισκόμενος στην 3η θέση, ο Νίκος Κωστάκης αμέσως έβαλε το κεφάλι κάτω και κόλλησε το πόδι στο γκάζι, ώστε να φτάσει το συντομότερο δυνατόν τον Γιώργο Σταματόπουλο και να τον προσπεράσει.

Στον αντίποδα, η έτερη Ferrari, αυτή του Μικέλε Λάχα, του συνδιεκδικητή του πρωταθλήματος, βρέθηκε ξαφνικά εκτός πίστας, με αποτέλεσμα ο Μικέλε Λάχα να επιστρέφει στον αγώνα από την τελευταία θέση. Ένα χείριστο ξεκίνημα για τον οδηγό της θρυλικής κόκκινης ομάδας, για το οποίο ούτε ο Γιώργος Σταματόπουλος, ο μεγάλος αντίπαλος του Μικέλε Λάχα στο πρωτάθλημα, ήταν χαρούμενος. Παρ’ όλα αυτά, ο Μικέλε Λάχα πραγματοποίησε εξαιρετικό αγώνα και κατάφερε εν τέλει να ανακάμψει, ελαχιστοποιώντας έτσι την ζημιά. Για το περιστατικό, ωστόσο, δεν απαιτήθηκε η επέμβαση των αγωνοδικών. Μεγάλοι κερδισμένοι ήταν επίσης οι Θανάσης Πασχαλίδης και Ερρίκος Τσεκούρας που συμπλήρωναν την 10αδα. Ταυτόχρονα, ο δικός μας Παναγιώτης Διαμαντής θα βρεθεί στην 4η θέση, πίσω από τον Νικηφόρο Τζανετάτο, έχοντας προσπεράσει τον Βασίλη Δελή.

Γύρος 5

Ο Νικηφόρος Τζανετάτος αδυνατούσε να κρατηθεί κοντά στους Νίκο Κωστάκη και Γιώργο Σταματόπουλο με αποτέλεσμα να οδηγεί ένα “τρενάκι” από μονοθέσια και συγκεκριμένα αυτού, του Παναγιώτη Διαμαντή και του Βασίλη Δελή. Η ομα΄δα της McLaren έδειχνε να οδεύει προς ένα πάρα πολύ δυνατό αποτέλεσμα, αφού ο Γιώργος Σταματόπουλος οδηγούσε τον αγώνα και ο Παναγιώτης Διαμαντής βρισκόταν στις παρυφές του βάθρου. Στον 5ο γύρο, όμως, ο δικός μας Παναγιώτης Διαμαντής θα πραγματοποιήσει το προσπέρασμα στον Νικηφόρο Τζανετάτο για την 3η θέση, από την εσωτερική στο τέλος της ευθείας εκκίνησης – τερματισμού. Στο τέλος του γύρου ο Νικηφόρος Τζανετάτος θα επισκεφθεί τα pits, παίρνοντας έτσι μία απόφαση στρατηγικής που ανακατεύει την τράπουλα.

Το “τρενάκι” αυτό, όμως, θα “χαλάσει” περαιτέρω, όταν στον 7ο γύρο ο Βασίλης Δελής θα χάσει τον έλεγχο και θα κάνει το τετακέ, αφήνοντας τον Παναγιώτη Διαμαντή δίχως να απειλείται, παρά μόνον εάν ο Νικηφόρος Τζανετάτος κατάφερνε να κάνει το undercut να δουλέψει. Πιο πίσω, οι δύο Haas βρίσκονταν στις θέσεις 8 και 9, μετά και το “προσπέρασμα” του Αλέξανδρου Τόσκα στον Χρήστο Αθανασίου, ενώ πολύ σταθερές ήταν και οι Alpine με τους Βαλάντη Μάμαλη και Ιωάννη Τσουρέκα στις θέσεις 4 και 5. Την 10αδα έκλεινε ο Σώζον Πατριώτης, ενώ οι Θανάσης Πασχαλίδης και Ερρίκος Τσεκούρας είχαν βρεθεί στις θέσεις 6 και 7.

