GVR: Alain Prost League – Αγώνας 8 – Μονακό: Νικητής ο Γ. Γαβαλίδης

Άκρως θεαματικός ήταν ο 8ος αγώνας του GVR e-sports, με τους οδηγούς της Alain Prost League να μην κάνουν λεπτό διάλλειμα από τις μάχες, αλλά ταυτόχρονα να προσφέρουν έναν τόσο καθαρό αγώνα που ο Bernd Maylander (σσ. ο οδηγός του αυτοκινήτου ασφαλείας) δεν βγήκε ούτε λεπτό από τα pits.

Ο Γιάννης Γαβαλίδης συνέχισε να δικαιώνει τις προσδοκίες προς το πρόσωπό του, κατακτώντας την 2η συνεχόμενη νίκη του στο GVR e-sports.

Η 2η θέση που κατέκτησε ο Γιώργος Τοϊγκούνης ήταν η επιβράβευση της σταθερότητάς του, με τον οδηγό της Aston Martin να είναι στην 1η θέση, πλέον, του βαθμολογικού πίνακα, για μόλις 4 βαθμούς.

Ωστόσο, ο MVP του αγώνα ήταν ο Γιώργος Μπουρτσάλας που χάρη στην εμπειρία του και μερικές εξαιρετικές άμυνες (αλλά και την πίστα σύμμαχο), κατάφερε να ανεβάσει την Haas VF-21 του στο τελευταίο σκαλί του βάθρου.

Κατατακτήριες – Pole position για τον Γιώργο Τοϊγκούνη

Πρώτος που κατάφερε να σταθεροποιηθεί στην 1η θέση ήταν ο Γιάννης Γαβαλίδης, με το πολύ καλό 1:10.972, μόλις 18 χιλιοστά ταχύτερος από τον εξωφρενικά ταχύ Νίκο Φάφαλη. Ο οδηγός της McLaren έδειχνε ότι μαζί με τον Βασίλη Δημούδη, τον ομόσταυλό του, ότι πλέον έχουν βρει τα πατήματά τους στο GVR e-sports και είναι ικανοί να φτάσουν την McLaren σε επίπεδο να πρωταγωνιστεί, αρχής γενομένης από το Μονακό. Έκπληξη είχε δημιουργήσει η πρόωρη εγκατάλειψη του Χρήστου Παπαχρήστου, ο οποίος δεν κατάφερε να σημειώσει χρονομετρημένο γύρο. Εξαιρετική εμφάνιση από τον Σπύρο Σεβαστό, ο οποίος είχε βρεθεί στην 3η θέση.

Το 1:10.485 του Γιώργου Τοϊγκούνη ήταν ο χρόνος ορόσημο, μέχρι και 2 λεπτά πριν το τέλος της περιόδου. Ωστόσο, ο οδηγός της Aston Martin είχε δύο πεινασμένες McLaren πίσω του, με τους Νίκο Φάφαλη και Βασίλη Δημούδη να παλεύουν για να τον εκθρονίσουν. Αποτέλεσμα αυτών ήταν οι Γιάννης Γαβαλίδης, Θάνος Χουσίδης και Σπύρος Σεβαστός να βρεθούν στις πιο πίσω θέσεις, ενώ ο Alexzander Brother Louie βρισκόταν στην 8η θέση, πάνω από τον ομόσταυλό του, Στέφανο Βουγιατζή.

Παρά τις προσπάθειες των υπολοίπων οδηγών, ο Γιώργος Τοϊγκούνης δεν “σηκώθηκε” από την pole position, με τον Νίκο Φάφαλη να χρειάζεται μόλις 15 χιλιοστά για να πάρει αυτός την 1η θέση εκκίνησης. Εξαιρετική επίδοση από τον Γιάννη Γαβαλίδη που κατάφερε να ανακάμψει, τοποθετώντας την Alpine A521 του στην 2η σειρά εκκίνησης, στην 3η θέση. Ο ομόσταυλός του, Ηρακλής Καλπατζίδης είχε καταφέρει να πλασαριστεί στην 9η θέση, μπροστά από τον Alexzander Brother Louie και πίσω από τον επίσης εκπληκτικό Ανδρέα Ντούσκο. Ο Βασίλης Δημούδης είχε βρεθεί ανάμεσα στον 4ο Θάνο Χουσίδη και τον 6ο Σπύρο Σεβαστό, με τον Στέφανο Βουγιατζή να βρίσκεται στην 7η θέση.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα των κατατακτηρίων
Εκκίνηση