Γύρος 11

Με την πίστα της Ουγγαρίας να αποδεικνύεται δύσκολη για τον Νίκο Κωστάκη, ώστε να προσπεράσει τον Γιώργο Σταματόπουλο, ο οδηγός της Ferrari αποφάσισε να επιστρατεύσει την στρατηγική. Στον 8ο γύρο λοιπόν μπήκε στα pits επιχειρώντας έτσι να κάνει το undercut στον Γιώργο Σταματόπουλο, αφήνοντας έτσι την τύχη του στους μηχανικούς του. Καθόλου δύκολο, όμως, δεν έβρισκε το προσπέρασμα ο Σώζον Πατριώτης. Στον 10ο γύρο, ο Ερρίκος Τσεκούρας θα δεχτεί το προσπέρασμα του Σώζοντος Πατριώτη στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού, με τους δύο οδηγούς, ωστόσο, να μην έχουν πραγματοποιήσει ακόμα pit stop.

O Σ. Πατριώτης (Alpha Tauri) προσπερνάει τον Ερρίκο Τσεκούρα (Alfa Romeo)

To undercut φαίνεται πως δούλεψε, αφού στον 11ο γύρο που ο Γιώργος Σταματόπουλος πραγματοποίησε το δικό του pit stop, η διαφορά των δύο οδηγών έφτασε στα 2.4 δευτερόλεπτα υπέρ του Νίκου Κωστάκη, ενώ πριν τα pit stop ήταν περίπου στα 0.5 υπέρ του Γιώργου Σταματόπουλου. Ωστόσο, η διαφορά θα αυξηθεί κι άλλο, όταν ένα μικρό λ΄άθος θα αναγκάσει τον Γιώργο Σταματόπουλο να χάσει πολύτιμο έδαφος, ωστόσο τα αντανακλαστικά του οδηγού της McLaren του επέτρεψαν αν το κρατήσει εντός αγώνα και να ανακτήσει τον έλεγχο. Στους επόμενους γύρους ακολούθησε ένα κρεσέντο προσπεράσεων από τους Νίκο Κωστάκη και Γιώργο Σταματόπουλο, αρχής γενομένης με τον Ερρίκο Τσεκούρα που ήταν το πρώτο εμπόδιο που έβαλε ο Νίκος Κωστάκης μεταξύ αυτού και του Γιώργου Σταματόπουλου, ένα εμπόδιο όμως που “καθάρισε” γρήγορα ο Γιώργος Σταματόπουλος.

Γύρος 15

Με τον Δημήτρη Ακρίβο να προσπαθεί να προσπεράσει τον Βασίλη Δελή, τα φώτα θα πέσουν ξανά πάνω στους Νίκο Κωστάκη και Γιώργο Σταματόπουλο. Ο οδηγός της McLaren έχοντας “καθαρίσει” γρήγορα τον Ερρίκο Τσεκούρα, θα καταφέρει μέσα σε 4 γύρους από όταν έκανε το pit stop του, να μειώσει την διαφορά από τα 3.5 δευτερόλεπτα σε απόσταση DRS. Ο λόγος ήταν ο Σώζον Πατριώτης και η σεμιναριακή άμυνα που έκανε στον Νίκο Κωστάκη επί 3 συνεχόμενους γύρους. Ωστόσο, στον 15ο γύρο, με την βοήθεια του DRS και της μπαταρίας του, ο Νίκος Κωστάκης θα καταφέρει να προσπεράσει τον Σώζοντα Πατριώτη, σκαρφαλώνοντας στην 2η θέση (ουσιαστικά 1η) και βάζοντας ένα ακόμα (δύσκολο) εμπόδιο ανάμεσα σε αυτόν και τον Γιώργο Σταματόπουλο.

Πιο πίσω, ο Νικηφόρος Τζανετάτος είχε καταφέρει να βρεθεί μπροστά από τον παναγιώτη Διαμαντή, κυνηγώντας την 5η θέση του Ερρίκου Τσεκούρα, ενώ ο εκπληκτικός Μικέλε Λάχα είχε ανέβει στην 10η θέση πίσω από τις δύο Alpine, Βαλάντη Μάμαλη και Ιω΄άννη Τσουρέκα. Η εξέλιξη δεν ήταν ανάλογη για τις Haas των Χρήστου Αθανασίου και Αλέξανδρου Τόσκα, οι οποίο ήταν εκτός βαθμών, ενώ ο Χρήστος ντούσκος, ο οδηγός που εν τέλει συμπλήρωσε την βαθμολογούμενη δεκάδα, βρισκόταν εκείνη την στιγμή στην τελευταία θέση, πίσω από τον Αλέξανδρο Μεταξάκη. Σε αντίθεση με τον Νίκο Κωστάκη, ο Γιώργος Σταματόπουλος δεν δυσκολεύτηκε καθόλου και στον 16ο γύρο προσπέρασε με συνοπτικές διαδικασίες τον Σώζοντα Πατριώτη.

Γύρος 21 – Αυτοκίνητο ασφαλείας

Με τους οδηγούς να έχουν ολοκληρώσει τα pit stop τους, την παράσταση έκλεψε ο Μικέλε Λάχα, ο οποίος είχε ανέβει στην 7η θέση, επιβεβαιόνοντας μία ώριμη και εξαιρετική εμφάνιση. Η μάχη των Αλέξανδρου Τόσκα και Θάνου Πασχαλίδη είδε νικητή τον Θάνο Πασχαλίδη, ενώ λίγες στροφές μετά το τέλος αυτής, ο Αλέξανδρος Τόσκα εγκατέλειψε τον αγώνα. Τα φώτα θα πέσουν ξανά πάνω στους πρωτοπόρους, όπου ο Γιώργος Σταματόπουλος όντας εντός του DRS του Νίκου Κωστάκη θα κάνει ένα μικρό λάθος και θα δεχτεί ποινή 3 δευτερολέπτων, λόγω ασέβειας των ορίων της πίστας.

Το μεγάλο highlight, ωστόσο, είναι το προσπέρασμα του Νικηφόρου Τζανετάτου στον μαχητικό Σώζοντα Πατριώτη για το τελευταίο σκαλί του βάθρου, βάζοντας έτσι δύσκολα στον παναγιώτη Διαμαντή που τον καταδίωκε. Οι δύο Alpine συνέχιζαν σταθερά έχοντας ανάμεσά τους τον Μικέλε Λάχα στην 7η θέση, ενώ ο Θάνος Πασχαλίδης με τον βασίλη Δελή έκλειναν την 10αδα. Η εγκατάλειψη του Αλέξανδρου Τόσκα έθεσε τον αγώνα υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας.

Γύρος 24 – Επανεκκίνηση

Το αυτοκίνητο ασφαλείας ανακάτεψε εκ νέου την τράπουλα. Ο Νίκος Κωστάκης αποφάσισε να ξεφορτωθεί τα φθαρμένα σκληρά ελαστικά για να βάλει φρέσκα μεσαία, ώστε να έχει αυξημένες πιθανότητες στα 11 γύρων μεσαία ελαστικά του Γιώργου Σταματόπουλου. Πρώτο μέλημά του, όμως, ήταν ο Νικηφόρος Τζανετάτος που είχε βρεθεί στην 2η θέση, με τους 3 οδηγούς να είναι όλοι σε απόσταση αναπνοής, λόγω του αυτοκινήτου ασφαλείας. Εν τέλει, το προσπέρασμα αυτό ο Νίκος Κωστάκης το πραγματοποίησε ένα γύρο μετά, στον 25ο γύρο.