Περίπου 500 θεατές παρακολούθησαν τον Γιώργο Τοϊγκούνη να αντιδρά ακαριαία στο σήμα για εκκίνηση, αφού από τις πρώτες στροφές είχε ανοίξει την διαφορά του από τον 2ο Νίκο Φάφαλη στα 0.8 δευτερόλεπτα. Η πολύ καλή εκκίνηση του Θάνου Χουσίδη θα βρει ΣΤΟΠ στην McLaren του Νίκου Φάφαλη, ενώ ο Γιάννης Γαβαλίδης θα τοποθετήσει πολύ όμορφα την Alpine A521 του, ώστε να μην επιτρέψει στον Θάνο Χουσίδη ή άλλον οδηγό να τον απειλήσει. Ο Alexzander Brother Louie θα πραγματοποιήσει μερικά πανέμορφα προσπεράσματα, μεταξύ άλλων και στον ομόσταυλό του, προσπεράσματα που μόνο αυτός ξέρει να κάνει και έχουμε απολαύσει στα βίντεό του.

Για του λόγου το αληθές, το βίντεο αυτό αποδεικνύει την δεινότητα του Alexzander Brother Louie στα προσπεράσματα. Οι Γιώργος Μπουρτσάλας και Χρήστος Παπαχρήστος ήταν οι δύο μεγαλύτεροι χαμένοι της εκκίνησης, ενώ ο Βαγγέλης Λάκατζης είχε κερδίσει 4 θέσεις. Ταυτόχρονα, ο Παύλος Παπαδόπουλος στην επανεμφάνισή του κατάφερε να προσπεράσει τον Νίκο Λουδάρο.

Γύρος 13

Με τις διαφορές να ανοίγουν διαρκώς και τους οδηγούς να δημιουργούν “πηγαδάκια” με μάχες, ο χορός των pit stop βρήκε τους πρωτοπόρους όπως ακριβώς τους άφησε, με τον Νίκο Φάφαλη να οδεύει προς την 2η θέση, ένα φανταστικό αποτέλεσμα για τον ίδιο, τον Γιώργο Τοϊγκούνη στην πρωτοπορία του αγώνα και τον Γιάννη Γαβαλίδη να προσπαθεί να βρεθεί σε απόσταση DRS από τον Νίκο Φάφαλη, όντας στην 3η θέση. Η σταθερότητα του Γιώργου Μπουρτσάλα θα τον φέρει στην 9η θέση, ενώ πίσω του οι Βασίλης Δημούδης και Alexzander Brother Louie θα τραβήξουν την προσοχή με την μάχη τους να μένεται.

Πίσω τους, οι Μάνος Νταούτ και Χρήστος Παπαχρήστος καραδοκούσαν έτοιμοι να εκμεταλλευτούν το παραμικρό λάθος, αλλά και να εμπλακούν ενεργά στην μάχη, ώστε να διεκδικήσουν τον υπερπολύτιμο 1 βαθμό της 10ης θέσης. Σημαντικό highlight ήταν και ο Νίκος Λουδάρος, ο οποίος έχοντας εκκινήσει από την τελευταία θέση θα βρεθεί να παλεύει με τον Δημήτρη Σεϊμέκη για την 6η θέση. Ο άτυχος Σπύρος Σεβαστός θα παλεύει με το ίδιο του το μονοθέσιο διαρκώς, ώστε να αποφύγει τις μπαριέρες, αλλά θα κάνει και ένα όμορφο προσπέρασμα στον Ηλία Σαχινίδη.

Γύρος 15

Ενώ ο Νίκος Λουδάρος θα πραγματοποιεί ένα εξαιρετικό προσπέρασμα στον Δημήτρη Σεϊμέκη για την 6η θέση, βάζοντας προσωρινά τέλος στην μάχη των δύο οδηγών, ο Θάνος Χουσίδης θα βρεθεί με μία σπασμένη αεροτομή και το μονοθέσιό του στον τοίχο. Στην 19η στροφή, ο οδηγός της Red Bull θα χάσει τον έλεγχο της RB16B και θα κάνει τετακέ, με αποτέλεσμα να συγκρουστεί με τις μπαριέρες. Όπως αναφέρουν συχνά πυκνά οι εκφωνητές, “τοίχος εναντίον μονοθεσίου, ο τοίχος θα βγαίνει πάντα νικητής”.

Ο αγώνας δεν πήγε καλά για τον πρωτοπόρο έως τότε του πρωταθλήματος, Θάνο Χουσίδη, με τον οδηγό της Red Bull να μην καταφέρνει έκτοτε να ανακάμψει ουσιαστικά. Ωστόσο, όντας ο μαχητής που γνωρίζουμε και κρίνοντας από προηγούμενα δείγματα, πρέπει να αναμένουμε τον Θάνο Χουσίδη να επιστρέψει δηλώνοντας βροντερό παρόν, αφήνοντας πίσω του τα κακώς κείμενα του Μονακό, “ενοχλώντας” έτσι εκ νέου τον Γιώργο Τοϊγκούνη, τον Γιάννη Γαβαλίδη και τον Χρήστο Παπαχρήστο.