Το πρώτο προσπέρασμα στην επανεκκίνηση το έκανε ο Βασίλης Δελής, προσπερνώντας τον Ερρίκο Τσεκούρα. Ο Μικέλε Λάχα είχε πέσει στην 9η θέση, πίσω από τους Ιωάννη Τσουρέκα και Θανάση Πασχαλίδη. Στην 4η θέση είχε βρεθεί ο Βαλάντης Μάμαλης, ενώ οι Σώζον Πατριώτης και Παναγιώτης Διαμαντής τον ακολουθούσαν κατά πόδας. Ο Χρήστος Ντούσκος της Alfa Romeo ήταν στην 15η θέση. Στο τέλος του 24ου γύρου, ο Παναγιώτης Διαμαντής πραγματοποίησε το προσπέρασμα στον Σώζοντα Πατριώτη, καταφέρνοντας μάλιστα να κρατηθεί μπροστά και στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Στον 26ο γύρο, ο Νίκος Κωστάκης σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, ενώ ο Μικέλε Λάχα είχε ανέβει στην 8η θέση και ο Βασίλης Δελής πραγματοποιούσε το προσπέρασμα στον Θάνο Πασχαλίδη.

Γύρος 27 – Εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας

Το τελειωτικό χτύπημα στον Γιώργο Σταματόπουλο ήρθε στον 27ο γύρο. Ο Νίκος Κωστάκης εκμεταλλευόμενος την φορτισμένη μπαταρία του και τα φρέσκα ελαστικά του θα πραγματοποιήσει το προσπέρασμα στον Γιώργο Σταματόπουλο και θα πάρει αυτός την πρωτοπορεία του αγώνα. Έκτοτε, ο οδηγός της Ferrari δεν κοίταξε ποτέ πίσω του και δεν άφησε περιθώρια αμφισβήτισης, ενώ ούτε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας (το οποίο έκανε την εμφάνισή του μόλις λίγες στροφές μετά, λόγω της εξόδου του Χρήστου Αθανασίου) δεν στάθηκε ικανό να του ανακόψει το ρυθμό. Το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας έληξε στον 28ο γύρο και ο Παναγιώτης Διαμαντής δεν έχασε καθόλου χρόνο, αφού σχεδόν άμεσα “κόλλησε” στον διαχύτη του Νικηφόρου Τζανετάτου. Εν τέλει, στον 31ο γύρο ο Παναγιώτης Διαμαντής έκανε το προσπέρασμα για να ανέβει στο τελευταίο σκαλί του βάθρου.

Αναλυτικά η κατάταξη του αγώνα
1.Ν. ΚΩΣΤΑΚΗΣ
2.Γ. ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΣ
3.Π. ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ
4.Ν. ΤΖΑΝΕΤΑΤΟΣ
5.Σ. ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ
6.Β. ΜΑΜΑΛΗΣ
7.Μ. ΛΑΧΑ
8.Θ. ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ
9.Β. ΔΕΛΗΣ
10.Χ. ΝΤΟΥΣΚΟΣ       
11.Ε. ΤΣΕΚΟΥΡΑΣ
12.Ι. ΤΣΟΥΡΕΚΑΣ
13.Δ. ΑΚΡΙΒΟΣ
14.Χ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
15.Δ. ΣΤΑΥΡΟΥΛΗΣ
16.Α. ΤΟΣΚΑ
17.Α. ΜΕΤΑΞΑΚΗΣ
18.Γ. ΜΑΝΙΑΤΟΠΟΥΛΟΣ
Αναλυτικά οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών

Τον ταχύτερο γύρο του αγώνα σημείωσε ο Νίκος Κωστάκης με το 1:17.132.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε τον αγώνα στο κανάλι του GVR e-sports, εδώ.

Επόμενο ραντεβού της Ayrton Senna League, στις 17 Απριλίου, για τον 12ο αγώνα του πρωταθλήματος, πίστα της Βαρκελώνης, Ισπανία.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Total
0
Shares
Related Posts