Γύρος 20

Η ασφυκτική πίεση που ασκούσε ο Βασίλης Δημούδης στον Alexzander Brother Louie φαίνεται πως καρποφόρησε, όταν ο οδηγός από την Ξάνθη υπέπεσε σε λάθος και έσπασε την αεροτομή του, αφήνοντας τον Βασίλη Δημούδη ελεύθερο να επιτεθεί στον Γιώργο Μπουρτσάλα. Τα αλλεπάλληλα pit-stop, οι εξόδοι και οι κίτρινες σημαίες, αλλά και οι υπόλοιποι οδηγοί που καθυστερούσαν ο ένας τον άλλον, είχαν επιτρέψει στον Γιώργο Μπουρτσάλα να βρίσκεται διαρκώς σε καθαρό αέρα και να κάνει τον αγώνα του. Η εμπειρία του οδηγού της Haas του επέτρεπε να κρατάει την ψυχραιμία του και να μην υποκύπτει στην ασφυκτική πίεση του Βασίλη Δημούδη, κλείνοντας επιδεικτικά την πόρτα στον οδηγό της McLaren, έχοντας πάντα ως σύμμαχο την ίδια την πίστα.

Παράλληλα, ο Γιάννης Γαβαλίδης προσπαθούσε να παραμένει κοντά στον Νίκο Φάφαλη, ενώ ο Χρήστος Παπαχρήστος καραδοκούσε πίσω από τους Βασίλη Δημούδη και Γιώργο Μπουρτσάλα, έτοιμος να εκμεταλλευτεί το παραμικρό λάθος. Ο Γιώργος Τοϊγκούνης ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος του αγώνα, ενώ αντίθετα ο Σπύρος Σεβαστός δεν κατάφερε να βγάλει την ποιότητά του στους δύσκολους δρόμους του Πριγκιπάτου. Στην 10η θέση είχε καταφέρει να σκαρφαλώσει ο Νίκος Λουδάρος με σταθερή και μακρυά από συμβάντα οδήγηση.

Γύρος 24

Μία ποινή 3 δευτερολέπτων και μία σπασμένη αεροτομή ήταν όλα όσα χρειάζονταν για να έρθουν τα πάνω κάτω στο γκαράζ της Aston Martin με τον Γιώργο Τοϊγκούνη να μένει πλέον 20 δευτερόλεπτα περίπου μακρυά από τους Γιάννη Γαβαλ΄ίδη και Νίκο Φάφαλη. Ωστόσο, η ατυχία του Γιώργου Τοϊγκούνη ωχριά απέναντι στην ατυχία του Νίκου Φάφαλη. Ο οδηγός της McLaren, ο οποίος έδειχνε να κρατάει την 1η θέση (εν γένει 2η, λόγω της ποινής του), θα δει ξαφνικά μπροστά του την Alfa Romeo του Ηλία Σαχινίδη, γυρισμένη κάθετα στην πίστα και δεν θα προλάβει να αντιδράσει, με αποτέλεσμα η McLaren MCL35M να πληγωθεί και ο Νίκος Φάφαλης να τεθεί πρακτικά εκτός αγώνα, αφήνοντας στην πρωτοπορία ανενόχλητο τον Γιάννη Γαβαλίδη.

Γύρος 26

Απόρροια της ανακατάταξης που συνέβη λόγω της σύγκρουσης του Ηλία Σαχινίδη με τον Νίκο Φάφαλη θα είναι ο Γιώργος Μπουρτσάλας να βρεθεί ξαφνικά στο τελευταίο σκαλί του βάθρου. Σταθερά πίσω του όμως θα είναι ο Βασίλης Δημούδης, ίσως ο πιο βελτιωμένος οδηγός του πρωταθλήματος. Ο Βασίλης Δημούδης θα κολλήσει στον διαχύτη του οδηγού της Haas και θα επιχειρήσει να τον προσπεράσει στο τέλος του τούνελ, στην στροφή 10 (σύμπλεγμα Nouvelle). Ωστόσο, όπως μαθαίνουμε από τους αγωνοδίκες, η κίνηση αυτή δεν ήταν σύμφωνη με τους υφιστάμενους κανονισμούς, καθώς κρίθηκε divebomb, με αποτέλεσμα ο Βασίλης Δημούδης να τιμωρηθεί με την ποινή των 10 δευτερολέπτων. Αποτέλεσμα αυτού θα είναι ο Χρήστος Παπαχρήστος να αδράξει την ευκαιρία, να αναρριχηθεί κατά μία ακόμα θέση στην κατάταξη και να είναι ο επόμενος στην σειρά που θα επιχειρήσει να περάσει το τοίχος που είχε υψώσει ο Γιώργος Μπουρτσάλας.

Γύρος 33

Ο Χρήστος Παπαχρήστος αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με την φθορά στα ελαστικά του επέλεξε να μπει στα pits, ώστε να μην ρισκάρει πιθανή σύγκρουση με κάποιον οδηγό, ή τις μπαριέρες, ή ακόμα και κάποιο κλατάρισμα. Αυτό τον έφερε πίσω από τον Alexzander Brother Louie, ο οποίος είχε επιστρατεύσει όλο το ταλέντο και την ταχύτητα που διαθέτει για να ανακάμψει. Οι ανηλεείς επιθέσεις, όμως, του Χρήστου Παπαχρήστου δεν έχουν πρόσωπο, με αποτέλεσμα ο Alexzander Brother Louie να δέχεται ασφυκτική πίεση και λυσσαλέες επιθέσεις από τον επελαύνοντα Χρήστο Παπαχρήστο. Παρά τον εξαιρετικό αγώνα που είχε κάνει έως τότε, ο Alexzander Brother Louie υπέκυψε στην ασφυκτική πίεση του Χρήστου Παπαχρήστου και στην casino θα συγκρουστεί με τις μπαριέρες, σημειώνοντας έτσι μία ακόμα εγκατάλειψη στο φετινό πρωτάθλημα.

Ο Γιάννης Γαβαλίδης διαχειρίστηκε εξαιρετικά τον αγώνα του και κατέκτησε την 2η συνεχόμενη νίκη του. Η 2η θέση ήταν ίσως ιδανική για τον Γιώργο Τοϊγκούνη, δεδομένου του πως κύλησε ο αγώνας του. Ωστόσο, τα βλέμματα θα πέσουν πάνω στον Γιώργο Μπουρτσάλα, ο οποίος μετά την 5η θέση στο Αζερμπαϊτζάν θα καταφέρει να ανέβει στο τελευταίο σκαλί του βάθρου, ισοφαρίζοντας συνολικά το καλύτερο αποτέλεσμα της Haas στο πρωτάθλημα. Εξίσου εξαιρετικός όμως ήταν και ο Μάνος Νταούτ, ο οποίος από την 19η θέση εκκίνησης κατάφερε να τερματίσει στην 5η θέση.

Αναλυτικά η κατάταξη του αγώνα
1.Γ. ΓΑΒΑΛΙΔΗΣ
2.Γ. ΤΟΙΓΚΟΥΝΗΣ
3.Γ. ΜΠΟΥΡΤΣΑΛΑΣ
4.Χ. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ
5.Μ. ΝΤΑΟΥΤ
6.Α. ΛΟΥΒΡΟΣ
7.Β. ΔΗΜΟΥΔΗΣ
8.Ν. ΦΑΦΑΛΗΣ
9.Θ. ΧΟΥΣΙΔΗΣ
10.Δ. ΣΕΙΜΕΚΗΣ
11.Σ. ΒΟΥΓΙΑΤΖΗΣ
12.Η. ΚΑΛΠΑΤΖΙΔΗΣ
13.Α. ΝΤΟΥΣΚΟΣ        
14.Η. ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ        
15.Σ. ΣΕΒΑΣΤΟΣ          
16.Ν. ΛΟΥΔΑΡΟΣ       
17.Π. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
18.A. BROTHER LOUIE
19.Β. ΛΑΚΑΤΖΗΣ
20.Γ. ΔΑΧΡΕΤΖΗΣ
Αναλυτικά η βαθμολογία οδηγών και κατασκευαστών

Επόμενο ραντεβού της Alain Prost League, στις 2 Μαρτίου, για τον 9ο αγώνα, πίστα της Αυστρίας.

Διαβάστε όλα τα νέα της Formula 1 εδώ, ενώ πλέον μπορείτε να μας βρείτε στο InstagramYouTubeTik TokDiscord και Twitter.

Νίκος Δαφνομήλης

Μεγάλος φίλαθλος της Formula 1 από το 2005. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον τεχνικό τομέα του αθλήματος και θαυμαστής όλων των ωραίων που έχει να προσφέρει. Μεγάλος φαν και του MotoGP. O μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι ένας μαγικός κόσμος!

F1RACINGNEWS